Pc boot normaal, monitor krijgt geen signaal

Pagina: 1
Acties:

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 14:51
Al een aantal topics doorgelezen, en nog nooit zo'n probleem als deze gehad.

Vanochtend startte ik mijn pc en kreeg ik geen beeld, maar kwam ik wel in windows (lang leve Skype geluiden).

Ik heb al de onboard gpu geprobeerd, ook niets. Andere monitor, ook niets. Stroom etc loskoppelen, ook niets.

Specs:

i5 4690k
z87 asus gryphon
16gb 2400mhz corsair dominator (4x4)
2x asus gtx770
corsair 240gb neutron gtx
corsair ax860i

Iemand wat ideetjes? Zit nu op mijn werk en kan even niet uit proberen, maar kan ook niet zo 1, 2, 3 bedenken wat er nu mis zou moeten zijn. Gisteravond gewoon werkend afgesloten.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:11

Dark

who tweaked the light?

Monitor werkt wel op een andere pc, of heeft die het mischien begeven?

edit: mmm dan zou die 2e moni wel gewerkt hebben lijkt me...

[ Voor 31% gewijzigd door Dark op 15-06-2015 10:08 ]

• Falqoon
Yes - beide monitoren werken gewoon.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

E-Vix

Nu met sneeuw!

Krijg je wel een POST screen te zien, of helemaal niets?
Heb je toen je je onboard GPU probeerde wel je videokaart verwijderd? Veel moederborden schakelen je onboard namelijk uit als je er een losse videokaart bij plaatst.
Heb je toen je de andere monitor probeerde ook een andere DVI kabel gebruikt (ga er voor het gemak van uit dat deze op DVI aangesloten is)? Zo nee, probeer dat eens.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Falqoon
kreeg helemaal niets te zien. bij onboard gpu niet de videokaarten weg gehaald, dat kan ik proberen ( al weet ik zeker dat ze niet kapot zijn)

heb wel een andere kabel gebruikt voor de andere monitor (hdmi en dvi)

• Falqoon
Ik denk dat ik het probleem heb. Slechts één van de twee GPU's geeft nog maar signaal. De andere word niet meer herkend. Hoe kan het dat hij van de één op de andere nacht "kapot" is gegaan?

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 16:36
Electronica gaat wel eens kapot bij het aanzetten, kijk bijvoorbeeld maar naar lampen. Die gaan over het algemeen kapot met een flits bij het aanzetten. Dus probeer inderdaad de GPU's eens 1 voor 1 om te kijken of ze nog wel werken. Het kan namelijk ook iets in je moederbord zijn, waar je vrij snel achter komt met het testen.

Verwijderd

Ik heb het probleem ook op 2 pc's.
Ik snap er niks van.
HDMI en VGA allebij geen beeld. :'(
Pagina: 1