"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hmm, ik draai helemaal uit de kunst met w2k, ik zou dat TV kaartje eruit trekken en het dan nog eens proberen. Bij mij draait mijn Athlon 800 als een zonnetje op 1000Mhz onder w2k. Jummie
Ook met een k7v (via chipset) en dezelfde build?
btw: dat tv kaartje werkt gewoon onder win2k
btw: dat tv kaartje werkt gewoon onder win2k
Zelfde build en met een K7V, well, ik heb zowaar een K7V-T gekregen, maar zit een Athlon Classic op. Maakt verder ook niet echt uit. Ik denk echt dat het aan je TV kaartje ligt. Probeer het eens..
Ik zal het eens proberen..maar deze tv kaart werkt op een andere pc (p2/bx) wel gewoon onder win2k.
Das maf, ook geen bios settings zo ingesteld dat ie wel lekker snel is maar w2k er weleens last van zou kunnen hebben? Anders moet je me vanavond maar ff via ICQ een gil geven (449804). Ben erg druk met mijn systeempje maar als het een beetje wil vlotten ook nog wel online.
Verwijderd
Ik heb ook een K7V met een athlon classic en win2k.
Werkt absoluut perfect, geen enkel probleem.
Haal gewoon al je kaartjes eruit, behalve je vidkaart en dan weer een-voor-een terugstoppen. Zo kan je zien welke kaart het probleem geeft en die dan evt installeren als je win2k goed geinstalld hebt.
Bios updaten wil ook weleens werken.
Werkt absoluut perfect, geen enkel probleem.
Haal gewoon al je kaartjes eruit, behalve je vidkaart en dan weer een-voor-een terugstoppen. Zo kan je zien welke kaart het probleem geeft en die dan evt installeren als je win2k goed geinstalld hebt.
Bios updaten wil ook weleens werken.
Bios update heb ik al gedaan (default instellingen) maar ik zal het dit weekend eerst ff proberem door alle andere hardware eruit te halen.
Pagina: 1