Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yourireplay
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11-2022
Beste forumleden,

Me vriendin heeft net een samsung s4 overgekocht en de telefoon heeft last van dat die af en toe vast loopt.

Nog een probleem is dat als je een app aanklikt om op je home screen te verplaatsen laat de app na een paar milimeter weer los en dat soms echt 10x achter elkaar wat het heel irritant maakt om het te verslepen. (Soms als ik de app dan versleep start die ook halverwegen op)

De rest doet t touchscreen het gewoon goed, bij spellen / facebook en andere apps als ze aan staan doen het ook goed, dus het ligt echt alleen bij het verslepen van de apps.

Nieuwste lollipop software erop, niet rooted, is jaartje oud en geen garantie op dit moment meer.

De telefoon is ook nognooit gevallen, en zo te zien lijkt t me meer een software probleem.

Ik hoop van jullie te horen, alvast erg bedankt!

Mvg

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Factory reset gedaan?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2