Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom heeft de streekbus geen "stiltecoupe"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een stadsbus lijkt het mij niet zo zinvol maar in een streekbus moet het prima kunnen lijkt me!
Zeker die langere met zo'n harmonica draaipunt in het midden.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mail de veolia en stel het voor.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:28

sapphire

Die-hard pruts0r

De vraag kan ook zijn, waarom wel ?

Gabriël AM5

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-10 14:42
Naast de vraag is er nog de overweging: heeft het nut? Ik weet uit ervaring dat ze bijv. in Arriva treinen (lijn Dordrecht - Geldermalsen) twee kleine stilte-coupes hebben aan de uitersten van de trein. Maar daar is niets gebeurd met afscherming, dichte deuren etc. verder is het slecht aangegeven en is de sociale controle 0 (zit je luidruchtig met vrienden te praten dan wordt daar (bijna) nooit wat van gezegd)

Datzelfde geldt dan dus eigenlijk voor een streekbus. Leuk, zo'n stilte-stuk achterin, maar dan moet je het dus helemaal gaan afschermen, duidelijk maken dat het er is, en er eventueel (sociale) controle op kunnen laten uitoefenen. En dan moet je niet uigaan van de sociale druk, want dat werkt bij NS ook niet.

Daarnaast is de vraag van sapphire relevant: waarom wel? Iedereen die stil wil zitten koopt goede oordopjes of een koptelefoon. Daar hoeft niet eens muziek uit te komen :).

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik heb stilte coupe's sowieso nooit begrepen, ook in de trein niet. Ik weet niet wat voor treinen jullie vaak in zitten, maar de treinen waar ik zo nu en dan wel eens in zit (ik doe eigenlijk alles met de auto) maken van zichzelf al een herrie van heb ik jou daar, dat er dan iemand niet stil is in de stilte coupe zal me een zorg zijn, de trein maakt meer lawaai. Zo'n bus is nu ook niet bepaald stil, zeker als je achterin boven de motor gaat zitten met je stilte coupe.

Er zal zoals hierboven al gezegd wordt ook controle op moeten zijn. Wie controleert dat en wie gaat dat betalen en wie gaat de zorg van die beste persoon betalen als ie net als de vele conducteurs in dit land een dreun krijgt.

Zo'n afgesloten hokje achter in de bus is natuurlijk de ideale plek om te gaan zitten voor die jochies die een veel te grote pet op hun hoofd hebben en wel geld hebben voor een telefoon en/of zo'n bluetooth speakertje, maar niet voor oordopjes.

Lijkt mij dus totaal niet haalbaar dit idee.

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 17-06-2015 12:08 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FastFred schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:05:
Ik heb stilte coupe's sowieso nooit begrepen, ook in de trein niet. Ik weet niet wat voor treinen jullie vaak in zitten, maar de treinen waar ik zo nu en dan wel eens in zit (ik doe eigenlijk alles met de auto) maken van zichzelf al een herrie van heb ik jou daar, dat er dan iemand niet stil is in de stilte coupe zal me een zorg zijn, de trein maakt meer lawaai. Zo'n bus is nu ook niet bepaald stil, zeker als je achterin boven de motor gaat zitten met je stilte coupe.
Je hebt herrie en herrie.

Gebrom van een vervoersmiddel is voor velen rustig achtergrondsgeluid (kijk maar naar hoe makkelijk kleine kinderen in slaap vallen als je in een auto/trein stapt), luide gepraat leidt veel sneller af en houdt je juist uit je slaap/concentratie.

Wil niet zeggen dat een stiltecoupe *de* oplossing is (beetje normaal fatsoen om niet luidkeels de tent bij elkaar te kwekken als er anderen in de buurt zijn zou ook wat zijn), maar er zijn genoeg mensen die het prettig vinden. Als ik alleen met de trein reis (en weet dat ik geen telefoongesprekken moet voeren) zoek ik doorgaans indien mogelijk de stiltecoupes op.
Er zal zoals hierboven al gezegd wordt ook controle op moeten zijn. Wie controleert dat en wie gaat dat betalen en wie gaat de zorg van die beste persoon betalen als ie net als de vele conducteurs in dit land een dreun krijgt.
Het feit dat we het normaal vinden dat conducteurs, chauffeurs of andere handhavers zo'n dreun krijgen als ze hun werk doen, lijkt me een breder probleem dan dit en hier dus ook los van staan.
Zo'n afgesloten hokje achter in de bus is natuurlijk de ideale plek om te gaan zitten voor die jochies die een veel te grote pet op hun hoofd hebben en wel geld hebben voor een telefoon en/of zo'n bluetooth speakertje, maar niet voor oordopjes.

Lijkt mij dus totaal niet haalbaar dit idee.
Daar heb je misschien een punt. Komt bij dat gemiddelde rit in een streekbus zodanig kort is dat de meerwaarde van een stiltezone beperkt is. Mensen zijn toch continu aan het opstaan en gaan zitten. Ik denk dat dit idee veel beter past bij IC-bussen zoals DB en SNCF tegenwoordig in NL laten rijden. Daar zijn de ritten veel langer en wordt nauwelijks/niet tussendoor gestopt. Bovendien is kans op loos hangjeugd een stuk kleiner (die pakken niet zomaar bus naar Paris/Berlin).

Oslik blyat! Oslik!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:33:
In een stadsbus lijkt het mij niet zo zinvol maar in een streekbus moet het prima kunnen lijkt me!
Zeker die langere met zo'n harmonica draaipunt in het midden.
Omdat het in de trein al niet werkt en de meeste bussen zo afgeladen vol zijn dat er ook daar nooit iets van terecht gaat komen. Omdat je in de trein vaak veel langer zit dan in de bus. Omdat de meeste mensen in de bus toch niet lekker een boek kunnen lezen omdat ze daar misselijk van worden. Omdat je er niet genoeg ruimte hebt om uitgebreid te werken. Omdat er niemand in de bus zit die kan zorgen dat die regel daadwerkelijk wordt nageleefd (de chauffeur heeft wel andere dingen te doen).

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:28

sapphire

Die-hard pruts0r

Daarnaast de locatie van een aparte coupé, ik hoor al achterin de bus. Direct een no-go voor mij aangezien ik dan echt instant wagenziek word.

Mijn opmetjig van "waarom wel" was ook bedoeld omdat ik mij afvraag of nou echt steeds overal regeltjes en hokjes (letterlijk in dit geval) voor moeten maken.
Het is volgens mij niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat qua symptoombestrijding.

Als je je echt zo erg stoort aan je mede passagiers spreek ze er dan op aan.
Probleem is alleen denk meer dat mensen of bang zijn of niets van aan trekken. Dus eerder een maatschappelijk probleem....

Gabriël AM5

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sapphire schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:58:
Als je je echt zo erg stoort aan je mede passagiers spreek ze er dan op aan.
Dat werkt zelfs in de stiltecoupé al niet. Hoe vaak ik niet heb meegemaakt dat mensen in de trein kakelend de stiltecoupé binnen komen wandelen met de woorden "oh, dit is wel de stiltecoupé, nu moeten we wel stil zijn, haha." En vervolgens gewoon op hetzelfde volume doorlullen en nog de discussie aangaan als je er beleefd wat van zegt ook. :/

Ik begrijp best dat mensen na een lange dag graag even wat peace & quiet hebben als ze in de trein zitten, ik was er ook zo een toen ik nog met de trein ging. Ik kan me niet concentreren op mijn boek als ik een of andere kip voor me heb zitten die de hele trein haar levensverhaal wil laten horen. Maar in de bus heb ik daar eigenlijk helemaal geen moeite mee, want daar zit je bijna per definitie veel korter in.

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 17-06-2015 14:15 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Zit elke dag 2x in de stiltecoupe en 9 van de 10x is het gewoon stil. Als er bij iemand de telefoon gaat lopen ze over het algemeen gewoon even weg zodat het stil blijft.

Enige irritatie die ik af en toe heb in de stiltecoupe is dat mensen hun oordopjes zo hard hebben staan dat ik de muziek kan meeluisteren. Maar als je daar op een normale manier iets van zegt is dat ook nooit een probleem.

Tuurlijk N=1, maar om te stellen dat het niet werkt is echt onzin.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom geen stilte ruimte voorin de bus?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:58:
Waarom geen stilte ruimte voorin de bus?
Om dezelfde redenen waarom het achterin de bus óók niet werkt. Plus, voorin de bus stellen mensen vragen aan de chauffeur, heb je daar weer gezeik mee. Of met het feit dat iedereen die instapt langs jouw zitplaats moet.

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Om dezelfde redenen waarom het achterin de bus óók niet werkt. Plus, voorin de bus stellen mensen vragen aan de chauffeur, heb je daar weer gezeik mee. Of met het feit dat iedereen die instapt langs jouw zitplaats moet.
En de chauffeurs van Syntus/Arriva o.a. een radio aan hebben staan.

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 15:42

Tomatoman

Fulltime prutser

dion_b schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Je hebt herrie en herrie.

Gebrom van een vervoersmiddel is voor velen rustig achtergrondsgeluid (kijk maar naar hoe makkelijk kleine kinderen in slaap vallen als je in een auto/trein stapt), luide gepraat leidt veel sneller af en houdt je juist uit je slaap/concentratie
In intercity's valt het wel mee, maar in sprinters en op stations ervaar ik HERRIE. Probeer daar maar eens te bellen, dan merk je dat je geen normaal gesprek kunt voeren. In sprinters maakt de trein zelf een enorme herrie en op stations is er veel omgevingsgeluid (passerende treinen, omroepberichten).

Verder wordt de stilte in een stiltecoupé geregeld onderbroken door een enorme schreeuwlelijk, want de conducteur schalt er even hard door de speakers als elders in de trein.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

FastFred schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:05:
Ik heb stilte coupe's sowieso nooit begrepen, ook in de trein niet. Ik weet niet wat voor treinen jullie vaak in zitten, maar de treinen waar ik zo nu en dan wel eens in zit (ik doe eigenlijk alles met de auto) maken van zichzelf al een herrie van heb ik jou daar, dat er dan iemand niet stil is in de stilte coupe zal me een zorg zijn, de trein maakt meer lawaai.
Het geluid van de trein is constant en hoor je naar een minuut of 2 niet meer tenzij je er op focust, mensen die luid zitten te praten zijn veel moeilijker om te blokkeren.

Gelukkig is er in de intercity's enige sociale controle, maar in een bus zie ik dit niet gebeuren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heb je je al ingeschreven voor een rusthuis ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:03
Ik snap het idee wel. Zelf zit ik ook elke dag 2,5 uur in de bus. waarvan 2 uur in een Qliner (soort intercity. Rijd over de auto en snel weg en heeft weinig haltes.) In die bus kan ik me ook vaak irriteren aan mensen die luid aan het gillen zijn of andere rare dingen. Zo als vandaag zaten er 2 jongens achter mij denk een jaar of 14 15. hele tijd elkaar trappen en schreeuwen. En als er dan wat van gezegd worden doen ze net of ze doof zijn.

iRacing Profiel

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

SkullboyNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:11:
En als er dan wat van gezegd worden doen ze net of ze doof zijn.
Doen of je doof bent: prima oplossing als er geen stiltecoupé is :+. Maar 2,5 uur per dag in een bus zitten :X, ben je tijdens die ritten nog in staat iets productiefs te doen?

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:03
Tomatoman schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:00:
[...]

Doen of je doof bent: prima oplossing als er geen stiltecoupé is :+. Maar 2,5 uur per dag in een bus zitten :X, ben je tijdens die ritten nog in staat iets productiefs te doen?
Nee niet echt. In de bus is het omogelijk om te schrijven. Als ik nog wat moet doen dan zit ik heel soms wel achter mijn laptop. Maar voornamelijk ben ik wat nachtrust aan het inhalen in de bus. En in de stadsbussen is het al helemaal geen optie om wat te doen omdat die gewoon superdruk zijn.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Een rit in een streekbus duurt soms wel een half uur, ik begrijp dat de behoefte in een trein groter is.
Maar een half uur luisteren naar gelul of mp3 geknetter is toch wel lang.

Bij Arriva/Syntus o.a. zou een stlte ruimte altijd achterin moeten voorin wordt de rust toch al veelal verstoort door popmuziek uit een radio bij de chauffeur.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:38:
Een rit in een streekbus duurt soms wel een half uur, ik begrijp dat de behoefte in een trein groter is.
Maar een half uur luisteren naar gelul of mp3 geknetter is toch wel lang.

Bij Arriva/Syntus o.a. zou een stlte ruimte altijd achterin moeten voorin wordt de rust toch al veelal verstoort door popmuziek uit een radio bij de chauffeur.
Blijf je nu in herhaling vallen zonder argumentatie? Er zijn hierboven al talloze redenen genoemd waarom dat niet gaat werken, ook niet achterin de bus. Je gaat nergens in je eigen topic in op die tegenargumenten en blijft maar roepen dat je een stilteruimte achterin de bus wil. Wat verwacht je precies van dit topic? :?

