Beste Tweakers,
Ik zit erover te denken om een 980TI te halen, de levertijd is nog altijd wel dramatisch. Maar 1-3 dagen is te doen. Of wellicht toch een 2e MSI GTX980 te nemen en deze in SLI te zetten.
De optie's :
pricewatch: EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ / pricewatch: EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked
EVGA in verband met garantie en het verwijderen van koeler.
of een 2e pricewatch: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G
Huidige systeem :
Beide zullen in custom loop gezet word en gekoeld worden door een EG blok.
YouTube: GTX 980 Ti Overclock 1440p Benchmarks vs GTX 980 SLI / Titan X
YouTube: GTX 980 Ti Review & Benchmark vs. 980, Titan X, 780 Ti
2 filmpjes met onderzoeken, SLI 980 geeft duidelijk meer perfomance. Maar is dit de prijs ook waard?
De brakke ondersteuning voor SLI in games, is dit nog altijd actief? Of is dit minder geworden in de loop van tijd.
Reden van upgrade, ik wil naar een triple 27'' 1440p voor racegames etc. en meer gpu power in GTA V/ BF4 & andere nieuwe fps games.
Wat zou jullie advies zijn?
Met vriendelijke groet,
Roland
Ik zit erover te denken om een 980TI te halen, de levertijd is nog altijd wel dramatisch. Maar 1-3 dagen is te doen. Of wellicht toch een 2e MSI GTX980 te nemen en deze in SLI te zetten.
De optie's :
pricewatch: EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ / pricewatch: EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked
EVGA in verband met garantie en het verwijderen van koeler.
of een 2e pricewatch: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G
Huidige systeem :
Beide zullen in custom loop gezet word en gekoeld worden door een EG blok.
YouTube: GTX 980 Ti Overclock 1440p Benchmarks vs GTX 980 SLI / Titan X
YouTube: GTX 980 Ti Review & Benchmark vs. 980, Titan X, 780 Ti
2 filmpjes met onderzoeken, SLI 980 geeft duidelijk meer perfomance. Maar is dit de prijs ook waard?
De brakke ondersteuning voor SLI in games, is dit nog altijd actief? Of is dit minder geworden in de loop van tijd.
Reden van upgrade, ik wil naar een triple 27'' 1440p voor racegames etc. en meer gpu power in GTA V/ BF4 & andere nieuwe fps games.
Wat zou jullie advies zijn?
Met vriendelijke groet,
Roland