Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meer aandacht voor Tweakers.net's beursbezoeken

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik zag dit staan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UkJ6L3FqOQ5Wu7RkKqVnDyQR/full.jpg

Tweakers is dus aanwezig op gamebeurs E3 wat natuurlijk heel tof is. Tweakers komen op veel meer beurzen ieder jaar. Wat mij betreft mag hier wel meer aandacht voor komen, want dat enkele blokje, zoals je hierboven ziet, is wat zielig wat mij betreft.

- Mag prominenter in beeld.
- Uitbrengen van een .Plan met agenda wanneer jullie welke beurs gaan bezoeken per kwartaal.
- Eventueel wat voorbeschouwingen om mensen enthousiast te maken om de beurs samen met Tweakers.net te volgen.

Idee?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een idee voor de redactie in ieder geval. :)

Lieve Adjes => Geachte Redactie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:34
Leuk idee, naar mijn idee!

Maar ik snap ook wel weer waarom ze 't zo doen. Niet iedereen zit op al die beurzen te wachten. Zo vind ik de berichten die van verschillende hardwarebeurzen vandaan komen erg interessant, maar interesseert een E3 me in dit geval minder. Tweakers moet daarin ook niet doorschieten met het opdringen van beurzen, gezien lang niet iedereen op elke beurs zit te wachten. Dit doet Tweakers op zich op deze manier heel goed, naar mijn idee.

Een .Plan lijkt me ook erg leuk om te lezen en voorbeschouwingen kunnen ook geen kwaad :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
In het verleden waren we daar wat explicieter in :) toen zag je bijvoorbeeld CES: of E3: voor bepaalde berichten staan. Niet iedereen bleek dat op prijs te stellen; als je bijvoorbeeld niets met games hebt is tig keer E3: in de listing nogal irritant. Daarbij gaat het natuurlijk primair om het nieuwsfeit, niet op de plek waar dat bekend is gemaakt.

Voorbeschouwingen hebben we in het verleden inderdaad gedaan, maar het simpele antwoord is dat ze gewoon niet zo denderend gelezen en bekeken werden. Vaak deden we dan een artikel en video, deels ter plekke geproduceerd, en dat kost gewoon veel tijd om in elkaar te draaien. Daarbij weten we bij sommige beurzen heel weinig over hetgeen we te zien krijgen en dat maakt echt inhoudelijk vooruitblikken moeilijk.

Een korte aankondiging dat we ergens bij aanwezig zijn zou natuurlijk prima kunnen via een .plan, maar we gaan eigenlijk elk jaar wel naar CES, MWC, E3, Google I/O, Gamescom en IFA, dus heel meldenswaardig is dat ook weer niet.

Dat zijn een beetje de redenen dat waarom we de laatste keren geen artikel vooraf hebben gedaan. Maar we staan natuurlijk open voor suggesties en ik ben heel benieuwd wat jullie dan voor extra's zouden willen zien voor of tijdens een beurs :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
WoutF schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
Maar we staan natuurlijk open voor suggesties en ik ben heel benieuwd wat jullie dan voor extra's zouden willen zien voor of tijdens een beurs :)
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, dus hier een mockupje wat het zou kunnen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/blIMNfrJAbtjsHAOu0tfdKA7/full.jpg

Gewoon even net wat meer aandacht, maar nog wel subtiel in beeld.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
I approve of this idea.

...maar ik ben alleen niet de baas.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Pagina: 1