Toon posts:

Draagbare (waterdichte) speaker + accu inbouwen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek een?
Draagbare speaker (het liefst waterdicht).

Wat is je budget?
Tot € 200, dat is wel echt de max. Liever rond de € 100.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk hardcore afspelen. Het liefst heb ik dus een goede bas, ik heb alleen niet echt een idee waar je dan op moet letten. Meer kW is niet per se beter toch?

Verder wil ik graag dat de accu lang mee gaat. Ik heb een losse accu (12V 7.2Ah) die ik er aan wil koppelen (als dat mogelijk is?).

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kon in de Pricewatch geen waterdicht optie vinden, dus heb niet echt opties nu. Naast de voorkeuren die ik al genoemd heb, heb ik verder niet echt voorkeuren voor een bepaald merk o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:00:
Beste Tweakers,

Ik zoek een?
Draagbare speaker (het liefst waterdicht).

Wat is je budget?
Tot € 200, dat is wel echt de max. Liever rond de € 100.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk hardcore afspelen. Het liefst heb ik dus een goede bas, ik heb alleen niet echt een idee waar je dan op moet letten. Meer kW is niet per se beter toch?

Verder wil ik graag dat de accu lang mee gaat. Ik heb een losse accu (12V 7.2Ah) die ik er aan wil koppelen (als dat mogelijk is?).

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kon in de Pricewatch geen waterdicht optie vinden, dus heb niet echt opties nu. Naast de voorkeuren die ik al genoemd heb, heb ik verder niet echt voorkeuren voor een bepaald merk o.i.d.
waar wil je hem gaan gebruiken?
het maakt nogal een verschil of je hem in een grote open ruimte of buiten wilt gebruiken of dat je hem in een badkamer gaat gebruiken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Denk dat fugoo toch je beste keus is. Lange accu en waterdicht! over de bas van dat ding weet ik zelf niet veel.

Edit: typo

[ Voor 9% gewijzigd door Jelmer505 op 17-06-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voornamelijk buiten.

Jelmer, heb jij ervaring met die speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
Nee geen ervaring wel goede verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke top, dan houd ik die in ieder geval als optie. Ik lees alleen dat ie geen spectaculaire bas heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat heeft geen Den draagbare speaker van 200 euro.
Deze heeft ook maar 0,012kW :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
Koop gewoon een Teufel Boomster! beste draadloze speaker voor lage tonen!
Hij is nu zelf in de aanbieding!

Zelf heb ik deze speaker gisteren binnen gekregen bij deze mijn review er van:

Gisteren de Boomster binnen gekregen. Het eerste wat mij opviel was het mooie design. Ook de strakke bouw waardoor die premium aanvoelt. Maar heb natuurlijk niet een speaker gekocht om er naar te kijken en voelen, dus de muziek ging gelijk aan. :9

En WAUW wat een geluid :o ! De bas die uit deze mobiele speaker komt echt geweldig! ook mooie mids en highs, maar die bas was ik echt verbaasd van! Heel mooi en duidelijk geluid ook totaal geen ruis of feedback.

Verbinden met bluetooth is heel makkelijk, zeker als je NFC heb(handleiding niet hoeven gebruiken)! FM werkte ook goed(ga dit alleen nooit gebruiken). Het enige wat is mis is de status van de accu |:( . Kan nooit weten wanneer de Boomster nou leeg of helemaal vol is. Dit is dan ook het enige waar ik over kan klagen, voor de rest is het echt een hele goede speaker _/-\o_ !

Ging dezelfde avond nog beachvolleyballen, daar klonk die zeker ook heel goed! Heel het veld kon de speaker goed horen! Dus als je opzoek ben naar een speaker met een lekkere bas en je heb een redelijk groot budget dan is de Boomster zeker wat voor jouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Simpel antwoord voor je. Je gaat nergens voor 200 euro een "mobiel" systeem vinden wat een "deftige" bass gaat geven als jij buiten bent. (naast het fijt of het wenselijk is voor de omgeving natuurlijk :P)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Fugoo gekocht, maar het geluid is niet wat ik zoek. Hij gaat te zacht.

Weet iemand of je een normale speakerset, met stekker, aan kan sluiten op een loodaccu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:25:
Ik heb de Fugoo gekocht, maar het geluid is niet wat ik zoek. Hij gaat te zacht.

Weet iemand of je een normale speakerset, met stekker, aan kan sluiten op een loodaccu?
Er zijn geen standaard sets die je gewoon even op een lood accu kan aan sluiten zover ik dat zo kan vinden.
Maar vraag je zelf ook eens af wat je nu wilt bereiken het klinkt mij alsof je een defcon feestje wilt houden in de achter tuin. Je kunt jezelf natuurlijk afvragen of dat wel helemaal wenselijk is.

Je zou eens kunnen kijken naar een disco setup die hebben vaak voldoende volume om buiten een deftig geluid te genereren maar dan ga je weer ruim over de grens van 200 euro heen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-10 03:34
Kijk eens naar de boom serie van logitech. Ik heb de megaboom, die heeft wel echt een heel goed geluid en is waterdicht. Helaas wel boven je budget.
De normale boom speaker klinkt ook goed, minder bas. Is niet waterdicht maar wel spatwaterdicht als je de rubbertjes er in doet.
Oja de megaboom gaat 20 uur mee op 80% volume. En ik krijg er 90db uit, dus hij gaat nog hard ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Quas op 28-06-2015 14:34 ]

Pagina: 1