Een paar maanden geleden heb ik een Philips 288p6ljeb gekocht (4k@60hz) scherm. Op het moment ben ik aan mijn 4e(!) displayport kabel bezig en voor zo ver ik kan zien wordt het binnenkort al de 5e kabel. Ik heb van alles geprobeerd op het gebied van kabels (duur of goedkoop). Aangezien ik op een redelijke afstand van m'n pc zit moet ik een kabel van 5m hebben, het elke 1 1/2 maand vervangen van deze kabel wordt toch echt een prijzige aangelegenheid...
Iemand die hier ervaring heeft met displayport kabels die om de havenklap kapot gaan en wat daar aan te doen. Kabels liggen netjes in een goot van de computer naar de monitor achter een bureau, niemand kan er dus bij en er kan niks mee gebeuren.
Iemand die hier ervaring heeft met displayport kabels die om de havenklap kapot gaan en wat daar aan te doen. Kabels liggen netjes in een goot van de computer naar de monitor achter een bureau, niemand kan er dus bij en er kan niks mee gebeuren.
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie