Toon posts:

VOORSTEL!! Compromis Users vs. Ads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag heren Admins en moderators,
Ik ben een zeer actieve tweaker op mijn werk en thuis. Ik ben daarbij een fervente lurker van de techforums en kan gewoon niet zonder GoT. Mijn enige posts zijn tot nu op SG geweest. Dit omdat mijn hele leven al in het teken van IT, internet, servers en proggen staat. Ik wil dan op slechts even ontspannen op GoT. Ik weet dat ik kwa knowledge base niets bijdraag en gebruik maak van kennis van anderen als het gaat om de techfora. Echter dat is mijn keuze en daar is toch niks mis mee. Degene die ervoor kiezen hun kennis te delen en hier tijd voor hebben moeten dat zeker doen. Ik heb hier geen tijd voor en tevens blijf ik me hele online tijd dan nog langer met IT zaken bezig houden. Nou wordt mij opeens het de toegang tot een ontspanningsforum de Huiskamer ontzegd...Onbegrijpelijk voor mij. Als echte tweaker de godsganzerdag heb ik gewoon een beetje behoefte aan lachen, ontspanning etc..
Nou kan ik me aan de andere kant ook indenken dat jullie gewoon de serieuze posters naar de HK willen trekken door die 60/150 regel.
Mijn voorstel is nu als volgt: als jullie van plan zijn deze zaken door te zetten doe dan het volgende. BEHOUDT dezelfde regels maar spits dit toe op SCHRIJF -EN LEESRECHTEN. Zo kunnen mensen in mijn situatie gewoon wel aan hun ontspanning toekomen, meelachen etc..door wel toegang te hebben en mee te lezen.
Indien je vervolgens aan de regels voldoet krijg je de SCHRIJFrechten.
Mods en ADs denk er aub over na en laten we tot deze COMPROMIS komen!!!

hoogachtend
ikke

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 17:00
[topic=163546]

Next Please :Z

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
mm, dan liever geen access dan het frustrerende gevoel van niet kunnen antwoorden op iets waar je wil op antwoorden precies

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is je helemaal niets ontzegd. Je krijgt gewoon niet het privillege om er te kunnen posten, omdat je niet aan de voorwaarden doet.

Je vindt het blijkbaar niet leuk om mensen te helpen, jammer dan Maar dan ook geen toegang tot de huiskamer.

Lachen kan je op andere plekken op het internet toch ook?

humor.pagina.nl om te beginnen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Tja nummer 10.000 met dat voorstel :?
Dit trekt verkeerd publiek aan als je leesrechten wel aan zet.
De huiskamer en SG worden dan een doel op zich, omdat het daar gezellig is.
Gevolg een hele rits onzin posts in de tech-fora om aan voldoende posts te komen.

De vraag is nog maar of je uberhaupt wel in de techfora lurkt en zo ja, dan zouden er ook heus wel postings van je zijn (zei het misschien niet veel).

Verder zeg je dat de toegang je ontnomen is...
Hoezo had je dan toegang :? De huiskamer is nieuw....

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Er is je helemaal niets ontzegd.
Jawel, de draadjes die vroeger in SG stonden, maar nu enthousiast door de mods naar HK gemoved worden.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik quote mezelf nog maar eens :z
GoT is en blijft in de kern een computer forum. In wezen heb je hier niks te zoeken als je niet een actief lid bent van de totale community as it is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 22:37 schreef Onno het volgende:

[..]

Jawel, de draadjes die vroeger in SG stonden, maar nu enthousiast door de mods naar HK gemoved worden.
precies

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 juni 2001 22:37 schreef Onno het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, kijk maar: [topic=163878] Maar dat is een andere discussie.

In principe zou er niets moeten veranderen, behalve dat de "gedoogde" topics nu niet meer zichtbaar zijn. Want die zijn aar de huiskamer toe. Maar die hadden vroeger net zo goed dicht kunnen gaan!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 22:40 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, kijk maar: betreft moves van SG >> HK; terecht of niet!? Maar dat is een andere discussie.
Absoluut geen andere discussie. Das 1 van de belangrijke punten in deze draad.

• dextertje
  • Laatst online: 11-02 23:19
In principe zou er niets moeten veranderen, behalve dat de "gedoogde" topics nu niet meer zichtbaar zijn. Want die zijn aar de huiskamer toe. Maar die hadden vroeger net zo goed dicht kunnen gaan!
Een gesloten topic kun je nog lezen. Sommige topics werden gesloten omdat mensen dusdanig afdwaalden/onzin begonnen uit te kramen, dat het geen werkbare topic meer was, maar waar wel nog een voor de topicstarter nuttig antwoord op was te lezen...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49

Jaymz

Keep on moving !

[..]

Dat ben ik met je eens, kijk maar: betreft moves van SG >> HK; terecht of niet!? Maar dat is een andere discussie.

'T is eigenlijk heel simpel ja, Topics die niet in SG thuishoren, en dus op slot zouden moeten hebben nu een betere eindbestemming.

Voor de topicstarter die niet in de huiskamer kan is er niets veranderd. Of z'n post nou in de huiskamer staat, of op slot is, Hij kan er niets meer mee.

• dextertje
  • Laatst online: 11-02 23:19
Op zondag 17 juni 2001 22:45 schreef Jaymz het volgende:
Voor de topicstarter die niet in de huiskamer kan is er niets veranderd. Of z'n post nou in de huiskamer staat, of op slot is, Hij kan er niets meer mee.
Hmmm, het verschil had ik net boven jouw post uitgelegd, geloof ik... :z

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 22:45 schreef Jaymz het volgende:

[..]

'T is eigenlijk heel simpel ja, Topics die niet in SG thuishoren, en dus op slot zouden moeten hebben nu een betere eindbestemming.

Kijk dan als moderator op z'n minst even of de topicstarter HK rechten heeft. Zo ja -> moven maar, zo nee -> slotje.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als iemand een topic opent in SG, dit topic (misschien buiten de schuld van de topicstarter om) offtopic/onzin gaat, en vervolgens wordt verplaatst, zonder dat de topicstarter de eventuele nuttige replies kan lezen.

ps, waar zijn alle SG posts tussen 16/06/01-18:12u en 17/06/01-18.44u heen?? allemaal verplaatst naar HK? was vast niet allemaal onzin.....

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 23:00 schreef Operations het volgende:

[..]

Kijk dan als moderator op z'n minst even of de topicstarter HK rechten heeft. Zo ja -> moven maar, zo nee -> slotje.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat als iemand een topic opent in SG, dit topic (misschien buiten de schuld van de topicstarter om) offtopic/onzin gaat, en vervolgens wordt verplaatst, zonder dat de topicstarter de eventuele nuttige replies kan lezen...
Goed punt, ben het dan ook met je eens. Vind het ook een goed punt om iedereen leesrechten te geven en een onderscheid te maken in de schrijfrechten. Of het dan irritant is om niet te kunnen replyen kun je zelf over oordelen en dus zelf kiezen om het wel/ niet te lezen.

Over het feit dat het een hardware forum is, ben ik van mening dat iedereen daaraan bijdraagt op zijn eigen manier. De een weet veel van videoplankjes en de ander weer van mobo's. De grootste groep weet van alles een beetje en kan niet altijd de meest geweldige bijdrages leveren. Toch kan hun mening ook op andere gebieden doorslaggevend zijn voor de topic starter/ anderen. Kortom iedereen levert dus op zijn eigen manier zijn bijdrage (al dan niet die-hard hardware).

Het moge BTW duidelijk zijn dat ik in de categorie val die de 150 postings niet haalt...
Pagina: 1