Belgie - Nederland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMike
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Dag Tweakers,

het is niet de eerste keer dat ik lees dat een artikel enkel en alleen informatie bevat over Nederland.

Hoe komt dit?

Je richt je op beide markten maar in de artikels zie ik enkel Nederland staan |:(

Zou het echt enorm appreciëren dat België (meer specifiek Vlaanderen) ook een plek krijgt in de berichtgeving buiten Nederland om.

Ik vind persoonlijk een reactie van: "lees de bron, daar staat het" echt niet kunnen, is dit niet jullie job om het nieuws te verteren voor ons? Als ik alle bronnen moet gaan lezen mist Tweakers een beetje zijn doel vind ik.

Natuurlijk, het kan zijn dat ik helemaal verkeerd ben maar ik vraag het toch!

Dus Tweakers, hierbij een officiële aanvraag om jullie nog meer op de Vlaamse markt te richten met informatie uit de bron te ontleden die betrekking heeft tot Vlaanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 23:29
Op welk artikel slaat het, LordMike? Dan kunnen we ernaar kijken.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Niet in alle gevallen is er informatie over België bekend. Zonder linkje naar het specifieke bericht waar je op doelt, valt er inhoudelijk weinig over te zeggen. Afgelopen tijd letten we er echter scherper op en kan ik op basis van de aantallen niet anders concluderen dan dat het best goed gaat. http://tweakers.net/tag/Belgi%EB/nieuws/ Als je daar anders over denkt, dan hoor ik dat graag hier (en waarom) zodat we kunnen kijken of het een realistische wens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim.gaethofs
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-10 18:50
Een voorbeeldje van vandaag:

nieuws: Politiebonden willen verplicht register voor particuliere bewakingsca...

Edit:
voor mij is het soms wat zoeken of een artikel ook van toepassing is voor België :)

[ Voor 12% gewijzigd door wim.gaethofs op 27-06-2018 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

wim.gaethofs schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:07:
Een voorbeeldje van vandaag:

nieuws: Politiebonden willen verplicht register voor particuliere bewakingsca...

Edit:
voor mij is het soms wat zoeken of een artikel ook van toepassing is voor België :)
In het gelinkt artikel staat nota bene in de eerste zin "naar het voorbeeld van een Belgische regeling".
Als dat onder 'zoeken' valt...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim.gaethofs
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-10 18:50
Haha goed gezien Jester :D
Pagina: 1