Toon posts:

Laptopscherm aansluiten op computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net nieuw hier dus weet niet of het hier goed staat..

Ik heb een vraag over het aansluiten van twee beeldschermen. Op mijn pc zit geen enkele extra aansluiting zoals HDMI/VGA. Op de laptop zit wel een VGA-poort. Is het mogelijk om mijn laptop op de pc aan te sluiten? En met welke kabels dan?

Alvast bedankt voor de hulp!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Nee, op je laptop is VGA-out, niet in. Je zult waarschijnlijk een videokaart in je desktop moeten prikken wil je met 2 schermen kunnen werken.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of je kunt dmv software, zoals Maxvista, een extra beeldscherm gebruiken over het netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
@Foolski: een videokaart is denk ik behoorlijk prijzig, toch bedankt voor je reactie!
@TERW_DAN: Maxvista ziet er uit als een handig programma, heb je er zelf ervaring mee? En is hij ook te koop op een Nederlandse site?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:08:
@TERW_DAN: Maxvista ziet er uit als een handig programma, heb je er zelf ervaring mee? En is hij ook te koop op een Nederlandse site?
Ik heb het jaren geleden wel eens geprobeerd (toen nog onder win2000 geloof ik). Werkte best leuk toen, maar nooit echt nodig gehad, omdat ik gewoon een echte dualmonitor setup had, dat werkt toch makkelijker.

Ik denk niet dat je het op een NLsite kan kopen, maar waarom niet gewoon hier: http://www.maxivista.com/docs4/09/shop.php ?