Toon posts:

gfd of G.V.D !@#

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Shit! k'heb een beetje hulp nodig. ik wel redelijk verstand van o'c-en maar ik krijg mijn athlon 650+epox 7kxa maar niet waar ik em hebbe wil. ik heb dan net die f@#king gfd maar wil maar niet naar de 800/100

draait nou wel op 770/110, niet op 805/115 en niet op 800/100

en dan nog wat ,heb WINME geinst. dat #%@ progama laat me nog niet eens de autoexec of config veranderen voor m'n cache divisor (zet ie lekker terug zoals die was) <???

iemand nog een tip of ervaring met deze combo?

Verwijderd

Topicstarter
nog ff wat. zijn er nog meer mensen die dit gezeik met WINME hebbu?

mischien weten die of er nog meer van dit soort dingen mee die we zouden moeten weten.

als je wat weet post 'em ff

Verwijderd

Heb je ook de voltage omhoog lopen krikken ?
Lijkt me wel verstandig! Mijn 500tje loopt standaard op 1.6 V... nu op 865 en 1.8V m.b.v. GFD

Verwijderd

Topicstarter
absoluut maar dat heeft nog nisk veranderd. ik heb em zelfs tot 8.0v gehad maar het veranderde niet veel.

ik weet eigenlijk wel zeker dat het m'n cache is, die staat namelijk nog standaard ingesteld omdat ME mij niet toelaat de autoexec,config files te veranderen als ik Mathlon wil gebruiken.

of beter gezegd hij laat het niet staan.

HELP

Verwijderd

Topicstarter
ehm... ik bedoel natuurlijk "1.8v"

sorry!

Verwijderd

volgens mij ziet Millennium dat als protected files....

Verwijderd

Na 2 dagen gaat WinME er weer af... ik heb er gewoon NIETS aan, lekker win98se weer terug.. en nog eens win2k voor me werkstation

Verwijderd

Topicstarter
heb je mischien enig idee hoe je die kan un-protecten. d'r moet toch een manier zijn die die files aan te passen,en om nou weer SE te gaan instaleren daar heb niet zoveel zin meer in.

Verwijderd

=etech=
Ik heb hier Win Me final retail en dat gaat best wel goed, wat heb jij voor probs?

Verwijderd

Topicstarter
nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zoveel problemen heb met ME.

behalve dan dat .bat en .cfg gezemel
en last but not in The very least..jahoor problemen met m'n Live kaart (wie niet btw)
alleen met afsluiten dan... krijg ik het blauwe scherm,druk 'em 2 keer weg.. wordt dan zwart met witte streepies en een blinkende _ en dat was het dan

buiten dat om werkt ie best prima tot nu toe.

oja eplorer geeft nog wellis foutmeldingen die ik nog nooit gezien heb.
Pagina: 1