Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Hallo iedereen

Ik heb een probleem met mijn tablet.
als ik screen mirroring gebruik van tablet naar mijn samsung tv. Dan krijg ik een melding over hardware problemen. Als ik dit van mijn telefoon (galaxy note 3) naar de tv doe krijg ik geen problemen. Ik heb al dingen gelezen over mensen die dit niet konden vanwege hun geroote tablet. Dit is bij niet het geval. Ik heb niks aan mijn tablet veranderd. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/3vqe51man/Screenshot_2015_06_17_22_27_46.png
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/jvdn2c7q7/Screenshot_2015_06_17_22_28_14.png

Alvast bedankt iedereen

[ Voor 15% gewijzigd door Amurion op 17-06-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:32
Amurion schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:24:
Hallo iedereen

Ik heb een probleem met mijn tablet.
als ik screen mirroring gebruik van tablet naar mijn samsung tv. Dan krijg ik een melding over hardware problemen. Als ik dit van mijn telefoon (galaxy note 3) naar de tv doe krijg ik geen problemen. Ik heb al dingen gelezen over mensen die dit niet konden vanwege hun geroote tablet. Dit is bij niet het geval. Ik heb niks aan mijn tablet veranderd. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Alvast bedankt iedereen
Als je wil dat mensen je op een effectieve manier helpen, moet je iets uitgebreider vertellen wat je hebt gedaan. "Dingen gelezen" is toch echt veel te vaag. Als ik zoek, vind ik deze oplossing:

"Hi There, No need to worry. Please read below the fix.
Alright, here is the Fix for this. Please spread the word if this works for you. Because it worked for me. I didn't discover this solution so I can't take credit for this. Here it goes:
1. On your Note Pro/Tab Pro find All Share Cast from Samsung and UnInstall all the updates. Then click Force Close, all of this should be done in Application Manager.
2. Restart your Note Pro/Tab Pro (Very Important)
3. Using two fingers pull down the main screen from top down to unveil the controls menu. Touch Screen Sharing while the Miracast or other screen sharing service (Wifi Direct etc) is activated on Your TV.
4. Let it auto find it and auto connect..........Viola!"

Dit al geprobeerd? Bovenstaande vond ik na het gebruik van de volgende trefwoorden op Google: galaxy note 10.1 2014 hardware problem cannot stream

[ Voor 3% gewijzigd door Volkan1984 op 19-06-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb geen All Share Cast dus waarschijnlijk een andere versie
En Dingen gelezen heb ik verder niet uitgelegd, omdat ik niet dacht dat het relevant zou zijn voor mijn probleem. Maar wat ik had gelezen was mensen die een niet officiële firmware op hun tablet hadden gezet de functie van screen mirroring niet meer konden gebruiken. Aangezien dit niet voor mij geld is dit niet relevant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:32
Kan je dit eens proberen? Google Play: Samsung Link