Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahtom
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-01 17:58
Heyhey Tweakers,

Ben vrij nieuw op tweakers gebruikte het voorheen niet veel.

Ik wil dus van een meneer een OPO (Oneplus one halen)
Erg erg moeilijk te krijgen.
5-6 maanden out, krasvrij, deukvrij, helemaal schoon staat ook aangegeven als in nieuwstaat en zit garantie op.

300 Euro nieuw.
Maar moet er ook nog hoesje bij die ik wil is 30 euro. Screenprotector 17 euro. Dus zit een beetje in een dilemma want dan zit ik op 350 euro das mij veels te veel.

Ik heb al een deal gemaakt want heb met de meneer gebeld en bleek een hele aardige meneer te wezen en was bereid om hem te laten zien als ik langs kwam Etc.

Meneer vermeld dat hij nooit touchscreen problemen (Word wel eens over gesproken bij de OPO) heeft gehad of dergelijke, nooit laten vallen of wat dan ook en dat hij terug wil naar apple.

Stel er is wel wat mee, ben ik dan de dupe er van of valt er dan nog iets te regelen?
Ben erg bang het is 250 euro maar wil het best betalen als dat ding nog splinter nieuw is.
Heb dus al gezegd best ik koop hem maar ben erg bang dat er toch wat mee is.
Stel hij verstuurd hem en ik krijg allemaal problemen en meneer zegt simpelweg: Raar had ik nooit.
Leuk dat hij dat dan zegt maar daar heb ik dan niks aan, mag ik dan mijn geld terug of hoe zit dit?
Hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Thomas.

Dont wait for opportunity, create it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Voor €249 heb je 'm nieuw bij OnePlus zelf en zo moeilijk is 'ie niet meer te krijgen. Dus als hij er €250 voor wil, haal 'm dan gewoon nieuw en dan hoef je je nergens zorgen over te maken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahtom
oh en als de meneer dit zelf leest,
geen vooroordeel hoor ben gewoon erg bang ben maar een student die niet erg veel geld heeft maar wel bereid is het geld te betalen indien er echt niks mis mee is.

Foto's had meneer verstuurd toestel zag er aan de buitenkant prima uit maar weet niet hoe deze in werkelijkheid presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

Waarom moeilijk doen. En gewoon een nieuwe kopen.
Je hebt geen invites meer nodig.

Verder moet je altijd iemand vertrouwen over hoe het toestel behandeld is.
Je kunt iig niet bij meneer aankloppen voor service.

Dat is prima als je een een Samsung S6 tweede hands haalt voor een mooie prijs.
Maar in dit geval betaal je 249 voor de 16gb versie en 300 voor de 64.
En dan heb je ze nieuw. Voor mij een now brainer.

[ Voor 67% gewijzigd door DarkSide op 15-06-2015 21:30 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Toestel is helemaal niet erg moeilijk te krijgen, dat was in het verleden zo. inmiddels vrije verkoop.
Tevens moet je met tweedehands koop nooit rekenen op hulp van de verkoper, dat is niet verplicht namelijk.

Met 18 jaar oud kun je denk zelf wel een juiste beslissing maken, maar zoals ik je verhaal lees heb je weinig tot geen internetaankoop-ervaring. Lijkt me dat doorsparen geen hele gekke optie is toch? Maar ook met een splinternieuw toestel kunnen er problemen zijn, waardoor je het toestel zelf weer terug moet sturen naar One- Plus. Als je dan toch zo'n grote en dure aankoop gaat doen, ga dan bij die persoon langs ipv op laten sturen.
Hahn schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:27:
Voor €249 heb je 'm nieuw bij OnePlus
Het zal gaan om 16GB vs 64GB, maar oke.

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 15-06-2015 21:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahtom
Helemaal niet meer of ?
25 e heb ik geld er voor pas.. 25e 26e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

Dahtom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:30:
Helemaal niet meer of ?
25 e heb ik geld er voor pas.. 25e 26e
Het kan geen kwaad om eens gewoon op de site te kijken?
Een beetje inzet mag best.Toch......

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahtom
Hebt gelijk, als ie nieuw kan koop ik hem nieuw.
Maar kon nergens vinden dat ik hem dus gewoon kan kopen.
Is dit permanent?
Want gister stond er nog: Oops! Out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit hoort niet in het Shopping Forum, en is om eerlijk te zijn ook iets wat je zelf moet kunnen uitzoeken. Nu even niet leverbaar: even geduld hebben. Tweedehands kopen voor de nieuwprijs is inderdaad niet zinvol.

Maar ik hang hier wel een slotje aan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.