Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens,

Mijn moeder haal alcatel heeft het volgende probleem. Ze gebruikt geen 3g dus alleen wifi maar als de telefoon wordt vergrendelt sluit hij naar een aantal minuten wifi uit.. zodra ze de telefoon weer wakker maakt is het weer goed en stromen de appjes binnen. Er is echter geen optie in de wifi instellingen om dit te veranderen. Als ik naar de accu gaat staat er wel: "schakel wifi uit wanneer u dit niet gebruikt of waar dit niet beschikbaar is" dit krijg ik zodra ik bij mij accugebruik op wifi klik. Dit is echter een gewoon tekstje wat ik verder niet kam veranderen.

Mijn vader heeft hem hiervoor gebruikt voor werk en toen waren die problemen er niet. Er is een fabrieksherstel geweest voordat me moeder hem ging gebruiken.

Weten jullie iets? Er staat een standaard app op accu sparen maar daar kan ik niks aan veranderen en staan ook niks qua wifi aan.

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:24
Wat als eerste in me opkomt zou dan de accubesparing modi zijn, maar zoals je al aangegeven hebt kan je hier niet echt iets mee. Je kan eventueel een fabrieksreset proberen (als je dat al niet gedaan hebt), anders zou ik toch echt gaan kijken voor een nieuw toestel (en ik denk niet dat ze hele hoge eisen heeft dus ze zou met een sub 100 euro toestel al redelijk uit de benen kunnen, maar naast dat is het ook niet bepaald logisch om in 1x rond de 100 euro uit te geven omdat de WiFi bagger werkt)

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
JaapN schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:59:
Wat als eerste in me opkomt zou dan de accubesparing modi zijn, maar zoals je al aangegeven hebt kan je hier niet echt iets mee. Je kan eventueel een fabrieksreset proberen (als je dat al niet gedaan hebt), anders zou ik toch echt gaan kijken voor een nieuw toestel (en ik denk niet dat ze hele hoge eisen heeft dus ze zou met een sub 100 euro toestel al redelijk uit de benen kunnen, maar naast dat is het ook niet bepaald logisch om in 1x rond de 100 euro uit te geven omdat de WiFi bagger werkt)
Ja klopt maar het rare is hiervoor heeft hij dat nooit gedaan.. na de fabrieksreset is hij juist zo gaan doen..

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:24
Shadow343 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 01:01:
[...]

Ja klopt maar het rare is hiervoor heeft hij dat nooit gedaan.. na de fabrieksreset is hij juist zo gaan doen..
Oudere Android toestellen zijn vaak rare dingen die vaak uit het niks kuren kregen, meestal worden die met een fabrieksreset weer ongedaan gemaakt