Moderatie richtlijnen aangepast.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik heb een toevoeginkje geplaatst (helemaal onderin)
*Toevoeging:
TMF gebruiken als 'opstapje' naar Stuffis Generalis en/of de Tweakers Huiskamer, door hier onevenredig veel te posten, zal niet getolereerd worden.
Aangezien TMF niet supergroot is qua vaste actieve bezoekers is dit gedrag redelijk makkelijk vast te stellen.
Reken erop dat verdachte reakties zonder pardon gerashed gaan worden.
Ik verwacht (lees: hoop) dat deze 'maatregel' achteraf overbodig blijkt te zijn. (maar voorkomen is beter dan genezen.)

Als ik het goed begrepen heb vallen posts in TMF namelijk gewoon mee voor het "aantal techposts" nodig om SG of HK privileges te krijgen.

Als je plotseling reakties mist zal dit de reden wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Is 't niet slimmer om te kijken of het gebeurt en indien dat het geval is, in de FAQ te plaatsen?
Misschien breng je mensen nu namelijk op ideeen.
Ik weet het ook niet zo goed, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 22:21 schreef dextertje het volgende:
Is 't niet slimmer om te kijken of het gebeurt en indien dat het geval is, in de FAQ te plaatsen?
Misschien breng je mensen nu namelijk op ideeen.
Ik weet het ook niet zo goed, hoor...
Ik verwacht niet dat mensen de FAQ gaan lezen. Op LA is het ook al gezegd bdw.

En als ze het proberen .... Zijn ze nu gewaarschuwd, is beter dan dat ik achteraf moet gaan uitleggen waarm hun reakties getrashed zijn. Dat levert namelijk best wel leuke discussies op, en daar heb ik geen zin in.
Zowieso herken ik de meeste posters hier wel, ook degenw die hier weinig posten.
Het valt snel genoeg op als iemand alleen maar meedoet met de offtopic perikelen hiero, en weinig tot niets weet in te bregen over modereren itself.

De bedoeling is:
A: Dat ze het niet eens gaan proberen en
B: Dat ze weten dat het zinloos is om te proberen.

Als ik dit achteraf moet gaan uitleggen krijg ik een hoop gezeik, want in de FAQ staat dat offtopic hier "normaal" (*Kuch) is, en dat slotjes en trashen normaalgesproken niet gebeurd. Ik ben dan opeens inconsequent, en dat wil ik voorkomen.

2 vaste bezoekers van TMF kunnen hier modden (uit m'n hoofd), en Floris komt ook nog wel eens langsfietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op zondag 17 juni 2001 22:29 schreef Jaymz het volgende:
...want in de FAQ staat dat offtopic hier "normaal" (*Kuch) is, en dat slotjes en trashen normaalgesproken niet gebeurd. Ik ben dan opeens inconsequent, en dat wil ik voorkomen.
Hmmm, da's een hele goede reden. Laat het er dan inderdaad maar staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 22:39 schreef dextertje het volgende:

[..]

Hmmm, da's een hele goede reden. Laat het er dan inderdaad maar staan. :)
Ik ben slimmer dan dat ik af en toe overkom :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt mij in elk geval op een idee gebracht >:)

Maar weet je zeker dat dit forum onder de "Techforums" valt? Leek me ergens toch onlogisch :? (misschien ook niet, je moddert immers de _wel relevante_ topics op T.net als je hier komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nice, voor dat ik alle FAQ's door ga spitten op dit onchristelijke tijdstip, hoe krijg je status te pakken??

btw: wordt er gekeken naar IP-adres of je nick?????

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 01:08 schreef Mecallie het volgende:
Je hebt mij in elk geval op een idee gebracht >:)

Maar weet je zeker dat dit forum onder de "Techforums" valt? Leek me ergens toch onlogisch :? (misschien ook niet, je moddert immers de _wel relevante_ topics op T.net als je hier komt)
Van de andere kant bekeken is het IMHO inderdaad helemaal niet onlogisch als TMF-reacties gewoon meetellen. Op zich vind ik het totaal aantal GoT-reacties helemaal niet relevant, maar sinds de invoering van de private fora wordt er enige waarde aan gehangen. Dat impliceert gewoon dat je je moet afvragen met welke GoT-reacties je nu wél en met welke GoT-reacties je nu niet bijdraagt aan de community...

