Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 679328

Topicstarter
Hoi allemaal,

Onlangs is mijn harde schijf stuk gegaan. Ik heb toen een nieuwe harde schijf in mijn computer laten zetten, die goed werkt.. Alleen nu doen al mijn gedownloade programma's het niet meer, oa. alle office programma's en adobe programma's (photoshop, indesign etc.).

Moet ik dit allemaal opnieuw downloaden of is er een andere oplossing? Ik ben niet zo'n techneut dus dat eerste is niet zo makkelijk gedaan.. (bij adobe geeft hij aan dat ik het moet de-installeren en weer installeren, error 1 (een week geleden nog error 16).

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

Kek

3flix

opnieuw installeren is de oplossing, dit heeft met microsoft te maken en het feit dat zij vinden dat je hun apps niet naar een andere HDD mag kopieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:51
Kek schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:48:
opnieuw installeren is de oplossing, dit heeft met microsoft te maken en het feit dat zij vinden dat je hun apps niet naar een andere HDD mag kopieren..
Waarom zou Microsoft iets van een MacBook moeten vinden?

@TS: had je een Time Machine backup gemaakt en die terug gezet? Wat bedoel je met gedownloade programma's? Waarvandaan gedownload (Piratebay of officiële kanalen?)

Wat bedoel je met "doen het niet meer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De programma's zijn gedownload van niet-officiële kanalen.. (dat is ook waarom opnieuw installeren niet gemakkelijk is).

Ze hebben alle data van mijn vorige harde schijf overgezet en heb het dus niet via 'time machine' er op gezet. Een back up op een externe harde schijf via die weg werkte sowieso niet, omdat ik ook een back up van een microsoft computer op mijn externe harde schijf had staan.

Met 'doen het niet meer' bedoel ik dat de programma's niet openen. Ze geven een error, waar voornamelijk wordt aangeven dat ik de betreffende programma's opnieuw moet installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
(ik gok dat ik de programma's opnieuw moet downloaden als ik ze opnieuw wil installeren.. (Vandaar dat ik de voorkeur heb voor een andere oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Topics over illegaal verkregen software zijn natuurlijk niet toegestaan, zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.