Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedirk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-09 20:31
ik heb een vraag ik ga binnenkort mijn eigen computer bouwen en wil hier een gtx 970 voor gebruiken alleen toen ik zocht welke dan precies (voorkeur gaat uit naar asus). Zag ik dat asus 2 vergelijkbare kaarten op de markt had namelijk de strix variant en de Asus GTX970-DC2OC-4GD5-BLACK (http://www.asus.com/Graph...0DC2OC4GD5BLACK/overview/), dus nu mijn vraag is de laatste een update of een Europese exclusieve zoals de asus z97 ranger of zo? Als je het weet laat dan alsjeblieft een reactie achter. Want ik kon er bijna niets over vinden op het internet ik zou het liefst niet de strix hebben. Omdat deze minder aansluitingen heeft en toch iets minder bij mijn build past.

alvast bedankt,
Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:40

br00ky

Moderator Harde Waren
/tip: punten, enters en hoofdletters, deze brij is amper te lezen.

Wat bedoel je trouwens met "ik wil de strix niet, want die heeft minder aansluitingen"?

[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 16-06-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedirk
Ik zal het zo aanpassen en de strix heeft minder displayport aansluitingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:02
Tja zonder budget en rest van het systeem is het best lastig. En al eens een mailtje gestuurd naar asus? En waarom perse asus? Wat is er mis met msi/gigabyte /evga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedirk
het gaat niet echt om keuze qua merk maar meer zou ik willen weten of dit een soort update van de strix is of een limited Edition omdat hij nog niet zo lang uit is en bijna alleen maar 1 russisch filmpje kan vinden

dus eigenlijk of iemand wat meer info heeft over deze kaart heeft

[ Voor 13% gewijzigd door diedirk op 16-06-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Je kunt ze zelf op de site van Asus naast elkaar leggen. Er zitten wat kleine verschillen tussen, maar afgezien van de aansluitingen geen wereldschokkende dingen. Ik verwacht persoonlijk dan ook niet dat er verschil ziet in prestaties en geluidsproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedirk
bedankt voor de hulp ik denk dat ik dan voor de black Edition ga kan ik gelijk het eerste review schrijven :P
Pagina: 1