Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-04 14:13

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Struktron schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:57:
Nu is je kans weg met die hipster baard: )

Tot maximaal €60,- cashback op Braun scheerapparaten. Geldig tot 30 juni

- 7 Series - €60,-
- 5 Series - €30,-
- 3 Series - €20,-

Bij BoBshop nog eens extra 15% korting op de Braunscheerapparaten t/m 21 juni (vaderdag)

http://www.bobshop.nl/act...n-shavers-en-trimmers/478

Dan krijg je waarschijnlijk ook nog de :
GILLETTE BODY t.w.v. 14.95 gratis bij je bestelling.

Echt een top aanbieding!!! :) :) :)
Frozenbreak:
Ik heb net gebeld naar Braun, en mij werd verteld dat je gewoon de 60/30/20 euro terugkrijgt via Braun, als je hem bij bobshop koopt. Acties van webshops staan los van acties van Braun. Het is alleen belangrijk dat de webshop in Nederland is geregistreerd. Je kan echter niet meedoen met de "niet tevreden geld terug actie" als je mee wilt doen met de cashback actie.

Tldr:
60/30/20 korting op 7/5/3 series tot 30 juni, te claimen via Braun
Bij bobshop ook 15% korting:
http://www.bobshop.nl/act...n-shavers-en-trimmers/478
Gratis GILLETTE BODY
€7,50 korting met ZAL2015
offtopic:
Ik heb een Braun SERIES 7 750CC-6 gekocht voor:
169,15 - 7,50 - 60 = ~100 euro

Als je blij bent dat je (minstens) €7,50 hebt bespaard, misschien zou je dan wel een euro willen doneren aan gehandicapte kinderen in Servië, waar een goede vriendin van mij twee weken lang vrijwilligerswerk gaat doen.

[ Voor 51% gewijzigd door Frozen op 18-06-2015 16:10 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Normaal gesproken is dat wel mogelijk. Neem anders even contact op met braun of bobshop, zij kunnen je dat vast wel vertellen. Laatst was hij nog in de aanbieding bij iBOOD, daar werd ook gezegd dat het mogelijk zou zijn ook nog gebruik te maken van de cashback :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Ik heb hem gewoon besteld. Kan ik niet meedoen dan is het, niet tevreden geld terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:33
Thx, besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650265

"De actie is niet geldig in combinatie met andere Braun acties"

is het enige wat er staat in de voorwaarden van Braun cashback.

Rekbaar begrip.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 650265 op 17-06-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Anoniem: 650265 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:40:
"De actie is niet geldig in combinatie met andere Braun acties"

is het enige wat er staat in de voorwaarden van Braun cashback.

Rekbaar begrip.
Klopt en vanwege:
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/so2Cy.jpg

Heb ik hem besteld. Blijk ik toch geen korting te kunnen krijgen om één of andere reden: retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37

EiT

Op Scheer en Foppen op 27 april een 750CC gekocht (165 euro, ook 15%), tot op heden geen cashback ontvangen.
Ik reken er dus maar niet op.
Bij mij is het schuifje dat de scheerkop moet vast houden al na 2 dagen er mee opgehouden, dus ik denk dat deze ook retour naar Braun gaat.
In de voorwaarden staat overigens dat je hem niet mag terug sturen als je aan de cashback actie mee doet.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
EiT schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:04:
In de voorwaarden staat overigens dat je hem niet mag terug sturen als je aan de cashback actie mee doet.
Heel leuk bedacht van ze, maar wet gaat boven voorwaarden en wet zegt dat je het terug mag sturen.

Enige wat ze zouden kunnen doen is de cashback niet meer uitbetalen (maar dat lijkt me logisch als je hem retour gestuurd hebt) en meestal duurt een cashback langer dan 2 weken dus het theoretische geval van cashback al binnen en toch onder WKOA terugsturen lijkt me niet te kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Op de site van Bobshop staat ook uitgebreid over de Braun cashback geschreven ( http://www.bobshop.nl/pag...ack-op-braun-shaving/9170 )

Dus omdat er vanuit Bobshop nergens beperkingen zijn lijkt het me dat Braun ook geen beperkingen kan opleggen. Tenslotte staat in de actievoorwaarden van Braun geen lijst met winkels die wel/niet meedoen.
EiT schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:04:
Op Scheer en Foppen op 27 april een 750CC gekocht (165 euro, ook 15%), tot op heden geen cashback ontvangen.
Ik reken er dus maar niet op.
Bij mij is het schuifje dat de scheerkop moet vast houden al na 2 dagen er mee opgehouden, dus ik denk dat deze ook retour naar Braun gaat.
Wat betreft de duur van een cashback : heb wel eens 3 maanden moeten wachten tot een cashback in orde was. Dus zou nog niet voorbarig zijn in het feit dat je aanvraag daarom is afgewezen, informeren bij het bureau dat over de cashbacks gaat kan altijd.
Gelukkig gaat de cashback aanvragen bij Braun dit keer digitaal, vroeger was dat het opsturen van de streepjescode per post. Daarvan kwamen er een hoop 'toevallig' niet aan, daar zijn we gelukkig vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dit geldt ook op de silkepils!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
faciliteren van fraude doen we hier niet

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 19-06-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonar
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 19-06-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Jij moet natuurlijk die harige benen even ontharen. Als er haar op zit heb je wel meer turbulente stroming over je been waardoor je minder pressure drag hebt he!

Maar het klopt, hoewel je daar volgens mij max 25 of 30 euro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:00
Is er eigenlijk een overzichtje te vinden van welke scheerapparaten wat doen?
Want op de site van Braun zelf kun je wel filteren maar op hun eigen marketingtermen. Daar heb ik niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 21-04 12:00
Volgens mij scheren ze allemaal......

http://www.bobshop.nl/nl/...egory[180]=1&brand[103]=1

Vergelijk maar raak....

Inmiddels aanvraag ingediend, even kijken wat de reactie wordt, maar verwacht gewoon goedkeuring.

[ Voor 20% gewijzigd door paulus_01 op 18-06-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 12:52
Ik vind het op de site van Braun ook uitstekend vergelijken hoor.

Hiero heb ik even een 3, 5 en 7 serie naast elkaar geziet die Bobshop ook verkoopt.
Klap de plusjes vooral uit, dan krijg je goede vergelijking op specificaties.

Net zelf de 5030S besteld. Normaal € 99,95, met 15% korting € 84,96, met code ZAL2015 € 77,46 en na cashback € 47,46. Al met al ruim 50% korting. I like.

[ Voor 34% gewijzigd door Jason X op 18-06-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:10
Heb de BRAUN 350CC-4 (zit een schoonmaakstation bij) gisteren besteld en kan deze vandaag ophalen, alles bij elkaar opgeteld (of eigenlijk afgetrokken) 50e kwijt na de cashback.

Las wel wat gemixte reviews maar ga het dus vanavond/morgenochtend zelf beleven. Zal dan nog even mijn ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Jason X schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:52:
Ik vind het op de site van Braun ook uitstekend vergelijken hoor.

Hiero heb ik even een 3, 5 en 7 serie naast elkaar geziet die Bobshop ook verkoopt.
Klap de plusjes vooral uit, dan krijg je goede vergelijking op specificaties.

Net zelf de 5030S besteld. Normaal € 99,95, met 15% korting € 84,96, met code ZAL2015 € 77,46 en na cashback € 47,46. Al met al ruim 50% korting. I like.
En vergeet de 1,5% shopkorting niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Frozenbreak:
Ik heb net gebeld naar Braun, en mij werd verteld dat je gewoon de 60/30/20 euro terugkrijgt via Braun, als je hem bij bobshop koopt. Acties van webshops staan los van acties van Braun. Het is alleen belangrijk dat de webshop in Nederland is geregistreerd. Je kan echter niet meedoen met de "niet tevreden geld terug actie" als je mee wilt doen met de cashback actie.

[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 18-06-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren een Braun Series 5 5030 S besteld. Vandaag is deze binnengekomen. Er zat echter geen factuur bij.
Weet iemand waar ik de factuur vandaan kan halen? In mijn bevestigingsmail heb ik gisteren ook geen factuur gekregen. En in mijn account op bobshop.nl kan ik ook niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:10
silmaril8 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:38:
Ik heb gisteren een Braun Series 5 5030 S besteld. Vandaag is deze binnengekomen. Er zat echter geen factuur bij.
Weet iemand waar ik de factuur vandaan kan halen? In mijn bevestigingsmail heb ik gisteren ook geen factuur gekregen. En in mijn account op bobshop.nl kan ik ook niks vinden.
Ik heb zojuist de factuur in mijn mail.

Eerste ervaring met mijn BRAUN 350CC-4 nog niet helemaal tevreden, maar had ook al een tijdje niet geschoren. Wellicht iets te lange haartjes ga het komende tijd even bijhouden en kijken of het resultaat dan wel in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
Als bobshop zelf een de 15% actie communiceert en de cashback, dan is het zo klaar als een klontje natuurlijk. Even screenshot van de folder bewaren en dan ligt het probleem vergeet bij bobshop of braun.

