32 Inch tv met usb afspeel mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-10 15:37
Ik zoek een?
32 Inch tv waarmee ik via de usb aansluiting content (films en series) kan afspelen.

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk, zolang ik deze functionaliteit kan gebruiken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dus graag een 32 Inch tv waarmee ik via een usb stick of een externe hdd films en series kan kijken en dan ook graag met subs (.srt bestanden). De tv zou dan dus volgens mij mpeg, mkv en srt moeten kunnen lezen en afspelen?

Wat heb je zelf al gevonden?
Vraag me af of mijn eisen kunnen worden behaald met bijvoorbeeld deze tv's:
pricewatch: Samsung UE32EH5300W Zwart
pricewatch: Samsung UE32H5500AW Zwart

Of zijn er betere opties?

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij zou elke tv met USB en DLNA moeten voldoen; en dat zijn er volgens de Pricewatch behoorlijk veel.

Let wel op dat een MKV-bestand een containerbestand is waarin uiteenlopende audio- en videocodecs kunnen zitten. Het kan dus voorkomen dat het ene MKV-bestand wel werkt en het andere niet.

Als je ook van plan bent om te gaan gamen op die tv, zou de Sony KDL-32W705B ook nog een prima alternatief zijn vanwege de lage input lag. Zo niet, lijken de genoemde Samsungs ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-10 15:37
Iemand die weet of het het waard is om voor de iets duurdere en nieuwere pricewatch: Samsung UE32H5500AW Zwart te gaan of gewoon de goedkopere pricewatch: Samsung UE32EH5300W Zwart te nemen? De 5500 ziet er door de kleinere bezels wat mooier uit. Heb echter geen idee of er verschil in kwaliteit van het paneel zit?