Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

beveiligings-software 2014,'15..'16 allemaal net zo veilig

Pagina: 1
Acties:

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 22:02
Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn van bijv NOrton, kaspersky, bitdefender (ea) van de verschillende jaarlijkse edities en of deze van invloed zijn op de algehele beveiliging, zo ja in hoeverre?
Mijn inziens, met beperkte kennis, helemaal niks qua de algehelebeveiliging, de updates komen van dezelfde bijv kaspersky lab. Ik verneem zeker wél verschillen qua de gebruiksvriendelijkheid en interface bijvoorbeeld

Als mijn stelling klopt kan men net zo goed een licentie van bij 2 of 3 jaar kopen, de prijs kan dan een stuk voordeliger uitvallen.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:01
Jouw vraag hoort thuis in [Virusscanners] Discussietopic deel 4

Een licentie kopen voor 2 of 3 jaar heeft vooral een financieel voordeel; vaak is dat een stuk voordeliger dan telkens 1 licentie nemen.

Verder is het voor zo'n lange periode koffiedik kijken. Alhoewel merken als Kaspersky, Bitdefender, G-DATA, ESET het altijd wel redelijk blijven doen, is het niet mogelijk om te voorspellen dat, dat over 2 of 3 jaar ook nog zo is.

Hierbij is de gouden tip vooral; blijf niet te veel hangen bij veiligheid van 1 programma. Draai er af en toe nog iets naast, zoiets als Hitman Pro of Malware bytes anti malware.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)