Als er op het TMF een T.net-draadje wordt aangestipt met zo'n 100 pro-/anti-MS reacties, ga ik dat rustig een uur door zitten spitten om alle reacties een eerlijke beoordeling te geven. Op het TMF resulteert dat dan in een 'done'-reactie.

Daarmee draag ik IMHO meer bij aan de community dan een 'standaard-reactie' als
Spontane crashes? Heb je de goede 4-in-1 drivers geïnstalleerd? En anders zou kunnen liggen aan een voeding met een te laag vermogen.
Hier kies ik bewust een behulpzame, nuttige reactie. Maar ik had er één minuut voor nodig om hem in te typen...
Dat wil ik dus juist aantonen: die TMF-reactie van één woord kostte mij een uur.

Ik begrijp heel goed, waarom Jaymz de toevoeging in de richtlijnen heeft opgenomen, maar ik zou ervoor willen pleiten om er niet al te streng mee om te gaan. Alleen als het écht overduidelijk is dat een user hier zijn aantal aan het opkrikken is, zou je er IMO tegen moeten optreden.
Stel dat iemand echt serieus begint te modden en langzaamaan in het TMF begint te reageren (net als ik een paar maanden geleden), dan willen we die mensen toch niet afschrikken... |:(

Oh, en een laatste toevoeging...
Maar waarom wil je dan zo graag in die huiskamer?
Ik wil even aangeven dat ik me er inderdaad niet zo druk om maak als het lijkt. Ik mag zelfs gewoon in de huiskamer, maar ik heb er nog 0 reacties geplaatst.
Maar ik vind het ten eerste gewoon een prachtig schouwspel. En ten tweede ben ik niet alleen geïnteresseerd in computers, maar ook in Tweakers.net. Ik vind het interessant om te zien hoe het er in de huiskamer aan toe gaat. Wat wel mag, wat niet mag. Hoe de users op dingen reageren, hoe de modjes op dingen reageren. Vraag me niet waarom, ik vind dat beleidsmatige aspect gewoon interessant om te zien. En ik ben blij dat het op het eerste gezicht lijkt te werken.
Het is zelfs erger: op de één of andere manier voel ik juist een drempel om er te posten, om bewust off-topic te gaan... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik begrijp heel goed, waarom Jaymz de toevoeging in de richtlijnen heeft opgenomen, maar ik zou ervoor willen pleiten om er niet al te streng mee om te gaan. Alleen als het écht overduidelijk is dat een user hier zijn aantal aan het opkrikken is, zou je er IMO tegen moeten optreden. Stel dat iemand echt serieus begint te modden en langzaamaan in het TMF begint te reageren (net als ik een paar maanden geleden), dan willen we die mensen toch niet afschrikken...
Een "Done" reactie zal ik lekker laten staan, van wie dan ook. 1 reaktie meer of minder boeit niet op een totaal van 50 of 150 dat je wilt halen.
Op het moment dat structureel onzin gedrag op gaat treden van iemand die hier normaal niet komt, gaat dit beleid pas in.
De toevoeging is niet bedoeld voor de huidige en toekomstige bezoekers van TMF.

Ik denk dat je vrij makkelijk kunt constateren of een "nieuweling" op TMF komt, voor het modereren op T.net, of om via deze weg op SG of HK te komen.

Iemand die hier om de goede reden komt, en en passant daardoor op SG of in de huiskamer kan komen heb ik geen moeite mee.

Ik wil hier gewoon geen mensen die NIET voor TMF of het modereren zelf komen, maar via TMF toegang tot de hidden fora wensen te bereiken.
Als iemand hier gewoon met hetzelfde doel komt, als waar TMF voor bedoeld is: Perfect, graag zelfs.

[+ Ik denk zelfs dat over een maandje dit weer weg kan. Momenteel lopen er een zooitje mensen rond die voor GC komen, en niet voor de techfora. Als dit over een tijdje uitgekrtistallizeerd is, zullen nieuwe regs niet meer voor GC komen, en kan deze toevoeging weer weg.
De mensen die voor GC zijn gekomen, daarvan kunnnen dankzij BC3 SG of HK niet in, en willen dit wel.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een poosje geleden schreef Thor-korenwolf o.a.:
Maar waarom wil je dan zo graag in die huiskamer?
Ik wil even aangeven dat ik me er inderdaad niet zo druk om maak als het lijkt. Ik mag zelfs gewoon in de huiskamer, maar ik heb er nog 0 reacties geplaatst.
Maar ik vind het ten eerste gewoon een prachtig schouwspel. En ten tweede ben ik niet alleen geïnteresseerd in computers, maar ook in Tweakers.net. Ik vind het interessant om te zien hoe het er in de huiskamer aan toe gaat.
Een beetje OT/Overbodig.
Maar ik wil er toch even aan toevoegen dat ik het 100% met je eens ben!

Toch raar: er zijn altijd andere mensen die beter uit míjn woorden kunnen komen ;)

/me mag ook al in de huiskamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX wil hier toch wel even nog het één en ander aan toevoegen al is het meeste van zijn gedachten hierover in deze draad al aan de orde geweest.

Ik vond het in eerste instantie wat vreemd dat TMF posts mee telden voor de 60/150. Dat heeft mij wat aan het denken gezet over de wezenlijke verschillen tussen de Frontpage en de mensen die erdoor aangetrokken worden en de mensen die hier vooral in de techfora hangen. Het voelt aan alsof de frontpage wat meer de theoretische en filosoferende wat meer omvattende technologische kant dekt. In de fora is men IMO meer met praktische kant en dus probleemoplossend bezig. Voor goed modder eten is het van belang om goed op de hoogte te zijn en veel te lezen. Absoluut een technische, misschien in eerste opzicht minder constructieve, bijdrage, die uit dat oogpunt wel degelijk op de één of andere manier mag meetellen.

Over de problemen die dat mogelijk op kan leveren maakt * KeX zich niet zo druk. De kleine, voor buitenstaanders besloten aanvoelende groep, die zo gestoord is dat ze, voor hun eigen belang in de vorm van kennis en voor het grote belang in de vorm van T.net, de frontpage afstropen op zoek naar gerechtigheid in de vorm van moderaties, is zo klein en karakteristiek dat ze dat afwijkend, afkeurbaar gedrag onmiddelijk in de kiem zullen laten smoren. Hoewel dit best eng klinkt, denk ik dat je echt een bepaald "type" moet zijn om modden leuk te vinden wat wel degelijk iets zegt over je interesses, karakter en vorm van humor. Met andere woorden denk ik dat iedereen die TMF zal gebruiken om hitpoints in offtopic country te scoren onmiddelijk door de spreekwoordelijke mand zal vallen.

* KeX zal eens in de huiskamer gaan kijken of het de commotie waard is. :)

/edit veluws gevoel getracht te verwijderen nadat de schrijver bij het herlezen er zelf ook wat maagkramp van kreeg. ;) Bovendien had ik ook graag de zelfspot-emoticon, die er niet is, gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
De reply van * Jaymz heeft /me helemaal gerust gesteld en ook met * KeX is hij het helemaal eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
De kleine, bijna incestueuze groep, die zo gestoord is dat ze, voor hun eigen belang in de vorm van kennis en voor het grote belang in de vorm van T.net, de frontpage afstropen op zoek naar intellectuele gerechtigheid in de vorm van moderaties,
Getverdemme, dat had van mij ook wel anders geformuleerd mogen worden (8> Als ik dit lees denk ik; "Hoor ik dáárbij? Aargh..." |:(

;)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Hmzz, zullen we gaan cencureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zowiezo dat vaste TMF klanten worden herkend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 14:16 werd ik door de opmerking van testcase geattendeerd mijn incestueze en gestoorde geest, hij antwoorde daarop:

[..]

Getverdemme, dat had van mij ook wel anders geformuleerd mogen worden (8> Als ik dit lees denk ik; "Hoor ik dáárbij? Aargh..." |:(

;)
Hmm, het is dus erger met mij gesteld dan ik zelf dacht :)

Scheelt het als ik mijzelf en een paar anderen als meubilair van de huiskamer zie?

Ik denk dat de huiskamer wel toe is aan een nieuw behangetje, Testcase, wil je het behangplaksel even mijn kant uitschuiven?

:)

/me hoopt niet dat deze post als verdacht pakketje wordt gekenmerkt...

Topic:

Jaymz is zijn Mod-Mod-Pet meer dan waardig, als een herder wakend over zijn kudde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 08:30 zette TgF de juiste toon:
* KeX komt enthousiast met rollers en bussen verf aangerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 09:10 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

* KeX komt enthousiast met rollers en bussen verf aangerend.

Pas allereerst op dat je niet struikelt, geeft zo'n zooitje namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX heeft de dweil en emmer alvast klaar gezet :P

over het hele verhaal hier:
ben mischien "nieuw" hier in TMF maar langer al actief met modden :) heb eerst maar effe rustig op de achtergrond en over de schouders van de anderen meegekeken :)
* GiLeX is verlegen dus het duurde effe voor da'k ook wat zei
het gaat me ook totaal niet om het aantal post wat ik maak en dat geldt ook voor de frontpage karma en postgeil ben ik ook niet :) ik lees liever en af en toe post ik wat, zowel serieus als soms wel es Offtopic.

laat ik het zo zeggen :
ik hoop dat ik een helpende hand kan bijdragen op mijn manier :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 10:01 werd KeX wakker in een afgelegen hoek van GoT met de afdruk van een nogal zware bus verf op zijn achterhoofd en een nogal onbestemde hoofdpijn:

Pas allereerst op dat je niet struikelt, geeft zo'n zooitje namelijk :)
Waarschuw je me al na twee minuten en nog heb ik het in mijn enthousiasme in minder dan twee minuten kunnen presteren om languit gedaan.

Ik hoor het mijn moeder al zeggen:

Niet rennen als je je handjes vol hebt KeXje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 10:12 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Waarschuw je me al na twee minuten en nog heb ik het in mijn enthousiasme in minder dan twee minuten kunnen presteren om languit gedaan.

Ik hoor het mijn moeder al zeggen:

Nah, 't ziet er wel lache uit eigenlijk zo.

Patronen zijn redelijk, euh.. Origineel :P

Doet me denken aan Mr. Bean die z'n kamer wil verven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 10:12 vergiste KexDaFlex zich:

[..]

Neen, je moeder bedoelde:

Niet rennen met een lollie in je mond!

Da's nog gevaarlijker, vallen met een bus verf is creatief (en dat kan ik weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 15:19 herinnerde TgF zich het volgende:

Neen, je moeder bedoelde:

Niet rennen met een lollie in je mond!
Of was het nou:

Houdt de schaar bij zijn poten vast als je er mee loopt en ga niet slapen met snoep in je mond :?

* KeX heeft een wijze moeder en een slecht geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Kijk niet scheel want dan blijven je ogen zo staan >:)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

AHUM :)

Jaymz :? ik mag niks zeggen >:)

* GiLeX denkt stiekem aan HK, hintje :P

Moeders had toch altijd over: "kijken doe je met je handen" :?

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik ben het er mee eens dat dit een aardig HK gehalte krijgt ;)

* Devster mag (helaas :?) de HK nog niet in (kwestie van geduld :z )

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 15:52 schreef Devster het volgende:
Ik ben het er mee eens dat dit een aardig HK gehalte krijgt ;)

* Devster mag (helaas :?) de HK nog niet in (kwestie van geduld :z )
Get used to it Maar, als er weer werk is staan we weer in de aanslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
BDW:

'K zie nu opeens dat we een aantal "vaste" bezoekers erbij hebben. Zolang dat blijvend is, is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Werk is al weer :)
het draadje over die plexiglas tower >:)

linkje is onder weg :)
edit:deze dus
weer eentje die vers is en de eerst mismods al weer gezien ;( en bijgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 15:51 schreef gellie het volgende:
AHUM :)

Jaymz :? ik mag niks zeggen >:)

* Jaymz denkt stiekem aan HK, hintje :P

Moeders had toch altijd over: "kijken doe je met je handen" :?
:? Jij mag HK niet in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ikke niet :? prft jahoor ik er ook al geweest :)
zoek maar naar een koppie koffie :P

ik doelde op dit :
Ik ben het er mee eens dat dit een aardig HK gehalte krijgt
wat Devster terecht opmerkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:12 schreef gellie het volgende:
Ikke niet :? prft jahoor ik er ook al geweest :)
zoek maar naar een koppie koffie :P

ik doelde op dit :
[..]

wat Devster terecht opmerkte :)
Knap Devster zegt het NA jou (of je hebt stiekum ge-edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 19 juni 2001 16:15 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Knap Devster zegt het NA jou (of je hebt stiekum ge-edit)
Gellie refereerde het eerst aan de HK... omdat dit draadje nogal HK-achtig werd. Ik postte dat ik dat met hem eens ben, maar dat ik de huiskamer niet ik kan....

* Devster begint ook de draad kwijt te raken :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:17 schreef Devster het volgende:

Dat hebben TMF newbies wel vaker :) .

D'r is er 1 die zelfs voor hardcore TMFfers moeilijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

zo klopt het :) Devster snapte de hint die ik plaatste :P

snapt u allen het nog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op dinsdag 19 juni 2001 16:06 schreef Jaymz het volgende:
'K zie nu opeens dat we een aantal "vaste" bezoekers erbij hebben. Zolang dat blijvend is, is er niets aan de hand.
Lijm hun MolicePet vast aan hun hoofd. :P
Zou wel grappig zijn, als HK indirect tot gevolg heeft dat er meer en beter gemod gaat worden op T.net. :)
btw, weet je trouwens al zeker of de TMF posts ook tellen voor HK en of dat werkt zoals het moet (technisch gezien)?

* dextertje denkt dat hij nu wel bijna aan de HK-normen moet voldoen, staat nu in 59 tech-draadjes en 25 TMF-draadjes en meestal post hij vaker dan 1 keer in een draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 16:18 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Dat hebben TMF newbies wel vaker :) .

D'r is er 1 die zelfs voor hardcore TMFfers moeilijk was.
Die was zelfs zo moeilijk dat er een cheetah van op zijn gebitje ging. ;)
Op dinsdag 19 juni 2001 16:17 schreef Devster het volgende:
...
Draad kwijt? Kijk voor je op je scherm man, daar staat de draad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Persoonlijk heeft de HK voor mij geen impuls gegeven voor het meer gaan modden :)
indirect eerder BC3 omdat er toen nogal wat verloren is gegaan :)

edit: zo snel kan ik niet Kex je staat ertussen da was niet de planning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Whaha, dit draadje is weer zoals vanouds gewend... :P

*proest*

* GaMeOvEr herinnert zich nog heel goed de aarzelende reacties van destijds newbies en ondertussen al behoorllijk Hardcore /me en * KeX in het begin, wat ze er nu toch weer mee aanmoesten met dat off-topic gelul tussendoor...

En zie het eindresultaat.

*proest*

You guys maken me proud... :D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op dinsdag 19 juni 2001 16:25 schreef gellie het volgende:
indirect eerder BC3 omdat er toen nogal wat verloren is gegaan:)
Hmmm, BC3 werkte voor mij juist nogal demotiverend. Vele uren posten en modden voor niks...
Maar ik ben er inmiddels wel overheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

juist mij heeft dat die extra impuls gegeven Dex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:26 schreef GaMeOvEr het volgende:

*proest*

* GaMeOvEr herinnert zich nog heel goed de aarzelende reacties van destijds newbies en ondertussen al behoorllijk Hardcore /me en * KeX in het begin, wat ze er nu toch weer mee aanmoesten met dat off-topic gelul tussendoor...

*proest*

Jaymz 22 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

[o.t]
ik ga naar huis :P en ga daar wel weer verder :)
[/o.t.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 16:27 strooide dextertje het spreekwoordelijke zout in de bijna geheelde/vergeten wond: ;)
Mijn selectieve geheugen herinnert zich nix van een BC3 en ook niets van verloren gegane posts en mods en al helemaal het woord de-mo-ti-va-tie niet. Sterker nog, ik kan het amper spellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Helaas heb ik niet elke dag de tijd om lekker modder te eten :Y) Tja...

* Devster draagt zijn steentje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 schreven GaMeOvEr en Jaymz iets:
...
:o en wederom :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*proest*

*proest*

Hé, verdwaald? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 16:42 schreef TgF het volgende:

Hé, verdwaald? >:)
Owh ? Is dit niet de Huiskamer dan ?

:D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 16:44 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Owh ? Is dit niet de Huiskamer dan ?

:D
Tja, als dit de HuisKamer is, dan ben ik al een tijd niet thuis geweest denk ik, ik kan mij nog vaag iets herinneren dat de laatste keer dat ik mijn huiskamer mocht aanschouwen, deze er toch anders uitzag...

(of zou dat door de zwieeeee....klonk....plons...k*t daar gaat mijn verf..... actie van Kex komen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Je moet * KeX ook niet dat soort klusjes in het huis laten doen, daar krijg je zulke resultaten van !

>:)

(Laat hem maar gewoon modden, dan richt hij al genoeg schade aan... ;) )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 16:47 zette GaMeOvEr een messcherpe tackle in:
Je moet * KeX ook geen klusjes in het huis laten doen, daar krijg je dat soort resultaten van !

Zo, die kwam laag over (da's er één op enkelhoogte...)

Kan ons knutselhoekje ook niet een passende naam krijgen dan?

Als we het dan toch al de HuisKamer gaan noemen, hoewel huiskamer wel een beetje hoog bejaardenhuis gehalte heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
...destijds newbies en ondertussen al behoorllijk Hardcore /me en * KeX ...

Gisteren een complimentje gestuurd, vandaag al weer een complimentje terug. :)

Ik weet niet of * KeX dat al gedaan heeft (ik heb gezien dat ie wel een muts heeft), maar misschien moesten wij ook maar eens officieel solliciteren voor het dragen van die pet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 16:50 schreef Thor-korenwolf het volgende:

Ik weet niet of * KeX dat al gedaan heeft (ik heb gezien dat ie wel een muts heeft), maar misschien moesten wij ook maar eens officieel solliciteren voor het dragen van die pet...
Had me een bescheiden mutsje aangemeten. Voor zover ik weet is er niet iets van een officiele sollicitatie procedure voor de muts, maar is dat een gevolg van de laatste TMF meeting. Waar onder andere * GaMeOvEr de naam MoLiCe heeft verzonnen en waar deze mutsen om de hoek kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind dat jullie die pet iig harstikke waardig zijn.

(En da's geen slijmen!)

(Hmz. Hoezo zou ik trouwens bij jullie slijmen ?)

(whatever)

( :P )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:50 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Gisteren een complimentje gestuurd, vandaag al weer een complimentje terug. :)

Kijk eens wat vaker in de spiegel van de modforce.
Die pet dragen jullie beide al een tijdje imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Maar ik zit nog in mijn ontkenningsfase. (Zo noemt * korenwolf het.)

Trouwens, dat zal effe lekker worden, heb jullie net het TMF behangen (ik wist van niets, anders had ik wel geholpen) en kun je weer overnieuw beginnen! En * korenwolf wist ervan!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:55 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]
..de laatste TMF meeting. Waar onder andere * GaMeOvEr de naam MoLiCe heeft verzonnen en waar deze mutsen om de hoek kwamen.
Oeps, voortaan beter opletten. Die term bestaat imo al iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 16:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je moet * KeX ook niet dat soort klusjes in het huis laten doen, daar krijg je zulke resultaten van !

Die verf van * KeX zal wel niet naar mij vernoemd zijn dan hè, ;)
Ere wie ere toekomt, schade wie schade toekomt. Is dat juist niet de bedoeling van het modsysteem. En ja, helaas moeten serieuzere mods nu eenmaal vaker downmodding dan upmodding ingrijpen.
Och laag, mijnheer is nogal druk tegenwoordig hè en dan hoef je je niet zo druk te maken om nuance, maar kun je gokken op het inlevingsvermogen van de ontvanger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:00 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Maar ik zit nog in mijn ontkenningsfase. (Zo noemt /me het.)

Trouwens, dat zal effe lekker worden, heb jullie net het TMF behangen (ik wist van niets, anders had ik wel geholpen) en kun je weer overnieuw beginnen! En /me wist ervan!!! |:(
Hmm, da's nog eens een lekker gemodde draad zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 17:02 schreef TgF het volgende:

Hmm, da's nog eens een lekker gemodde draad zeg....
schraperdeschraap! :)

Subtiel trouwens, om * korenwolf zo te flamen door * korenwolf i.p.v. * korenwolf te quoten. Dat had ik niet achter jou gezocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:00 schreef Jaymz het volgende:

[..]

[topic=70446]
Is de 1 van de 1e draden waarin 'ie wordt genoemd (weet je meteen wie de geestelijke vaders zijn :) )
Da's ver voor de tijd die wordt aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 17:00 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Was toch een gevolgje van de Den Bosch groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 17:11 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Posten op 0 ??
Is de 1 van de 1e draden waarin 'ie wordt genoemd (weet je meteen wie de geestelijke vaders zijn :) )
Daar ben ik al lang een keer geweest bij het vak Molice-history voor beginners!

