Abit KT7A dood, moet nieuw BIOS hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Er is dus iets goed fout gegaan met overklokken |:(

Als ik nu de pc aan doe hoor ik hem gedeeltelijk opstarten maar het scherm blijft zwart (en ja, de monitor staat aan ;) ). Heb denk ik alles al geprobeerd, CMOS clearen etc.
Ik denk dat ik een nieuwe Eeeprom nodig heb of zo. Ik ken niemand met hetzelfde bord in mijn omgeving dus de truuk pc aanzetten, Eeprom wisselen en bios laden gaat niet werken. Kan ik de importeur van Abit om een nieuwe Eeprom vragen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

* cyrax heeft een foutje gemaakt. Kan een modje dit topic moven naar moederplanken ?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 22:27 schreef Cyrax het volgende:

Als ik nu de pc aan doe hoor ik hem gedeeltelijk opstarten maar het scherm blijft zwart (en ja, de monitor staat aan ;) ). Heb denk ik alles al geprobeerd, CMOS clearen etc.
Ik denk dat ik een nieuwe Eeeprom nodig heb of zo. Ik ken niemand met hetzelfde bord in mijn omgeving dus de truuk pc aanzetten, Eeprom wisselen en bios laden gaat niet werken. Kan ik de importeur van Abit om een nieuwe Eeprom vragen?

* cyrax heeft een foutje gemaakt. Kan een modje dit topic moven naar moederplanken ?
Gewoon Abit mailen dat er een Biosupdate verknoeit is. Dan krijg je een nieuwe toegestuurdt

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 22:27 schreef Cyrax het volgende:

Is het niet zo dat je softwarematig de snelheid te hoog heb gezet ? Op mijn moederboard(a7v) kun je gebruikmakend van de jumpers op je m/b de snelheid hardwarematig instellen op de juiste snelheid

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Renkie
  • Laatst online: 06:53
Wat bij mij hielp was gewoon ff de pc 10 mins loskoppelen van stroom

dunno hoe maar toen pas was mijn bios 'echt' gereset en kon ik weer vrolijk booten

• cyrax
  • Laatst online: 19-07 21:55
Renkie, Dat heeft nu bij mij ook gehulpen (Thank God). Nu weer van vooraf aan beginnen met overklokken ;)

• pdxnet96
  • Laatst online: 31-05-2025
Cyrax,

Je kunt je bios niet verklooien bij de KT7A

er zit een backup bios op zodat je altijd opnieuw kunt flashen...

Heb ik al eens gehad...

Ja ja ja Nee !!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1