Hero of Time schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:53:
Mint is gebaseerd op Ubuntu en zou juist dezelfde software moeten bevatten. Net even gezocht, en idd, het is niet beschikbaar in de Mint repo's.
Echter, je zal toch de Ubuntu repo moeten toevoegen. Check dus in welke sectie 't te vinden is (main, universe, etc.), met de harde dependencies die niet in Mint beschikbaar zijn en doe dan via apt-pinning een lagere prioriteit geven aan packages uit de Ubuntu repo.
Je kan natuurlijk ook een script schrijven dat de packages lijst parset voor versienummer en dan download en installeert voor je. Hoef je alleen maar het script aan te roepen om 't bij te werken.
Ik ga uitzoeken hoe ik dat apt-pinning moet doen, bedankt voor je snelle reactie. Scripts heb ik nooit gedaan, en kopieer plak werk vind ik weer zonde, ik wil weten wat ik doe.
himlims_ schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:10:
ppa:
sudo add-apt-repository ppa:logan/arb
sudo apt-get update
sudo apt-get install teamspeak-client
source.lists:
Add this to your sources.list:
deb http://apt.ip-programs.com linux main games net
And use this for the key:
apt-key adv --keyserver www.ip-programs.com --recv-keys 1BCCE0BF
komt beide van teamspeak forums af
offtopic:
ik vraag me vaak af bij mint, waarom?
toon volledige bericht
Dank u, ging trouwens om de server
waarom Mint? Debian was meteen al een bak ellende na de installatie, geen xserver etc. Ubuntu was leuk, tot ze die vage desktop erop zette. Ik ben nog beginner en probeer alles zelf uit te zoeken. Met eigen ervaring op Mint uit gekomen. Wat raden jullie dan aan?
[
Voor 35% gewijzigd door
Ealjebij op 17-06-2015 13:29
]