Ik heb hetzelfde gehad met een bosch cashback actie. 25% korting. En dan via bosch nog 25.- retour. Stond exact zo in de folder van de gamma. Ik heb mijn 25.- gehad ook al zei Bosch in de actie voorwaarden dat het niet geldig was icm andere acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650265

Ik heb net ook (twee dagen na bestelling) een factuur in de e-mail gehad.

Maar in de voorwaarden staat dit:

"Om in aanmerking te komen, dient u het online actieformulier in te vullen* en een goed leesbare foto van de complete kassabon te uploaden ; Onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen"

Iemand gewoon een digitale factuur geupload zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-04 00:52
Anoniem: 650265 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:21:
Ik heb net ook (twee dagen na bestelling) een factuur in de e-mail gehad.

Iemand gewoon een digitale factuur geupload zonder problemen?
Uhm wat denk je zelf? ;)

Volgens mij is een foto ook digitaal, dus er zit geen verschil in. Sterker nog een digitaal factuur is toch veel duidelijker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:00
iemand toevallig gisteren een 5 serie besteld ook? Ik kwam er vanochtend achter dat ze de betaling niet goed geregistreerd hadden en nu claimen ze Verwachte levertijd 8 tot 12 werkdagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
iTitus schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:09:
iemand toevallig gisteren een 5 serie besteld ook? Ik kwam er vanochtend achter dat ze de betaling niet goed geregistreerd hadden en nu claimen ze Verwachte levertijd 8 tot 12 werkdagen :(
Had ik ook gezien, ik heb hem eergisteren gelukkig besteld en gisteren binnen gekeregen.

Je zou even bobshop kunnen mailen met de vraag hoe of wat als de Braun net buiten CB periode binnenkomt. Wellicht willen ze in dat geval nog compenseren in geval Braun moeilijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
nou het is meer dat ik me niet kan herinneren dat ie niet leverbaar was gisteren...
Maar zal inderdaad even vragen naar de CB actie ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
iTitus schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:26:
nou het is meer dat ik me niet kan herinneren dat ie niet leverbaar was gisteren...
Tja,

is redelijk populair geworden door de aandacht bij pepper, dus kan hard gaan ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
iTitus schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:26:
Heb je al bericht terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Dank voor uw reactie. Dit is erg vervelend, maar wij hopen dan ook spoedig te kunnen leveren en houden u per e-mail op de hoogte.

De cashback actie loopt tot 30 juni en de aanvraag moet voor 15 juli binnen zijn, wij gaan er vanuit dat dit moet lukken.

Met vriendelijke groet,
Team Bobshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dus op de factuur zetten zij de aankoopdatum en niet de leverdatum? 12 werkdagen is 8 juli, dus dan ga ik die 5 ook maar bestellen.

EDIT: 5030s besteld. Voor ~45 euro is dat echt een koopje! En dan nog een gillette mesje erbij krijgen. Helemaal prima.

[ Voor 19% gewijzigd door Freakster86 op 20-06-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ook maar een 5030s besteld. Iemand die zeker weet of een screenshot van de orderbevestiging voldoende is voor de cashback? In de bovenstaande reacties gaan er al wat mensen op in maar een definitief antwoord haal ik er nog niet uit.

[ Voor 36% gewijzigd door marshallq op 20-06-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Even een tip voor de mensen die de nieuwsbrief al ontvangen; je vaderdagtegoed werkt ook! Dus 15 euro extra korting! Nieuwe bestelling geplaatst en oude geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Freakster86 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:27:
Even een tip voor de mensen die de nieuwsbrief al ontvangen; je vaderdagtegoed werkt ook! Dus 15 euro extra korting! Nieuwe bestelling geplaatst en oude geannuleerd.
Die korting is persoonlijk zeker of kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nostordici schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:29:
[...]

Die korting is persoonlijk zeker of kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief? :)
Ja, die is persoonlijk. Staat in de nieuwsbrief van 8 juni. Als je die niet hebt is de code ZAL2015 (7,50) the next best thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:51
wat is het verschil eigenlijk tussen de "Braun SERIES 7 790CC-4 Scheerapparaat" en de Braun SERIES 7 750CC-6 Scheerapparaat"

prijs ligt ook niet ver uitelkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:30:
wat is het verschil eigenlijk tussen de "Braun SERIES 7 790CC-4 Scheerapparaat" en de Braun SERIES 7 750CC-6 Scheerapparaat"

prijs ligt ook niet ver uitelkaar
http://www.braun.com/nl/m...es-7/series-7-models.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
thanks!

En nog een vraagje... normaal scheer ik altijd met mesje... (om de dag)
Echt superbaardgroei heb ik niet, maar na 1 dag voel ik het wel weer ....

En is een reiniging set er niet beter bij?

Nu twijfel ik tussen de 5030 BRAUN 5050CC , en eventueel de Braun SERIES 7 790CC-4

-edit-

*knip*geen gebedel

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 22-06-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 17:11
Aggressor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:43:
thanks!

En nog een vraagje... normaal scheer ik altijd met mesje... (om de dag)
Echt superbaardgroei heb ik niet, maar na 1 dag voel ik het wel weer ....

En is een reiniging set er niet beter bij?

Nu twijfel ik tussen de 5030 BRAUN 5050CC , en eventueel de Braun SERIES 7 790CC-4

-edit-

Knip
Dat is een dag en nacht verschil zeg. Ik heb de 750CC besteld en inmiddels binnen. Dat ding scheert glad! Te glad misschien zelfs...het reinigingssysteem is wel fijn. Het is voor mij meer dat hij ook tegelijk onderhoud.

De 5030 vandaag voor mn pa besteld. Volgens mij zijn ze redelijk vergelijkbaar kwa scheren. De 7 serie is denk ik wel comfortabeler. Zie ook de pagina van Braun zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 22-06-2015 11:04 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
heeft iemand al meer informatie? die 5 serie komt vrijdag 29e bij hun binnen...
kan je gewoon de factuur uploaden naar braun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Aggressor schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:30:
heeft iemand al meer informatie? die 5 serie komt vrijdag 29e bij hun binnen...
kan je gewoon de factuur uploaden naar braun?
Aanvragen moeten online worden gedaan voor 15/07/2015, dit staat ook in hun actievoorwaarden.

Verder kreeg ik dit terug vanuit Braun m.b.t. orderbevestiging gebruiken:
Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Helaas is een bestelbon niet voldoende.
U kan uw aanvraag alsnog indienen en uw betalinsbewijs/kopie bankafschrift via e-mail doorsturen.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,

Highco DATA Consumenten Service
voor Procter & Gamble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 20:04
marshallq schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:04:
[...]

Aanvragen moeten online worden gedaan voor 15/07/2015, dit staat ook in hun actievoorwaarden.

Verder kreeg ik dit terug vanuit Braun m.b.t. orderbevestiging gebruiken:
Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Helaas is een bestelbon niet voldoende.
U kan uw aanvraag alsnog indienen en uw betalinsbewijs/kopie bankafschrift via e-mail doorsturen.

Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.

Steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,

Highco DATA Consumenten Service
voor Procter & Gamble
Had je een bestelbon of factuur geupload naar Braun?
Ik namelijk de factuur van bobshop en heb een automatische mail gehad:

Hartelijk dank voor uw deelname aan de actie Braun.
U zal uw terugbetaling binnen de 5 weken ontvangen, op voorwaarde dat uw deelname voldoet aan de algemene voorwaarden.

Tot binnenkort,

Uw team Braun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Sebaszz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:49:
[...]

Had je een bestelbon of factuur geupload naar Braun?
Ik namelijk de factuur van bobshop en heb een automatische mail gehad:

Hartelijk dank voor uw deelname aan de actie Braun.
U zal uw terugbetaling binnen de 5 weken ontvangen, op voorwaarde dat uw deelname voldoet aan de algemene voorwaarden.

Tot binnenkort,

Uw team Braun
Ik had hun een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging van mijn bestelling bij bobshop en de vraag of ik hiermee ook geld terug zou ontvangen. De factuur heb ik nog niet (moet het scheerapparaat nog krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 20:04
marshallq schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:51:
[...]

Ik had hun een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging van mijn bestelling bij bobshop en de vraag of ik hiermee ook geld terug zou ontvangen. De factuur heb ik nog niet (moet het scheerapparaat nog krijgen).
Het is mij duidelijk ;) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
de Braun 5 5030 S is weer op voorraad... alleen die van mij is nog NIET verzonden?
en die van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Aggressor schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:56:
de Braun 5 5030 S is weer op voorraad... alleen die van mij is nog NIET verzonden?
en die van jullie?
Staat hier nog op wordt verwerkt. Ga er vanuit dat ze 's avonds alles versturen. Is het niet vandaag, dan wordt het morgen. No rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Ik heb hem wel binnen, al een dag of 3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verzonden :)

- edit-

Factuur ontvangen en gelijk de cashback aanvraag ingediend. Klopt het dat je daar geen bevestigingsmail van ontvangt? Heb voor de zekerheid maar een screenshot van de aanvraag gemaakt. Mail is in de spam terecht gekomen en kreeg zodoende geen melding.

[ Voor 103% gewijzigd door Freakster86 op 30-06-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 12:52
Je krijgt er wel een bevestiging van, zoals Sebaszz hierboven aangeeft (en ik zelf ook heb ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:08
Die van mij was gisteren verzonden, ik heb vandaag de factuur via de mail gekregen. Voor diegene die hem ook zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe is het met jullie afgelopen?

ik heb 30 juni aanvraag gedaan, bon toegevoegd enz.
En ik heb een mail teruggekregen "Bevestiging deelname actie Braun"

(zo'n mail die je automatisch krijgt)

verder heb ik nog niks gehoord, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Binnen 5 weken ontvang je de cashback; er is pas 1 week om, dus misschien even geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
Heb zelf een cashback-aanvraag op 11 juni ingediend bij Braun voor de Series 7. Zonder enige correspondentie verder (naast de bevestiging), heb ik gisteren de cashback op mijn rekening ontvangen. Het kan dus makkelijk 4 weken duren voordat je de cashback ontvangt.

Het ging in mijn geval dan niet om een Braun apparaat welke is aangekocht in de actie bij Bobshop, maar bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Ik heb gisteren het geld van Braun op mijn rekening gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Frozen schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:36:
En wanneer heb je cashback aanvraag ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37

EiT

Frozen schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:36:
Ik ook, begin mei aangevraagd

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Freakster86 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:23:
[...]

En wanneer heb je cashback aanvraag ingediend?
17 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Hmm, ik op 18 juni aangevraagd, ff in de gaten houden dan de komende dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Braun Series 9 9090cc op dit moment enorm in prijs verlaagt op Amazon.de. 192,19€ is de huidige prijs.http://www.amazon.de/dp/B00LZSPM0Y? Normaliter is de prijs rond de 240€. En als je een persoon in Duitsland kent, is het misschien mogelijk om nog een 50€ cashback te pakken.

Voor wat het waard is; heb de 9090cc nu een maandje in gebruik, en al blijft elektrisch scheren duur (en vooral deze Braun die zeker in het high-end segment valt), ben erg over het resultaat en de snelheid van het scheren te spreken. Misschien moet ik maar eens een volledige review op Tweakers uitpennen.

Edit: jammer, de prijs is al weer terug naar het oude. Cashback actie geld nog steeds. Maar zoals ik al zei; alleen als iemand je kan helpen met een Duits adres & rekeningnummer.

[ Voor 11% gewijzigd door PostHEX op 11-07-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonar
Vandaag de cashback ( 30 Euro ) van Braun ontvangen ( had de Bobshop aanbieding ), op 19 juni de cashback aanvraag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bewust geen cashback aangevraagd, omdat ik anders geen aanspraak meer kon maken op de niet goed geld terug garantie. Voor mij persoonlijk scheert het apparaat (5030) zeer slecht, neemt ook lang niet alle haren op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik ben uiteindelijk nog langer bezig dan met nat scheren, lijkt mij niet de bedoeling van elektrisch scheren :P

Vandaag daarom maar even contact opgenomen met de klantenservice, zeer goed op weg geholpen en ondanks dat het apparaat gebruikt is krijg ik het volledige aankoopbedrag terug. Best wel netjes van Braun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Nostordici schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:36:
Bewust geen cashback aangevraagd, omdat ik anders geen aanspraak meer kon maken op de niet goed geld terug garantie. Voor mij persoonlijk scheert het apparaat (5030) zeer slecht, neemt ook lang niet alle haren op. Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik ben uiteindelijk nog langer bezig dan met nat scheren, lijkt mij niet de bedoeling van elektrisch scheren :P
Ik had het ook. Wel gemerkt dat het steeds beter gaat. Inmiddels er handig in geworden zo dat alles op mijn wangen heel snel weg is en super glad. Keel daarentegen is nog wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hoewel scheren in het begin wat langer duurt, scheert het apparaat wel goed glad bij mij. Ook in de nek. Vooral wanneer je van huis bent, is het een stuk handiger dan met de hand scheren. Voor die 36 euro vind ik het i.i.g. meer dan prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
De keel en achter de kaaklijn zal altijd lastig blijven met elektrisch scheren. Echter kan je met de 9 serie een heel glad resultaat krijgen op vrijwel alle andere delen van de baard. Althans dat is in mijn geval zo. Maar dat mag je voor de meerprijs ook wel verwachten.

Als je huid tegen nat scheren met een mesje kan, bespaar jezelf de moeite, koop gewoon een goed gebouwde double edge razor, en blijf van elektrisch scheren weg. Is veel en VEEL goedkoper, en het scheer resultaat is op alle delen waar je komt meer consistent.
Pagina: 1