Resizen berichtenbox in PM overlay niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Igoranze
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11-2025

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk niet dat we dit gaan oplossen aangezien ik er niet echt een goede use-case voor kan verzinnen. Ik kan mijn browserwindow ook voorbij de rand van mijn scherm zetten waardoor er een deel van de content wegvalt. Om dat te voorkomen moet ik dat dan gewoon niet doen :P

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Maar het gaat op allerlei andere plekken (zoals in de quickreply hier op het forum) wel gewoon goed. Idem voor de textbox bij het starten van een nieuwe DM. Het is enkel de DM-reply box die dit gedrag vertoont.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De hele kolom wordt daar gefloat vanwege het folderblokje links. Er zit een overflow:hidden op de gefloate kolom (.faux) en die zal ik er vast wel eens met een reden op gezet hebben :P

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het simpelweg verhoudingsgewijs teveel moeite kost om dit soort dingen te fixen, net als bijvoorbeeld layout bugjes die ontstaan door het gebruiken van de zoom-functionaliteit van je browser. Dat zijn gewoon situaties waar we niet altijd rekening mee kunnen houden.

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nee, ok, dat je er niet veel energie in steekt kan ik goed begrijpen, maar het leek nu op inconsistentie tussen verschillende (functioneel vergelijkbare) pagina's. Maar als de 'bug' veroorzaakt wordt door layout/code verschillen in de rest van de pagina, dan kan ik me voorstellen dat je daar niet aan gaat lopen rommelen om dit bugje te pletten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad :) Dus deze krijgt een enkeltje archief ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1