Toon posts:

hackintosh abusievelijk updaten met apple software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hackintosh die al een jaar uitstekend werkt. Iemand zag op het scherm een window met een apple software update en klikte erop. Dat schijnt niet te kunnen. Dat klopt, want de hackintosh is niet meer op te starten. In eerste instantie lijkt de computer normaal op te starten, dan verschijnt het apple logo met het draaiende ikoontje en daar houdt het op.
Ik heb de hackintosh door iemand laten maken die niet meer beschikbaar is, dus ik zoek iemand die dit probleem kan oplossen.
Het is een jaar geleden ook gebeurd en toen is het ook opgelost door dezelfde persoon die de computer gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je iemand zoekt om je thuis te helpen, kun je het beste een oproep plaatsen in V&A. Als je hulp wilt met het zelf oplossen, dan zul je om te beginnen ons moeten vertellen wat de specificaties van de computer zijn, welke versie van Mac OS X het is, waar je eventueel naar gezocht hebt, gevonden hebt en wat je zelf hebt geprobeerd. Als bijvoorbeeld zoekt naar hackintosh software update doesn't boot vind je al de nodige handleidingen om dit op te lossen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:24

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb zelf een Hackintosh die volledig te updaten is gelukkig :) Het beste kan je bij de bootloader -v ingeven als opstartoptie, daarmee schakel je verbose mode in. Als hij niet meer verder gaat even een foto maken, dan weten wij waar we moeten zoeken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 23:59
Ja dat is dus cmd+V. Dan kan je feitelijk de commandline output zien. Daarmee kan je makkelijk fouten opsporen in drivers en dergelijke.