Hallo heren,
Een waarschijnlijk noobie vraag.
Ik heb een video gemonteerd van 10 minuten met enkel wat filters, overgangs en geluids effecten.
Ik vind de Standaard titels die ik kan maken te weinig mogelijkheden hebben.
Dus wat ik gedaan heb is een export met hoge settings (rond 4gb mp4 van 10 min) gemaakt en wil in after effects de titels met 3d mogelijkheden maken.
Mijn vraag is ten eerste is dit handig, doen jullie het ook op deze manier?
en mijn tweede vraag is met een i7 2e gen (ongv 5 jaar oud en HD5870) moet dit op quarter resolution mode toch wel redelijk te renderen zijn? of is het wel extreem zwaar. (wat ik toch ook wel aanneem)
Het is namelijk een tijdrovend klusje om dit allemaal te doen.
Dat is niet erg ofc want ik ben er nog niet echt handig in.
Maar hebben jullie tips of misschien een link naar een goede website waar ik het kan leren. (ofc de basis weet ik al wel ongv.)
Alvast hartelijk dank voor uwe antwoorden.
oh en ik ga mn tekst niet 4x doorlezen op typefouten. Dus je kan een typo tegenkomen.
Een waarschijnlijk noobie vraag.
Ik heb een video gemonteerd van 10 minuten met enkel wat filters, overgangs en geluids effecten.
Ik vind de Standaard titels die ik kan maken te weinig mogelijkheden hebben.
Dus wat ik gedaan heb is een export met hoge settings (rond 4gb mp4 van 10 min) gemaakt en wil in after effects de titels met 3d mogelijkheden maken.
Mijn vraag is ten eerste is dit handig, doen jullie het ook op deze manier?
en mijn tweede vraag is met een i7 2e gen (ongv 5 jaar oud en HD5870) moet dit op quarter resolution mode toch wel redelijk te renderen zijn? of is het wel extreem zwaar. (wat ik toch ook wel aanneem)
Het is namelijk een tijdrovend klusje om dit allemaal te doen.
Dat is niet erg ofc want ik ben er nog niet echt handig in.
Maar hebben jullie tips of misschien een link naar een goede website waar ik het kan leren. (ofc de basis weet ik al wel ongv.)
Alvast hartelijk dank voor uwe antwoorden.
oh en ik ga mn tekst niet 4x doorlezen op typefouten. Dus je kan een typo tegenkomen.