Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit ITX systeem zal voornamelijk gebruikt worden om games mee te spelen. Voornamelijk GTA V, Witcher 3 en CS:GO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randappaatuur heb ik al in mijn bezig. Het gaat dus echt om enkel de computer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wou graag een goede videokaart erin hebben. Momenteel staat er een 970 in de lijst, maar misschien is de AMD R9 Nano wat die is aangekondigd? Zal even moeten afwachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, gewoon het beste voor mijn geld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat hier dus om een ITX systeem, dus alles zo klein en efficiënt mogelijk. Daarnaast zou het ook nog eens leuk zijn als hij niet het geluid van een opstijgende F16 maakt terwijl ik aan het gamen ben
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit mijn CPU overgelockt, maar voor die tientjes extra is het misschien wel waard dit toch eens te gaan doen.
Hieronder is een lijst te vinden van een setup die ik samen met een vriend heb opgesteld:
Suggesties zijn welkom!
Dit ITX systeem zal voornamelijk gebruikt worden om games mee te spelen. Voornamelijk GTA V, Witcher 3 en CS:GO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randappaatuur heb ik al in mijn bezig. Het gaat dus echt om enkel de computer
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wou graag een goede videokaart erin hebben. Momenteel staat er een 970 in de lijst, maar misschien is de AMD R9 Nano wat die is aangekondigd? Zal even moeten afwachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, gewoon het beste voor mijn geld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat hier dus om een ITX systeem, dus alles zo klein en efficiënt mogelijk. Daarnaast zou het ook nog eens leuk zijn als hij niet het geluid van een opstijgende F16 maakt terwijl ik aan het gamen ben
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit mijn CPU overgelockt, maar voor die tientjes extra is het misschien wel waard dit toch eens te gaan doen.
Hieronder is een lijst te vinden van een setup die ik samen met een vriend heb opgesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,50 | € 237,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97N-WIFI | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Asus GTX970-DCMOC-4GD5 | € 354,95 | € 354,95 |
| 1 | Raijintek Metis Zwart | € 41,50 | € 41,50 |
| 1 | Noctua NH-D9L | € 47,83 | € 47,83 |
| 1 | Noctua NF-F12 PWM, 120mm | € 15,95 | € 15,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Silverstone SFX 450W Bronze | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 107,50 | € 107,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.046,23 | |
Suggesties zijn welkom!