Kan reacties niet meer modereren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19709

Topicstarter
Geachte redactie,

Eén van mijn reacties heeft een zg. flame opgeleverd en kan ik niet meer modereren. Ik zie ook niet meer hoe mijn nieuwe posts gewaardeerd zijn. Hoe krijg ik deze mogelijkheid weer terug, zonder een duur abonnement af te sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:07

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je moderatie rechten staan uit, daar heb je als het goed is een mail/DM over gehad.

Een abonnement heeft trouwens niks te maken met je moderatie rechten.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat klopt, maar dit is geen antwoord op mijn vraag. Moet ik een verzoek indienen voor verwijderen van mijn account en dan een nieuw account aanmaken of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Nee, als je moderatie rechten een lange tijd geleden uitgeschakeld zijn kan je hier vragen of ze weer aan kunnen, als het recent is dan zou ik in overleg gaan met se powermod waarvan je een mail hebt ontvangen.

Een nieuwe account aanmaken is niet de bedoeling, clones zijn tegen de regels.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Zou het hier :Modstatus klachtenloket proberen

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In dit geval is de uitschakeling gebeurd na het verwijderen van een reactie, vanwege het geven van +3's aan soortgelijke reacties. Dit is niet apart gecommuniceerd.

Verder staan de moderatierechten volledig los van de abonnementen. Bij het uitschakelen en bij het eventueel opnieuw inschakelen van de moderatierechten wordt hier niet op gelet. Waar we wel op letten is of er reden is om te verwachten dat er in de toekomst wel op kwaliteit wordt gemodereerd. Als er dus een redelijke tijd voorbij is en iemand zegt toe zich voortaan te gedragen, dan zetten we in principe de moderatierechten weer aan, tenzij zijn (recente) gedrag er op wijst dat hij niet eerlijk is. Lees wel eerst reviews: Tweakers moderatie faq door, zodat je weet wat de bedoeling is.

Het aanmaken van nieuwe accounts staan we niet toe, dat levert je een ban op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit wordt interessant. Anderen geven mij een +3 en vervolgens wordt ik daarvoor bestraft. Ik ben sinds 2001 actief op Tweakers en draag de site een warm hart toe. Ik ga natuurlijk geen nieuw account aanmaken, waarom zou ik, ik sta achter mijn posts.

Ik wil best een tijdje aardige posts gaan plaatsen, maar ik vraag me af of daar de site mee gediend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Nee, je moderatie rechten staan uit omdat jij soortgelijke reacties +3's hebt gegeven, niet anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus als ik mijn mening geef over posts van een ander, dan wordt ik daarvoor bestraft? Ik vind het redelijk dat ik een waarschuwing via pm krijg, dat ik tegen het beleid van Tweakers/De Persgroep Online Services in ga, maar het direct ontnemen van moderatierechten is wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Precies Tom,

Je geeft een score op basis van een mening en niet de inhoud. Waarschijnlijk heb je een paar reacties waar je het mee eens was voorzien van onterechte (hoge) scores, en daarom zal jou recht om te modereren uitgeschakeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat zal het vast zijn SRich,

Op deze manier ben ik bijna genoodzaakt om een verzoek in te dienen voor het verwijderen van mijn account. Dit is wel interessant:

https://www.security.nl/p...gegevens+niet+verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

http://tweakers.net/voorwaarden/
12 Opheffen Account

12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per e-mail aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn Inloggegevens.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers.net zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers.net heeft het recht het Account van het Lid op te heffen indien het Lid gedurende twaalf (12) maanden geen gebruik heeft gemaakt van zijn Inloggegevens.

12.4 Tweakers.net en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
Modereren = het op waarde schatten van de inhoud van een post
Modereren =! het op waarden schatten van een post ahdv je eigen mening

Je bent helemaal nergens toe genoodzaakt. Je hebt je moderatie rechten misbruikt omdat je je niet aan de regels houd die Tweakers.net daarvoor heeft gesteld. Het moderatiesysteem is er om inhoudelijk kwalitatieve posts te scheiden van de mindere. Niet om a la facebook likes te geven.

Dat jij het schijnbaar niet eens bent met de regels is een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Tom,

Kijk even je mail door, doe wat dirk heeft gezegd, en als je het begrijpt dan mag je weer modereren. Blijf even rustig. Er is niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 19709 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:59:
Dat zal het vast zijn SRich,

Op deze manier ben ik bijna genoodzaakt om een verzoek in te dienen voor het verwijderen van mijn account. Dit is wel interessant:

https://www.security.nl/p...gegevens+niet+verwijderen
Als jij je niet aan onze regels wil houden omdat je een compleet eigen beeld hebt van wat de regels moeten zijn is dat misschien wel het beste ja. Maar ook dan mag je in de toekomst geen nieuwe account maken.

Het modsysteem is geen Facebook. Je geeft geen likes, je beoordeelt of een post interessant is (voor anderen!) om te lezen. Objectiviteit is dus belangrijk en "slechte" posts van anderen een +3 geven omdat ze het toevallig met jou eens zijn is gewoon niet de bedoeling.

Je hebt dan twee keuzes: inzien dat in ons huis onze regels gelden en je daaraan houden, of domweg besluiten om (een deel van) onze diensten niet te gebruiken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SRich, ik ben en blijf heel rustig hoor :)

Tweakers anonimiseert de persoonsgegevens, echter mijn accountnaam is mijn echte naam. Ben heel benieuwd hoe Tweakers dit gaat regelen.

Dirk heeft echter wel een punt en ik hoop dat jullie me op termijn me de moderatierechten weer willen verlenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 19709 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:10:
Tweakers anonimiseert de persoonsgegevens, echter mijn accountnaam is mijn echte naam. Ben heel benieuwd hoe Tweakers dit gaat regelen.
Anonimiseren is ook echt anonimiseren. Dat geldt dus ook voor je naam. Laten we geen problemen zoeken waar die er niet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 08:51

McGryphon

Veul vrouwkes!

Dirk heeft echter wel een punt en ik hoop dat jullie me op termijn me de moderatierechten weer willen verlenen :)
Indien je het verzoek doet wordt je volledige account geanonimiseerd en je nickname (in dit geval je echte naam) gelijkgemaakt aan je User-ID.
Nog steeds is het dan overigens niet de bedoeling om een nieuw account te maken, zoals Dirk al stelt.

Edit: NMe was me voor en stelt het duidelijker en korter :P

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 15-06-2015 21:15 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

d:)b

Ik ben maar een simpele mede mod. Ik heb niks te vertellen. Ik kan je alleen helpen in te zien hoe Tweakers wil dat er gemodereerd word.

Als je mod FAQ heb gelezen en je begrijp ook wat er van je verwacht word, kan je hier Modstatus klachtenloket een aanvraag doen om je mod rechten terug te krijgen.

mvg
Rich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rich,

Ik heb een verzoek ingediend. Ik hoop dat jullie mijn rechten weer willen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
NMe schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:13:
[...]

Anonimiseren is ook echt anonimiseren. Dat geldt dus ook voor je naam. Laten we geen problemen zoeken waar die er niet zijn. ;)
Dat klopt natuurlijk niet helemaal, want overal waar een reactie van hem gequote wordt blijft zijn naam staan en in dit topic is dat dus al vier maal.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

-The_Mask- schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:11:
[...]

Dat klopt natuurlijk niet helemaal, want overal waar een reactie van hem gequote wordt blijft zijn naam staan en in dit topic is dat dus al vier maal.
With ^, daar moest ik ook meteen aan denken. Heb ooit wel eens gevraagd om daar voor mij wat aan te doen, maar dat is te veel werk :/ :P

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 20-06-2015 18:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat hou je toch. Zelfs als je op een of andere manier quotes kan aanpakken dan doe je nog steeds niks tegen mensen die de quotetekst aanpassen en zelfs als je daar een oplossing voor weet te verzinnen zit je nog met mensen die dingen zeggen als "zoals Raven hierboven al zei..." We anonimiseren dan ook het profiel, we gaat niet geautomatiseerd/actief andermans posts verminken.

Pagina: 1