Ik heb een RGB Ledmatrix met daarin wat dingen die ik wil opnemen.
Maar hoe ik het ook probeer ik krijg de kleuren niet goed op het beeld.
Ik heb de opnames in volgens mij iedere licht omgeving geprobeerd van buiten in de zon. tot volledig kunstlicht tot geen compleet donker gehad maar het blijft ellende.
of de leds worden zeg maar opgeblazen waardoor ik bij twee leds die toch minimaal een cm bij elkaar vandaan zitten geen enkele ruimte meer tussen zie. of ik mis de kleur
soms zie ik sommige kleuren aardig maar dan komt er een andere kleur en is compleet niet te zien.
andere keer krijg ik zoveel licht binnen dat alles overbelicht wordt. terwijl ik de leds al op een minimale brightness heb staan.
Ik heb het inmiddels geprobeerd met mijn canon spiegelreflex.
mijn JVC handycam
Sony DVR HDD recorder.
Sony Z3.
maar ze hebben allemaal een andere bijwerking op de leds.
enig idee hoe ik dit goed kan opnemen.
alvast bedankt
johan
Maar hoe ik het ook probeer ik krijg de kleuren niet goed op het beeld.
Ik heb de opnames in volgens mij iedere licht omgeving geprobeerd van buiten in de zon. tot volledig kunstlicht tot geen compleet donker gehad maar het blijft ellende.
of de leds worden zeg maar opgeblazen waardoor ik bij twee leds die toch minimaal een cm bij elkaar vandaan zitten geen enkele ruimte meer tussen zie. of ik mis de kleur
soms zie ik sommige kleuren aardig maar dan komt er een andere kleur en is compleet niet te zien.
andere keer krijg ik zoveel licht binnen dat alles overbelicht wordt. terwijl ik de leds al op een minimale brightness heb staan.
Ik heb het inmiddels geprobeerd met mijn canon spiegelreflex.
mijn JVC handycam
Sony DVR HDD recorder.
Sony Z3.
maar ze hebben allemaal een andere bijwerking op de leds.
enig idee hoe ik dit goed kan opnemen.
alvast bedankt
johan