Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17.3 inch multimedia/internet laptop max 650EUR

Pagina: 1
Acties:

• ChefvanOekel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-06 09:16
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een windows laptop om voornamelijk over het web te surfen (tweakers enzo ;) ), in Office een briefje of een spreadsheet maken, skype, en Minecraft! Kortom ik zoek geen supercomputer, maar een laptop waar ik weer een jaar of 5 mee kan. Een goede videokaart (naar budget) moet aanwezig zijn.

Wat is je budget?
Budget is maximaal 600 euro, maar ik kijk niet op de laatste 50 EUR als ik daar langer plezier/meer mogelijkheden mee heb.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hooguit van de bank naar de tafel of naar het balkon :+
Vandaar dat ik een 17.3 inch laptop zoek. Accu is niet van belang, gewicht evenmin.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, Lenovo, Toshiba.die merken hebben mijn voorkeur.
Ik heb tot nu toe tot volle tevredenheid Toshiba gehad, namelijk de satellite 1690 cdt, en daarna de satellite l350 14f. Daar heb (in de 13 jaar) ik nooit problemen mee gehad.
Asus en Lenovo heb ik gekozen omdat vrienden van mij die aanraden. Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties.
Waarschijnlijk bouw ik naderhand een ssd in. Mijn huidige laptop L350 heeft een glanzend scherm, dat vind ik niet helemaal super.

Mijn zoektocht hier heeft tot nu toe opgeleverd:
Toshiba Satellite Pro C70-B-14W
Asus F751LDV-TY204H
Allebei een I5 processor en discrete videokaart, al is de Toshiba wel vlak aan mijn budget plafond.

[ Voor 5% gewijzigd door ChefvanOekel op 14-06-2015 20:57 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Zou fijn zijn als je de laptops linked. Vervelend opzoeken zo.

• ChefvanOekel
Sorry! Bij deze gecorrigeerd.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Een snelle i5 en dedicated videokaart zijn leuk om te hebben, maar qua snelheid ga je er niks op vooruit dankzij de hdd ;) Ik zou dus een laptop zoeken met een ssd, ongeacht welke videokaart :) Ik zou wel proberen een i5 te nemen, aangezien deze een (marginaal) snellere gpu heeft als een i3, wat fijn kan zijn voor Minecraft :) Op wat voor laptop speel je nu Minecraft en wat zijn je eisen op het gebied van Minecraft??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• ChefvanOekel
Ik speel nu minecraft op de xbox, maar wil het ook op de laptop spelen. Ik ben niet zo'n fanatieke gamer, maar een ouder 3d spelletje moet het wel kunnen draaien. Die ssd die bouw ik er waarschijnlijk later alsnog in.
Je stelt dat het marginaal sneller is, maar is het dan wel de moeite waard om een I5 tov I3 te kiezen? Het scheelt toch al gauw 100 Euro.

• superboer1986
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-08-2021
Deze niks voor jou:
pricewatch: Asus X751LN-TY072H
?
Iets meer RAM geheugen, dubbele opslag en iets betere videokaart voor maar 50 euro meer.
Pagina: 1