Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 10:35
Sinds vanmorgen is er blijkbaar een landelijke storing bij Tele2, zo melden ze op de eigen storingspagina. Op Twitter zijn er ook veel mensen die klagen over niet-werkende verbindingen. Ook Nu.nl heeft al een bericht gepost

Mogelijk heeft het iets te maken met het onderhoud dat vannacht is uitgevoerd, hiervan hebben ze overigens elke aanwijzing verwijderd (originele link : https://forum.tele2.nl/ac...oud-mobiel-internet-44228 ).

Er lijkt nog geen oplossing aan te komen. Heb zelf 2x een korte tijd even wat internet gehad waardoor whatsapp berichten tijdelijk werden doorgelaten. Spraak en SMS werken overigens wel gewoon bij mij (regio Goes) .

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50

beany

Meeheheheheh

Ah, dat verklaart misschien waarom ik de hele dag al geen internet op mijn telefoon heb. Regio Utrecht overigens.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik kreeg net een mailtje dat er nu een ero-pakket beschikbaar is, zou het daarmee te maken hebben ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:54
'k Kwam er vanmorgen om 6.30u ook achter dat ik geen mobiel internet heb. Geldt zowel Lunteren, Voorthuizen en Eindhoven.
Wat me ook opvalt, is dat m'n accu (veel) harder dan normaal leegloopt. Waar ik normaal als ik m'n telefoon weinig gebruik, makkelijk 2 dagen met een volle lading kan doen, is 'ie nu binnen 1,5 dag echt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 10:35
Cranberry schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:46:
'k Kwam er vanmorgen om 6.30u ook achter dat ik geen mobiel internet heb. Geldt zowel Lunteren, Voorthuizen en Eindhoven.
Wat me ook opvalt, is dat m'n accu (veel) harder dan normaal leegloopt. Waar ik normaal als ik m'n telefoon weinig gebruik, makkelijk 2 dagen met een volle lading kan doen, is 'ie nu binnen 1,5 dag echt leeg.
Klinkt heel bekend ;-) .. Is ook best verklaarbaar, je telefoon is op de achtergrond continu aan het proberen verbinding te maken om diverse apps te verversen. Dat mislukt elke keer dus probeert 'ie het gewoon opnieuw..

Een kleine 2 minuten geleden lijkt de verbinding ineens hersteld te zijn.. Benieuwd of het nu structureel is opgelost.

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
robbierzz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Klinkt heel bekend ;-) .. Is ook best verklaarbaar, je telefoon is op de achtergrond continu aan het proberen verbinding te maken om diverse apps te verversen. Dat mislukt elke keer dus probeert 'ie het gewoon opnieuw..

Een kleine 2 minuten geleden lijkt de verbinding ineens hersteld te zijn.. Benieuwd of het nu structureel is opgelost.
Hier zelfde omgeving, maar maak gebruik van een *Bliep simkaart. Niks dan problemen de hele dag en het lege accu-probleem ook herkenbaar. Momenteel nog steeds problemen.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Pagina: 1