Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Als ik iets download (ISDN) dan heb ik daar vaak ook last van, in eerste instantie krijg ik waardes a la 20Kb/sec (wat onmogelijk is) daarna zakt het terug naar 7Kb/sec.
Dat is niets ernstigs, op zijn ergst vervelend.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Ik heb ook zoiets met mij breedband kabelproviderOp maandag 18 juni 2001 00:18 schreef -= MaZe =- het volgende:
Bij mij staat er een standaard limiet op van 15 KB, hoewel hij heel ijverig begint bij 30 KB
heb een verry goeie verbinding en altijd een ping onder de 40 in Counterstrike...
Alleen zit er een Limiet op tot 60Kb/Sec
En om het nog eens erger te maken een download limiet van 5 gig per maand en elke gig waarmee ik het limiet overschrijd kost me 15,-
Zo nee (wat waarschijnlijk het geval is) is het inderdaad erg vreemd. Is dit vanaf elke locatie zo, of alleen bepaalde sites?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb ADSL bij XS4ALL basic dus hij zou rond de 50 moeten blijven.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
aan de ene kant kan het natuurlijk aan je ISP liggen, maar het kan ook aan windows liggen.Op zondag 17 juni 2001 22:16 schreef Famoso het volgende:
Als ik iets ga downloaden begint ie bij 50 k/s ofzo en dan gaatie steeds trager.
Dit is bij alles wat ik download.
Ik draai 2k.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
BVD
Ik heb vaak genoeg ook zoiets meegemaakt, dat die met 20 Kb/sec aan het downloaden is (beetje onmogelijk met kabelmodem aan seriele kabel).
Verwijderd
Dat zit nl. fout bij Explorer. De grap is namelijk dat als Explorer vraagt waar de file gesaved moet worden hij al aan het downloaden is geslagen. Vervolgens zoek jij de goeie directory op enz enz, maar dan heeft hij al ettelijke kB's binnengehaald (explorer download altijd eerst naar de temp dir). Pas op het moment dat jij op ok klikt begint hij de tijd te meten dat hij met downloaden bezig is. Maar dat klopt helemaal niet want hij was al zeg 15-20 seconden aan het downloaden. Gevolg is dat hij een veelste hoge downloadsnelheid berekent en toont. Dit veelste hoge getal ebt langzaam weg vanwege de gemiddeldeberekening of omdat hij de downloadsnelheid over de laatste X kB's of seconden berekend, ik weet het niet precies.
Nee, dat weet ik ook datie dat doet, dat doet Opera ook, maar het gebeurt meestal als ik via Kaazaa iets download. Dat kan natuurlijk aan de andere kant liggen, maar het normale surfen wordt daarna ook steeds tragerOp maandag 18 juni 2001 18:58 schreef Wrah het volgende:
Is dat bij downloaden vanuit Explorer?
Dat zit nl. fout bij Explorer. De grap is namelijk dat als Explorer vraagt waar de file gesaved moet worden hij al aan het downloaden is geslagen. Vervolgens zoek jij de goeie directory op enz enz, maar dan heeft hij al ettelijke kB's binnengehaald (explorer download altijd eerst naar de temp dir). Pas op het moment dat jij op ok klikt begint hij de tijd te meten dat hij met downloaden bezig is. Maar dat klopt helemaal niet want hij was al zeg 15-20 seconden aan het downloaden. Gevolg is dat hij een veelste hoge downloadsnelheid berekent en toont. Dit veelste hoge getal ebt langzaam weg vanwege de gemiddeldeberekening of omdat hij de downloadsnelheid over de laatste X kB's of seconden berekend, ik weet het niet precies.
Raar bij mijn provider (@home) begint ie altijd bij 200 en loopt dan op tot 400... net andersom dusOp maandag 18 juni 2001 14:54 schreef Famoso het volgende:
Hij begint met downloaden bij 50 k/s en gaat dan steeds trager tot 6 ofzo.
Ik heb ADSL bij XS4ALL basic dus hij zou rond de 50 moeten blijven.