[PC] Wargame - Red Dragon ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dat er voor Wargame - Red Dragon nog geen topic was?
Ben in ieder geval erg benieuwd of er nog mensen zijn die dit spelen?
Enkele dagen terug met dit deel begonnen en speelt lekker weg, als er nog mensen zijn die dit ook spelen en samen willen spelen dan hoor ik t graag. :)

Hij was laatst ook in de steam sale, ik denk dat die op het eind nog wel een keer komt.

Fatsoenlijke OP kan nog wel gemaakt worden als er interesse is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Er moet ergens wel een topic rond zwerven maar blijkbaar is het te moeilijk voor de gemiddelde Tweaker :D

Add mij maar op steam: DutchCaptain

Heb nog maar 150 games gespeelt en speel nu en dan met de mannen van Reddit (check de ts altijd wel wat mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 16:58

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:57:
Ik zag dat er voor Wargame - Red Dragon nog geen topic was?
Ben in ieder geval erg benieuwd of er nog mensen zijn die dit spelen?
Enkele dagen terug met dit deel begonnen en speelt lekker weg, als er nog mensen zijn die dit ook spelen en samen willen spelen dan hoor ik t graag. :)

Hij was laatst ook in de steam sale, ik denk dat die op het eind nog wel een keer komt.

Fatsoenlijke OP kan nog wel gemaakt worden als er interesse is ;)
Er is een wargame european escalation topic wat door gebrek aan interesse in de games ook gebruikt is voor airland battle en red dragon.

Sinds deze week is het mijn meest gespeelde spel op steam met 740 uur. Ik vind het de beste (online) RTS ooit ook al zijn er nog veel dingen te verbeteren.

als je een keer samen wil spelen voeg mij ook maar toe inderdaad: superwashandje is ook mijn ingame naam.

Ik ben zeker niet de beste speler maar vermaak me er nog steeds mee in ieder geval :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een tijdje ook Wargame Red Dragon en ben hier op zijn zachtst gezegd nog niet heel erg bedreven in. Laatst overigens wel mijn eerste potje gewonnen van een easy computer.. Hebben jullie eventueel nog belangrijke tips voor mij? Helaas is er niemand binnen mijn vriendengroep die dit spel ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 18:36
Speel niet tegen de ai maar tegen echte spelers. De AI kun jij niet outsmarten, ziet altijd welke units jij neerzet. Bouw jij bijvoorbeeld veel tanks maar gebrek aan luchtafweer dan weet de AI dat direct en zal dan helikopters gaan spammen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:03:
Ik speel sinds een tijdje ook Wargame Red Dragon en ben hier op zijn zachtst gezegd nog niet heel erg bedreven in. Laatst overigens wel mijn eerste potje gewonnen van een easy computer.. Hebben jullie eventueel nog belangrijke tips voor mij? Helaas is er niemand binnen mijn vriendengroep die dit spel ook speelt.
als je hulp wil: voeg mij ff toe en ik wil je savonds wel helpen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Heeft iemand al een Nederlands deck gemaakt? Er is nu namelijk een Nederlandse DLC :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:19
Dit weekend aangeschaft, had een moeilijkere leercurve verwacht maar het valt voorlopig nog mee.
Dat Nederlandse deck is echt helemaal authentiek. Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

tuurlijk! NL is behoorlijk goed zelfs! alleen de veh en anti heli AA is minder maar in mijn geval goed mee te leven door nationalisme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
superwashandje schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:08:
tuurlijk! NL is behoorlijk goed zelfs! alleen de veh en anti heli AA is minder maar in mijn geval goed mee te leven door nationalisme :P
Ik mis alleen de Chinook, had best leuk geweest als logistiek voertuig.
Verder erg cool om er mee te spelen, en dat voor 14,99 :) (inclusief alle vorige delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Electromonkey schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:05:
[...]

Ik mis alleen de Chinook, had best leuk geweest als logistiek voertuig.
Verder erg cool om er mee te spelen, en dat voor 14,99 :) (inclusief alle vorige delen)
haha ja, het grappige is dat de log chinook van canada (dacht ik) al de NL verf heeft :P Eugene heeft NL schijnbaar bij ALB al overwogen (hebben ze ook al eerder in topics op hun forum uitgebreid laten zien) en zelfs modellen opgenomen in het spel. alleen bij het verkeerde land terecht gekomen of met de boeren meeverhuisd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Na NL

[YouTube: https://youtu.be/Ej9gFmt8h-0]

zit er nu ook Israël in!

Ze updaten dit spel regelmatig, en dat komt de active playerbase ten goede. _/-\o_

Wargame is toch wel echt.... zelf zoveel mogelijk origaniseren, aanpassen, indelen, plan opstellen, plan wijzigen, teamplayen met 1 of 2 of 3 andere spelers, etc. En dan die kick dat het eindelijk lukt! Of dat je ineens 6 heli's neerhaalt met infanterie die je hebt verborgen in bossen, een hinderlaag.

En dat gewoon met al het militair spul en eenheden die ze heden ten dage ook gewoon gebruiken, dat geeft een extra dimensie.

[ Voor 72% gewijzigd door Ekstergroen op 21-10-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

idd met de nieuwe israel update is er weer een opleving in spelers te zien :) wist je dat Finland en Yugoslavie er aan zitten te komen?
ook komt er nog ergens een gratis 10v10 map bij!

Bijzonder is het denk ik wel te noemen dat eugen nog steeds ondersteuning bied voor een spel wat ondertussen al bijna 3(?) jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
superwashandje schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

idd met de nieuwe israel update is er weer een opleving in spelers te zien :) wist je dat Finland en Yugoslavie er aan zitten te komen?
ook komt er nog ergens een gratis 10v10 map bij!

Bijzonder is het denk ik wel te noemen dat eugen nog steeds ondersteuning bied voor een spel wat ondertussen al bijna 3(?) jaar oud is.
http://www.eugensystems.c...ed-dragon-nation-pack-is/

Joegoslavië is inderdaad reëel als volgende DLC. Kan niet wachten.

Grote games worden steeds meer DLC platforms, daar loont het om ze heel lang te ondersteunen na releasedatum, da's een grote plus vergeleken met vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:31
Ik kende dit niet maar het ziet er zeer interessant uit, hoe actief is de spelersbase nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Ghengis schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:08:
Ik kende dit niet maar het ziet er zeer interessant uit, hoe actief is de spelersbase nog?
Het is nog erg actief, duizenden spelers rond de avond, rond de 600 tot 900 smiddags.

Komen nog minstens 2 DLC's (of packs, is allemaal niet noodzakelijk om aan te schaffen voor multiplayer) aan in de nabije toekomst.

[ Voor 20% gewijzigd door Ekstergroen op 28-10-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Ghengis schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:08:
stabiel rond de 1500 spelers in de nederlandse avonden. ben er ook regelmatig tussen te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, eigenlijk nooit van deze game gehoord. Maar na het zien van dit topic lijkt me dit toch wel wat. Ik ben altijd een grote C&C Red Alert 2 speler geweest dankzij de realistische settings (ofja realistisch). Toch maar eens kijken of ik deze ergens voor een prikkie kan aanschaffen.

Op dit moment voor 17e een steamgift gevonden op kinguin. Maar weet niet of dit legaal is omdat het een steamgift betreft. Dus nog ff verder zoeken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Oxigeon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:14:
Hmm, eigenlijk nooit van deze game gehoord. Maar na het zien van dit topic lijkt me dit toch wel wat. Ik ben altijd een grote C&C Red Alert 2 speler geweest dankzij de realistische settings (ofja realistisch). Toch maar eens kijken of ik deze ergens voor een prikkie kan aanschaffen.

Op dit moment voor 17e een steamgift gevonden op kinguin. Maar weet niet of dit legaal is omdat het een steamgift betreft. Dus nog ff verder zoeken.
1: het speelt totaal niet zoals de oude RTSen van weleer. Er is geen base building en het speelt heel anders (meer zoals world in conflict mocht je dat kennen).

2: als je geen haast hebt kan je evt ook nog even wachten tot er weer een aanbieding komt op steam (bij elke DLC en natuurlijk de holiday sales) is Red dragon voor iets van 10 euro te krijgen. Voor 15 euro heb je dan alle 3 de spellen bij elkaar. Ze zijn wel voornamelijk multiplayer gericht en Red Dragon is de enige die nog een actieve userbase heeft. dus of nuttig het is om de vorigen te kopen is te betwijfelen (wel betere single player campaigns in de voorgaande delen)

edit: 3: het spel heeft een behoorlijk steile leercurve die iets vergemakkelijkt word als je al iets van militair materieel uit de koude oorlog afweet.

[ Voor 36% gewijzigd door superwashandje op 02-11-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Oxigeon schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:14:

Ik had een paar maanden geleden precies hetzelfde als wat jij nu aangeeft. Ik vind het zelf nog steeds super gaaf, ten opzichte van Red Alert moet je hier alleen wel veel meer tactiek gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan landschap, strategische plaatsing eenheden, bevoorrading. Super tof 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
superwashandje schreef op woensdag 2 november 2016 @ 09:18:
[...]

1: het speelt totaal niet zoals de oude RTSen van weleer. Er is geen base building en het speelt heel anders (meer zoals world in conflict mocht je dat kennen).

2: als je geen haast hebt kan je evt ook nog even wachten tot er weer een aanbieding komt op steam (bij elke DLC en natuurlijk de holiday sales) is Red dragon voor iets van 10 euro te krijgen. Voor 15 euro heb je dan alle 3 de spellen bij elkaar. Ze zijn wel voornamelijk multiplayer gericht en Red Dragon is de enige die nog een actieve userbase heeft. dus of nuttig het is om de vorigen te kopen is te betwijfelen (wel betere single player campaigns in de voorgaande delen)

edit: 3: het spel heeft een behoorlijk steile leercurve die iets vergemakkelijkt word als je al iets van militair materieel uit de koude oorlog afweet.
Zojuist gehaald in de steamsale, wat skirmish activiteiten ontworpen maar ik heb nog géén idéé van wat ik aan het doen ben. Toegegeven, ik heb ook nog niet echt een onderzoek gestart. Dus ik moet er maar eens werk van gaan maken.

Het eerste basisprincipe weet ik inmiddels, je hebt een 'commander' nodig om controle te krijgen over een gebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Ghengis schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:37:
[...]

Zojuist gehaald in de steamsale, wat skirmish activiteiten ontworpen maar ik heb nog géén idéé van wat ik aan het doen ben. Toegegeven, ik heb ook nog niet echt een onderzoek gestart. Dus ik moet er maar eens werk van gaan maken.

Het eerste basisprincipe weet ik inmiddels, je hebt een 'commander' nodig om controle te krijgen over een gebied :+
Het kost een aardige investering van tijd om een beetje wat te kunnen inderdaad. Maar het word wel steeds gaver wanneer je beter word. Mocht je hulp willen vandaag laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
superwashandje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:50:
[...]

Het kost een aardige investering van tijd om een beetje wat te kunnen inderdaad. Maar het word wel steeds gaver wanneer je beter word. Mocht je hulp willen vandaag laat het even weten :)
Dat zou best aardig uitkomen ja, ik ben vanmiddag in de gelegenheid en anders moeten we even op een ander e manier contact hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Nog steeds alive and kicking _/-\o_ Zeker nu het op Epic Game Store te verkrijgen (en gratis was) is.

Ze werken nu aan een nieuwe DLC ervoor, die de Zuid-Afrikaanse factie toevoegt:

https://store.steampowere.../view/4928599729828748878

Afbeeldingslocatie: https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/5756781/da7b8cbf9198b4c8e90e3b8d986fc0acad9c671b.png

Deze game... is de Dead Souls van het RTS genre, en net zo goed ;)
Pagina: 1