Ik ben op zoek naar een nieuwe Android smartphone van rond de 300€. Ik heb momenteel nog een werkende smartphone dus ik kan ook even wachten, maar wil toch wel een nieuw toestel. Ik ben van plan om er een screenprotector op te doen, maar wil verder geen hoesje dat heel de telefoon vermomt (vind ik zonde).
Update: na net iets te veel horrorverhalen over de One+ One te lezen heb ik ook beslist om "gewoon" voor een telefoon te gaan die hier in de winkel verkrijgbaar is.
Ik zoek een?
Android Smartphone
Wat is je budget?
Ongeveer 300€ (bovengrens 350€ als daar een goede reden voor is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
"Standaard gebruik" zoals bellen, sms'en, mailen, social media, foto's nemen, muziek luisteren, sport tracker, af en toe een spelletje, ... Niets dat echt uit de band springt zeg maar.
Ik heb momenteel een Windows Phone en ik wil zeker een Android toestel: apps zijn meestal niet beschikbaar voor Windows Phone en als ze wel beschikbaar zijn lopen ze (soms zwaar) achter op android en iOS. Ik heb al een iPad maar vind iOS te gesloten.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: OnePlus One 64GB Zwart
+ veel smartphone voor weinig geld
+ accuduur
+ "standaard" ondersteuning voor cyanogenmod en miui
- ziet er wel heel groot uit, maar misschien went dat wel
- ik lees veel over problemen met het scherm (yellow banding), lijm, touch problemen en slechte garantie-afhandeling en ondersteuning
https://tweakers.net/product/429527/huawei-p8-lite/
+ nieuwe model
- lage(re) schermresolutie
- nog maar weinig reviews van te vinden
- geen "standaard" ondersteuning voor cyanogenmod en miui (enkel een onofficiële port)
pricewatch: Huawei Ascend P7 Zwart
+ vlaggenschip van vorig jaar
+ goede schermresolutie
+ mooie telefoon, maar...
- ... glas beschadigt blijkbaar snel waardoor een hoesje nodig is
- processor was vorig jaar al "oud"
- geen "standaard" ondersteuning voor cyanogenmod en miui (enkel een onofficiële port)
Update: na net iets te veel horrorverhalen over de One+ One te lezen heb ik ook beslist om "gewoon" voor een telefoon te gaan die hier in de winkel verkrijgbaar is.
Ik zoek een?
Android Smartphone
Wat is je budget?
Ongeveer 300€ (bovengrens 350€ als daar een goede reden voor is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
"Standaard gebruik" zoals bellen, sms'en, mailen, social media, foto's nemen, muziek luisteren, sport tracker, af en toe een spelletje, ... Niets dat echt uit de band springt zeg maar.
Ik heb momenteel een Windows Phone en ik wil zeker een Android toestel: apps zijn meestal niet beschikbaar voor Windows Phone en als ze wel beschikbaar zijn lopen ze (soms zwaar) achter op android en iOS. Ik heb al een iPad maar vind iOS te gesloten.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: OnePlus One 64GB Zwart
+ veel smartphone voor weinig geld
+ accuduur
+ "standaard" ondersteuning voor cyanogenmod en miui
- ziet er wel heel groot uit, maar misschien went dat wel
- ik lees veel over problemen met het scherm (yellow banding), lijm, touch problemen en slechte garantie-afhandeling en ondersteuning
https://tweakers.net/product/429527/huawei-p8-lite/
+ nieuwe model
- lage(re) schermresolutie
- nog maar weinig reviews van te vinden
pricewatch: Huawei Ascend P7 Zwart
+ vlaggenschip van vorig jaar
+ goede schermresolutie
+ mooie telefoon, maar...
- ... glas beschadigt blijkbaar snel waardoor een hoesje nodig is
- processor was vorig jaar al "oud"
[ Voor 4% gewijzigd door v1pEr86 op 16-06-2015 14:35 ]