Aankoopadvies keyboard en muis

Pagina: 1
Acties:

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07-2025

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Ik zoek een?
(Game)keyboard- en muis

Wat is je budget?
Max €150,- voor keyboard en muis samen.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. Ik heb alleen gehoord dat Razer overpricede producten aanbiedt. Is dat zo? Ik heb ook gehoord dat mechanische keyboards fijner typen en spelen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou graag een keyboard en muis willen om games mee te spelen. Voornamelijk League of Legends. Ik zal het ook gaan gebruiken voor mijn studie.

Wat betreft het toetsenbord is voor mij de type-ervaring belangrijker dan bijvoorbeeld zachte tikgeluiden. Ik heb zelf al rondgekeken, maar de prijsverschillen zijn zo groot dat ik niet weet of het waard is om een duurdere variant te kopen of niet. Ik heb op dit moment deze budget gaming gear combo CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

Alvast bedankt!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-02 19:04
Wat heb je zelf al gevonden? En vind jijzelf ook dat mech toetsenborden fijner typen? En muis is altijd lastig zonder zelf te kijken hoe hij in de hand ligt.

Mijn advies. Ga eens langs de mediamarkt of de lokale computerboer. En probeer eens een paar toetsenborden en muizen.

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07-2025

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Ik heb nog nooit getypt op een mech toetsenbord. Ik ben bang dat het aanbod te klein is in een fysieke winkel om de juiste keuze te maken. Mech toetsenborden uitproberen is natuurlijk wel een goed idee. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en wat jullie adviseren.

[ Voor 20% gewijzigd door Zarif op 17-06-2015 18:45 ]

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-02 14:27
mechanische toetsenboden heeft mij voorkeur altijd, maar denk dat het iets persoonlijks is.
Net als een muis, die heb je in alle soorten maten en prijzen.

Ik heb tientalle muizen gehad van 10 tot 120 euro, en de enige die ik echt lang heb is die ik nu nogsteeds gebruik, de zowie fk1, hele basic gamingmuis die prima ze werk doet

Ook ligt het eraan of je veel je toetsenbord of veel je muis gaat gebruiken, ik speel vaak arena in wow en gebruik daarbij alleen maar keybinds, en heb genoeg aan de 2 extra zijknoppen op me muis.

Eigelijk moet je gewoon ff de mediamarkt doorlopen en daar gaan voelen en kijken welk type muis je het meest aanspreekt, dan kan je iig een beetje gaan filteren.

Razer heeft wel goede producten, maar het meerendeel betaal je meer voor de stickers en zakjes, en er zit ook echt troep tussen, altijd een verassing of je een goed product hebt..

[ Voor 11% gewijzigd door rutger465 op 17-06-2015 19:17 ]