Trouwens, Jaymz, ik vond het wél leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:11 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Posten op 0 ??
Jaymz: +1 je hebt gelijk, het was jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Jaja, * Jaymz , de geestelijke vader van de MoLiCe !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:14 schreef TgF het volgende:

[..]

Jaymz: +1 je hebt gelijk, het was jij!
Ùh-ùh GaMeOvEr en Jaymz nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:13 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Trouwens, Jaymz, ik vond het wél leuk!
Sjit hee, ik lig wéér onder m'n buro :D

[+: Ik heb daar bdw zeker een páár maanden tegenaan moeten kijken.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX is thuis en snapt er nog effe weinig van, het bovenstaand dan :)

maar gaat dat draadje van katoen effe van katoen geven :P
modpoints zijn nog niet op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:15 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ùh-ùh GaMeOvEr en Jaymz nog altijd.
Nope,

Ik las de opmerking van GaMeOvEr:
Yeah, de mod-police krijgt reinforcements !
En die van Jaymz:
even over de Molice, wie zijn er nu 'redelijk actief' te noemen (hoeft niet volledig)
Jij bent toch de eerste die de naam in de mond nam en ere wie ere toekomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Sjeemz schreef hier
Heej verdorie. GaMeOvEr is wel een mede verzinner van de term "MoliceSquad" bedenk ik me net.
Vandaar dat ik onder andere schreef hierboven. En ik herinner me dat de MoLiCe mutsen na de Den Bosch meeting naar boven kwamen. Dus vandaar mijn conclusie van onder andere * KeX .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Als je het zo bekijkt wel ja, maar GaMeOvEr gaf de voorzet, de enige reden dat ik met Molice ben begonnen is dat Molitie/ModForce zo rot in de bek mond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Op dinsdag 19 juni 2001 16:49 schreef TgF het volgende:

[..]

Kan ons knutselhoekje ook niet een passende naam krijgen dan?

Als we het dan toch al de HuisKamer gaan noemen, hoewel huiskamer wel een beetje hoog bejaardenhuis gehalte heeft :)
Wat vinden jullie van The Molice-Lounge :) ? Toch chiquer dan 'Het ModHok'...

(BDW, ik had nog ff gedacht over Cookie's Corner, maar afgezien van de enorme schaamteloze grootheidswaanzin van dit idee, denk ik dat een niet nader genoemd persoon letterlijk uit z'n vel zou klappen; kortom, een enorme troll dit idee, dat ik dan ook meteen maar weer vergat :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Mod-hoekje :P :?
modder-corner :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 17:39 schreef testcase het volgende:

[..]

Waarom denk ik na dit verhaal aan MoLoUnGe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:39 schreef testcase het volgende:

[..]

Iets met een F zal wel cool zijn:
TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Op dinsdag 19 juni 2001 17:43 schreef Jaymz het volgende:

[..]

TMF
De ModderFokkers? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 17:43 schreef Jaymz het volgende:
TMF
Searching the dictionary, Sir!

The Molice Fair Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/party.gif (Thanx, /me )
The Molice Family :?
The Molice Farm }:O
The Molice Fellowship :) :)
The Molice Festival :z
The Molice Fiasco :(
The M-Files >:)
The Molice Force :Y) (die heb ik al eens eerder gehoord)
The Molice Fortress :P
The Molice Foundation :7 (ik moet ineens aan Knightrider denken)

Zo, klaar, zoek maar uit... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:45 schreef testcase het volgende:

[..]

De ModderFokkers? >:)
Tha Modder Fockers. Die heb ik ooit in congruentie met Luie Ambtenaren gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:46 schreef Thor-korenwolf het volgende:

The Molice Fellowship :) :)
Fellowsip of the Molice

(Vrij naar Tolkien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Tha Moddungeon Fellows

Vrij naar Otis' "Modcatacomben" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nieuwe Sig is ook van Thor :)

"Daarom heb ik vandaag eigenlijk die pet op gezet..."

Welcome home :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

en hij is niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX heeft een dip, met mij meer denk ik :? ben opeens opeens Arjen op t.net
kan niet meer modden ;(

WHeeeeh........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 23:51 schreef gellie het volgende:
* KeX heeft een dip, met mij meer denk ik :? ben opeens opeens Arjen op t.net
kan niet meer modden ;(

WHeeeeh........
* KeX is bang dat we allemaal * Arjen zijn, want * KeX is het ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX is zich zelf weer als het goed is, teminste als Daniel gelijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 19 juni 2001 23:59 schreef gellie het volgende:
* KeX is zich zelf weer als het goed is, teminste als Daniel gelijk heeft :)
Yep * KeX is weer * KeX volgens * KeX was er iets vergeten :) . Niets ernstigs dus want meligheid alom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Jep /me is me again :) hello me meet me, this is me again*

* vrije interpretatie van een nummer van Megadeth :P

en dan ga ik nu effe in een eigen news submit op de frontpage kijken, wat voor reactie ze daar hebben staan nu :)

http://www.tweakers.net/nieuws/17300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is nog steeds zichzelf :?

The Molice Friends, met als ondertitel:

"We'll be there for you..."

/me is nogal een 'Friends' addict...

/me kan niet wachten tot box 7 uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 20 juni 2001 15:40 schreef TgF het volgende:
/me is nog steeds zichzelf :?

The Molice Friends, met als ondertitel:

"We'll be there for you..."

/me is nogal een 'Friends' addict...

/me kan niet wachten tot box 7 uit is :)
Alhoewel ik ook een behoorlijk regelmatige friends kijker ben wordt ik wel een beetje week van je voorstel /me . Bovendien denk ik dat het woordje friends nogal kan werken op het conspiracy theory gevoel van andere bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik had ook Thaise Massage Freaks kunnen zeggen, dan had je een reden gehad om week te kunnen worden, dat er menschen zijn die het woord Friends gaan gebruiken voor hun persoonlijke Area 51 theorie op GoT voorkom je toch niet.

Wees nou eerlijk, we zijn toch een stel "virtuele" vrienden binnen de TMF uithoek?

Zie het maar als een bizarre vorm van "er voor uitkomen".

Maar goed, ik leg me makkelijk neer bij één van de eerder geuitte namen, ik wilde slechts een zeldzame poging ondernemen een zinvolle duit in het zakkie te doen.

Voorlopig staat er nog steeds Twaekers.net Moddereter Forum, dus het zal geenzins een vaart gaan lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Voorlopig staat er nog steeds Twaekers.net Moddereter Forum, dus het zal geenzins een vaart gaan lopen
Hey vriend :P dat staat er echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
:? Vrienden. Ik heb alleen vage kennissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Och, tis een afwijking hè ;)

T.net Moderatie Fetisjisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:01 schreef gellie het volgende:

[..]

Hey vriend :P dat staat er echt niet :P
Twaekers is de Oud Nederlandsche Spelling van Tweakers ;)

En in mijn post stond toch echt Twaekers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:06 schreef Jaymz het volgende:
:? Vrienden. Ik heb alleen vage kennissen.
Ik heb geen van beide, ze noemen me ook wel Remy ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 20 juni 2001 16:20 schreef TgF het volgende:

[..]

Ik heb geen van beide, ze noemen me ook wel Remy ;(
Eej! Jij bent bekend, ene * KeX Malot heeft een boek over je geschreven, misschien dat je nog wat credits kunt vangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 16:31 gaf KexDaFlex van zijn commerciële talent:

[..]

Eej! Jij bent bekend, ene /me Malot heeft een boek over je geschreven, misschien dat je nog wat credits kunt vangen. ;)

Maar ja, het is zijn boek, ik ben slechts een personage daarin, ik geloof ook niet dat ik daar heel rijk van ga worden, moet ik toch maar tot mijn 75e werken...

TgF heeft dan nog wat jaartjes te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Maar om eens terug te keren naar waar dit topic allemaal om beginnen is:

die huiskamer is allemaal wel leuk en aardig, maar ze zijn daar nog geen week bezig en ze hebben al meer reacties binnen dan het TMF ooit...

Misschien moeten wij toch eens wat meer ons best doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 04:06 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Maar om eens terug te keren naar waar dit topic allemaal om beginnen is:
Yeah, ik wil het oordeel van de mod-opperhoofden horen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz