Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 11:32
Beste Tweakers,
Graag jullie advies bij het volgende.

Gisteren heb ik geprobeerd de 5.0 update voor mijn Xperia Z te installeren. Via Sony PC Companion kon ik de update downloaden, telefoon aansluiten en vervolgens updaten. Tijdens dit updaten kreeg ik echter een error (iets met bestanden die niet geladen konden worden). Hierna moest ik van het programma mijn telefoon opnieuw aansluiten zodat de update verder/opnieuw kon.

Ook dit werkte niet en uiteindelijk zit ik met een telefoon die alleen nog zwart scherm geeft. ;(

Als ik de telefoon (re)start met de power button krijg ik 3x een rood led lampje. Het zelfde geld voor volume down + power button. Het is een paar keer gebeurd dat ik een Sony logo in beeld kreeg waarna het scherm grijs werd.

Hebben jullie suggesties wat ik kan doen om de telefoon te fixen? De lokale telecom winkel zegt dat hij terug naar Sony moet maar als ik het zelf kan repareren doe ik dat natuurlijk liever.

Alle ervaringen en (halve) ideeën zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 680253

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Nadat ik mijn Xperia Z op 19 juni, via de telefoon zelf, had geüpdatet begon hij steeds te crashen. Hij startte vervolgens alleen op wanneer hij aan de lader zat. De volgende dag werd het erger en crashte hij zodra ik hem van de lader haalde. even later kon ik hem helemaal niet meer opstarten, zodra het Sony logo even in beeld is geweest crasht hij telkens...

Ik verwacht dat hij terug moet naar sony, maar alle ideeën zijn inderdaad van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik zie niet dat je hebt geprobeerd te restarten met power en volume omhoog ingedrukt. Je zou dan 3 vibraties moeten voelen en dan zou 'ie het weer tot leven moeten komen. Zo niet, dan repair.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 680253

Heb ik geprobeerd, maar dat werkte ook niet helaas...

Bedankt voor de input.