Toon posts:

Eenvoudige en voordelige oplossing Ipod aansluiting in auto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje aangezien ik hier geen verstand van heb:

Ik heb een auto uit 2008 en daar is destijds een aansluiting ingebouwd in de armsteun zodat ik muziek kon luisteren via mijn Ipod/Shuffle en een USB aansluiting voor MP3 bestanden.

Nu is dit systeem kapot en er zou een nieuw systeem moeten komen (mijn autodealer heeft dit systeem geadviseerd: Maestro 2.0 iPod/USB/AUX interface met ID3-tag en kost 450 EURO).

Weet iemand of er naast het geadviseerde nieuwe systeem, een eenvoudiger en goedkoper alternatief beschikbaar is?

Bij voorbaat dank!

Grt. Tanoeja

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-01 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je een gewone aux aansluiting die het doet, bijv in het dasboardkastje? Zo ja, dan kun je bij dealextreme wat verloopkabeltjes halen. Kost maar een paar centen, gratis verzenden. Enige wat je dan niet kunt is het spul bedienen vanaf je radio, dus van nummers switchen moet op de iPod zelf.

Edit: en om wat voor auto met wat voor radio gaat het?
En ja, dealers zijn duur en USB interfaces die samenwerken met je auto ook. Kun je zelf inbouwen of durf je dat niet aan? Dit soort dingen zou ik sowieso niet bij de dealer laten doen btw. Gewoon garagebedrijf met wat kennis van zaken moet dat een stuk goedkoper kunnen :)

[ Voor 36% gewijzigd door The Eagle op 16-06-2015 14:27 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:22

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb in mijn auto een Pioneer (made for iphone en ipod) auto radio zitten waar mijn iphone op aangesloten zit. De radio herkent de telefoon vanzelf ik kan op de radio de map structuur zien en doorheen bladeren. De radio kostte destijds 90 euro.

Is natuurlijk wel heel iets anders dan zo'n maestro, het werkt zeer goed.

[ Voor 0% gewijzigd door Audione0 op 16-06-2015 17:14 . Reden: typo ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt