Iemand doodmaken met een blije mus.....
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Lijkt me niet echt de bedoeling
Gelukkig werkt de search nog
Lees die thread eerst even door, als je dan nog fouten hebt, post je die hier nog maar even.
Krijg ik zometeen halve films in flash formaat als icon
Verwijderd
Hmmmm ja het enigste bezwaar wat ik zie is mensen die een trage verbindinging hebben.
En natuurlijk het geluid gedeelte.
Dat zijn niet echt problemen natuurlijk.
Flash word dan een prefs instelling die standaart UIT staat en flash met geluid is dan gewoon niet toegestaan, sim-pel.
Alle hack-via-flash zooi valt volgens mij gewoon onder hacken (duh) en die eikels kun je dan bannen, toch?
-=NO FLAME INTENDED=-
Verwijderd
Als jij helft 1 doet, doe ik helft 2... gaan we samen FlashDivxjes aanbieden op GoTOp zondag 17 juni 2001 22:43 schreef IceStorm het volgende:
Flash lijkt mij uitermate ongeschikt
Krijg ik zometeen halve films in flash formaat als icon
Wat is er zo speciaal dat je flash nodig hebt?
Al is het alleen maar om flauwe dingen, als de post van Snake, een stuk omhoog.
Met statische (of dynamische) kun je niet zo heel veel doen, maar met flash een stuk meer.
En er komt dan altijd wel iemand, die een flash movie van 50MB post, of eentje die het complete scherm overneemt.
Whatever.
Zaak is alleen dat je weet dat je dan gebanned wordt en dat moet dan ook duidelijk zijn.
Gewoon wat regels opstellen over wat wel en niet mag in de flashcons.
Maar daar zijn jullie admins toch voor...
Mijn browser gebruikt nu al zo'n 150 mb als ik een paar sessies open heb staan.
Denk niet dat Flash bevordelijk is.....
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Voor mensen met weinig geheugen of gewoon algeheel brakke PC en of I-Net verbinding zou het dan standaart uit staan.Op zondag 17 juni 2001 23:01 schreef darthdrinker het volgende:
-=NO FLAME INTENDED=-
Hmmmm ja het enigste bezwaar wat ik zie is mensen die een trage verbindinging hebben.
Flash word dan een prefs instelling die standaart UIT staat en flash met geluid is dan gewoon niet toegestaan, sim-pel.
Alle hack-via-flash zooi valt volgens mij gewoon onder hacken (duh) en die eikels kun je dan bannen, toch?
-=NO FLAME INTENDED=-
Dus resource hogging in idg geen argument meer.
Misschien niet, maar de veiligheidsredenen en eventuele overlast voor mensen die het wel aan hebben, zijn imho wel redenen genoeg.Op zondag 17 juni 2001 23:55 schreef darthdrinker het volgende:
Voor mensen met weinig geheugen of gewoon algeheel brakke PC en of I-Net verbinding zou het dan standaart uit staan.
Dus resource hogging in idg geen argument meer.
1. spam is erg makkelijk (redirecten)
2. vertraagt scrollen _enorm_
3. geluid (yikes....moet er niet aan denken)
4. security holes
5. geen toevoeging...wat kan je met flash wat je niet met animated gif kan?
Voordelen:
geen
Ik weet nu al dat er flink misbruik van gemaakt gaat worden....dus waarom uberhaupt mensen de mogelijkheid geven om dit te doen?Op zondag 17 juni 2001 23:01 schreef darthdrinker het volgende:
-=NO FLAME INTENDED=-
-=NO FLAME INTENDED=-
Met flash kan je wel degelijk meer dan met een animated GIF. Maar dat wist je volgens mij zelf ook wel.
Ik begrijp dus dat het een te groot beveiligings lek zou creeren. En dat jullie dat niet aankunnen. Goed das dan jammer voor ij.
Jammer dat toch nog veel mensen blijven zeuren over recource hogging, terwijl het om een user instelling gaat. Dat bergijp ik dan weer niet.
Goed, ik heb het geprobeert zullen we maar zeggen.
Vanuit Flash kan je ook saven als ani-gif.Op maandag 18 juni 2001 00:51 schreef darthdrinker het volgende:
Jammer dat het alleen om het hack gedeelte niet doorgaat.
Met flash kan je wel degelijk meer dan met een animated GIF. Maar dat wist je volgens mij zelf ook wel.
Uhm......wij doen dat onze bezoekers gewoon niet aanIk begrijp dus dat het een te groot beveiligings lek zou creeren. En dat jullie dat niet aankunnen. Goed das dan jammer voor ij.
Okay....op zich goed argument.Jammer dat toch nog veel mensen blijven zeuren over recource hogging, terwijl het om een user instelling gaat. Dat bergijp ik dan weer niet.
En met jou al velenGoed, ik heb het geprobeert zullen we maar zeggen.
Kan inderdaad...en nog veel meer.Op zondag 17 juni 2001 23:05 schreef IceStorm het volgende:
Hmm flash komt om dezelfde reden niet 'aan' als HTML gok ik. Met HTML kun je ook vrij veel geintjes uithalen (session id's kapen ed) en ik neem aan dat dat met Flash ook wel kan (hoho, dat neem ik aan, ik weet niks van flash).
nu moet het alleen nog mogelijk zijn/worden om .swf's te kunnen uploaden... ipv alleen gifs,jpgs en pngs
dusse:: gooi die upload restrictie wat verder open naar swf's
nope
Op maandag 18 juni 2001 21:44 schreef bloody het volgende:
jammer dat iedereen denk dat je met een simpel flashy icoontje, zulke mega grote files maakt ivm (in vergelijk met?) gifs
nu moet het alleen nog mogelijk zijn/worden om .swf's te kunnen uploaden... ipv alleen gifs,jpgs en pngs
dusse:: gooi die upload restrictie wat verder open naar swf's
Als je nou eerst ff gaat leren LEZEN? Denk je dat je in een swf-je van 4k geen URL redirector ofzo kunt gooien?
Of nemen we 300 nieuwe mod's aan die alle SWFjes gaan keuren?
Edit: ACM, wil je in vervolg eerst ff wachten tot ik heb gepost?
Verwijderd
nee joh
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
dat vind ik niet... het moet echter een MIDDEL zijn, niet een DOELOp maandag 18 juni 2001 22:17 schreef Revolution het volgende:
Ja, die Fleshrommel hoeven we niet, Flash is m.i. een van de meest nutteloze zaken op het www.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
En in de praktijk is het vrijwel altijd het DOEL, om zoveel mogelijk geanimeerde rommel te bouwen, de overzichtelijkheid en informatievoorziening is dan echter allang weg, dus ik weet niet wat het doel ervan is, maar pagina's worden er niet beter op.Op maandag 18 juni 2001 22:18 schreef chem het volgende:
[..]
dat vind ik niet... het moet echter een MIDDEL zijn, niet een DOEL
Maar dit is niet de goeie plaats voor een discussie over Flesh.
of moet ik wel serieus reageren op zon vaag praatje.
neeOp maandag 18 juni 2001 21:51 schreef ACM het volgende:
bloody: Je hebt de thread verder doorgelezen?
't was gister al laat
nope