Wat wil je doen met je nieuwe systeem? League Of legends, dingen voor school en hij moet natuurlijk een paar jaar meekomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400? We zaten nu op een bedrag van € 315
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil deze pc voor een vriend gaan bouwen, want zijn oude medion pc zijn moederbord heeft het begeven. Het betreft deze pc : http://www.aldi.medion.com/md8342/be_nl/?refPage=aldi
Ik heb hierbij de II 640 vervangen voor een Phenom 965 BE. Wat we dus kunnen meenemen naar het nieuwe systeem zijn:
Phenom 965 BE 3,4 GHZ (stock cooler)
Voeding is een fsp350-60emdn (350 watt van medion..)
4GB geheugen op 1333mhz (van Samsung)
Een ati radeon HD 5670
1 TB HDD
Dvd drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
We waren van plan de case te vervangen, want de case van medion is ruk. Ook willen we een SSD aanschaffen, omdat dit tegenwoordig wel een must is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niet uit, geluid ook niet direct.
Ga je overklokken?
Ik wil de Phenom wel rond de 4 GHZ gaan klokken.
Dit was ons lijstje tot nu toe:
We hebben gekozen voor dit moederbord omdat er mee kan worden overgeclockt. De keuzen voor dit 1600mhz geheugen is, omdat we het oude geheugen eigenlijk de deur uit wouden gooien, want een keuze voor 1333mhz geheugen leek ons zonde? De kast vonden we mooi en waren aan het twijfelen tussen de n300 of deze case.
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)
En de SSD is nog een twijfelpunt, we kunnen ook voor de bx100 van crucial gaan welke 89 euro kost.
pricewatch: Crucial BX100 250GB
Nu willen we graag advies of we hier wel de goede kant opgaan en of dit een goede set is om goed League Of Legends mee te blijven spelen is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400? We zaten nu op een bedrag van € 315
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik wil deze pc voor een vriend gaan bouwen, want zijn oude medion pc zijn moederbord heeft het begeven. Het betreft deze pc : http://www.aldi.medion.com/md8342/be_nl/?refPage=aldi
Ik heb hierbij de II 640 vervangen voor een Phenom 965 BE. Wat we dus kunnen meenemen naar het nieuwe systeem zijn:
Phenom 965 BE 3,4 GHZ (stock cooler)
Voeding is een fsp350-60emdn (350 watt van medion..)
4GB geheugen op 1333mhz (van Samsung)
Een ati radeon HD 5670
1 TB HDD
Dvd drive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
We waren van plan de case te vervangen, want de case van medion is ruk. Ook willen we een SSD aanschaffen, omdat dit tegenwoordig wel een must is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niet uit, geluid ook niet direct.
Ga je overklokken?
Ik wil de Phenom wel rond de 4 GHZ gaan klokken.
Dit was ons lijstje tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Sharkoon T28 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX 8GB PC3-12800 (F3-12800CL7D-8GBXM) | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 294,49 | |
We hebben gekozen voor dit moederbord omdat er mee kan worden overgeclockt. De keuzen voor dit 1600mhz geheugen is, omdat we het oude geheugen eigenlijk de deur uit wouden gooien, want een keuze voor 1333mhz geheugen leek ons zonde? De kast vonden we mooi en waren aan het twijfelen tussen de n300 of deze case.
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)
En de SSD is nog een twijfelpunt, we kunnen ook voor de bx100 van crucial gaan welke 89 euro kost.
pricewatch: Crucial BX100 250GB
Nu willen we graag advies of we hier wel de goede kant opgaan en of dit een goede set is om goed League Of Legends mee te blijven spelen is.