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:30
Als je vaak genoeg met de bus gaat wen je er wel aan. Ik moest eerst iedere dag ruim een uur heen en ruim een uur terug met de bus (geen treinverbinding) en die bus heeft een heleboel haltes/zit altijd stampvol. Daar kun je dus echt niks productiefs doen, maar op een gegeven moment lukte het me gewoon om telkens in slaap te vallen op het centraal station wakker te worden. Ben wel af en toe wakker geworden omdat mijn hoofd tegen het raam ketste. :p

In ieder geval snap ik de ergernis wel, maar het is gewoon niet haalbaar. Dankzij de overheid krijg ik nu toch al geen studiefinanciering meer en ook geen ov dus ik pak nu voortaan altijd mijn motor of de auto (goedkoper dan de bus), maar als je die luxe niet hebt zul je er maar mee moeten leren leven. ;)

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 17:30
doe lekker een paar oordoppen in.

Over de radio in de bus heb ik in 2,5 jaar pas 1 keer een opmerking gehad. Radio stond op een fatsoenlijke zender en op een normaal volume, na een nee van mij ging ze maar achterin zitten.

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Carfanatic schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:20:

Over de radio in de bus heb ik in 2,5 jaar pas 1 keer een opmerking gehad. Radio stond op een fatsoenlijke zender en op een normaal volume, na een nee van mij ging ze maar achterin zitten.
Je geeft hier prachtig aan waarom ik zo'n hekel heb aan de bus. De reden dat ik er nooit een opmerking over maak als een buschauffeur de radio aan heeft, is dat die buschauffeur blijkbaar niet het fatsoen wenst op te brengen om de radio uit te laten. Eigenlijk vind ik het ongehoord dat busmaatschappijen het überhaupt toelaten dat hun chauffeurs tijdens werktijd de radio aanzetten.

Als een klant - inderdaad, buspassagiers zijn betalende klanten! - een opmerking maakt naar een buschauffeur die een radio aan heeft en die buschauffeur zegt ook nog eens doodleuk dat je dan maar achterin moet gaan zitten, geeft dat wel aan dat er iets grondig mis is met zijn mentaliteit :-(. Als buschauffeurs zich al als aso's gedragen, hoe kun je dan verwachten dat passagiers wél rekening houden met hun medepassagiers?

[ Voor 24% gewijzigd door Tomatoman op 20-06-2015 10:52 ]

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 17:30
Tomatoman schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Je geeft hier prachtig aan waarom ik zo'n hekel heb aan de bus. De reden dat ik er nooit een opmerking over maak als een buschauffeur de radio aan heeft, is dat die buschauffeur blijkbaar niet het fatsoen wenst op te brengen om de radio uit te laten. Eigenlijk vind ik het ongehoord dat busmaatschappijen het überhaupt toelaten dat hun chauffeurs tijdens werktijd de radio aanzetten.
we hebben het zelfs niet over zo'n wereldontvanger, maar een radio die gewoon gemonteerd is in de bus. :o
die radio is een stukje ontspanning en wordt zeer gewaardeerd door de chauffeurs.

er zijn ook concessies waar het expliciet verboden is.
Als een klant - inderdaad, buspassagiers zijn betalende klanten! - een opmerking maakt naar een buschauffeur die een radio aan heeft en die buschauffeur zegt ook nog eens doodleuk dat je dan maar achterin moet gaan zitten, geeft dat wel aan dat er iets grondig mis is met zijn mentaliteit :-(. Als buschauffeurs zich al als aso's gedragen, hoe kun je dan verwachten dat passagiers wél rekening houden met hun medepassagiers?
dan hield ik het nog netjes door alleen te zeggen dat mijn radio op een normaal volume stond.

natuurlijk kun je zo'n radio in de bus snel kwijtraken als je het te bont maakt, daar heb je dan niet alleen jezelf maar ook je collega's mee.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Raar idee inderdaad, naar mijn ervaring met het streek bus vervoer heb je twee opties:
1 - je reist tijdens de spitstijden, bus is overladen en een stilteruimte gaat ook niet helpen
2 - je reist buiten de spitstijden, de bus is vrijwel leeg en het is vaak stil. Als het niet stil kan je makkelijk ergens anders gaan zitten

Hetzelfde is vaak op wel van toepassing op de trein maar kun je in een intercity altijd nog wel productief zijn (buiten spits ook zonder stilteruimte).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Carfanatic schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:20:

Je bent buschauffeur?, en "ze" was dan vast niet je vrouw, vriendin of dochter zeker?
En ik zal voortaan oordoppen in doen alleen dan wel op maximaal volume. >:)
Carfanatic schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:17:
[...]

dan hield ik het nog netjes door alleen te zeggen dat mijn radio op een normaal volume stond.
"Normaal" volume?? Het is je prive auto toch niet??
En een luid volume is sowiezo al niet de bedoeling in het verkeer ook niet in je eigen auto, dat dit wel regelmatig gebeurt is weer een ander verhaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 17:13 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:51:
"Normaal" volume?? Het is je prive auto toch niet??
Klaag je in de supermarkt ook dat de radio aan staat?

Echt, je bent je aan het aanstellen. Een beetje tolerantie mag wel, anders ga je het nog erg moeilijk hebben in de maatschappij van tegenwoordig.

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:04:
[...]

Klaag je in de supermarkt ook dat de radio aan staat?

Echt, je bent je aan het aanstellen. Een beetje tolerantie mag wel, anders ga je het nog erg moeilijk hebben in de maatschappij van tegenwoordig.
Daar is een hele simpele oplossing voor: boodschappen doen bij de Aldi en Lidl.
Maar je kan meestal geen andere busvervoerder nemen in dezelfde regio.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik verwijs graag nog eens naar de tweede alinea in mijn vorige post. Wie ben jij om voor de hele bus te bepalen dat die muziek vervelend is? Ik vind het juist wel prettig als er wat achtergrondgeluid is dat minder irritant is dan die blèrbaby op de stoel achter me of die kleppende ouwe taarten in de stoelen voor me. En zelfs over die twee dingen klaag ik niet omdat niemand behalve die mensen zelf daar iets aan kunnen doen en stiekem moet je op een plek waar mensen zijn ook wel een beetje verwachten dat er geluid gemaakt wordt. Waar een trein nog groot genoeg is om er iets tegen te kunnen doen lukt dat gewoon niet in een bus. Ik vroeg het al eerder maar wat wil je nou precies met dit topic?

Verwijderd

Topicstarter
In de geledebus denk ik wel...

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

NMe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:24:
Ik verwijs graag nog eens naar de tweede alinea in mijn vorige post. Wie ben jij om voor de hele bus te bepalen dat die muziek vervelend is?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, NMe. Ik vind dat guest20 met zijn mening over ongevraagde muziek in de bus wel degelijk een punt heeft. Dat jij er blij van wordt, neemt niet weg dan anderen zich eraan ergeren.

Het hele idee van een stiltecoupé in een bus vind ik een beetje raar, maar dat wil niet zegeen dat álle reacties van guest20 in dit topic maar onzin zijn.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tomatoman schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:32:
[...]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, NMe. Ik vind dat guest20 met zijn mening over ongevraagde muziek in de bus wel degelijk een punt heeft. Dat jij er blij van wordt, neemt niet weg dan anderen zich eraan ergeren.
Er zijn ook mensen die zich ergeren aan vuurwerk met oud en nieuw, mensen die zich ergeren aan alle jongeren, mensen die zich ergeren aan automobilisten die met 130 over de linkerbaan gaan terwijl je er maar 120 mag en zij liever 150 gaan rijden. Er zijn zo veel dingen om je aan te ergeren, maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat anderen zich daar maar op moeten aanpassen.
Het hele idee van een stiltecoupé in een bus vind ik een beetje raar, maar dat wil niet zegeen dat álle reacties van guest20 in dit topic maar onzin zijn.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik verwijt hem wel dat hij nergens ingaat op de tegenargumenten.

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

NMe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:44:
[...]

Er zijn ook mensen die zich ergeren aan vuurwerk met oud en nieuw, mensen die zich ergeren aan alle jongeren, mensen die zich ergeren aan automobilisten die met 130 over de linkerbaan gaan terwijl je er maar 120 mag en zij liever 150 gaan rijden. Er zijn zo veel dingen om je aan te ergeren, maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat anderen zich daar maar op moeten aanpassen.
En dan zijn er ook nog gewaardeerde forumleden die zich ergeren aan.... tja, aan wat eigenlijk? * Tomatoman geeft NMe een aai over zijn bol :) en verplaatst zich naar een wat minder verhit topic.

Pagina: 1