Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een windows laptop om voornamelijk over het web te surfen (tweakers enzo
), in Office een briefje of een spreadsheet maken, skype, en Minecraft! Kortom ik zoek geen supercomputer, maar een laptop waar ik weer een jaar of 5 mee kan. Een goede videokaart (naar budget) moet aanwezig zijn.
Wat is je budget?
Budget is maximaal 600 euro, maar ik kijk niet op de laatste 50 EUR als ik daar langer plezier/meer mogelijkheden mee heb.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hooguit van de bank naar de tafel of naar het balkon
Vandaar dat ik een 17.3 inch laptop zoek. Accu is niet van belang, gewicht evenmin.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, Lenovo, Toshiba.die merken hebben mijn voorkeur.
Ik heb tot nu toe tot volle tevredenheid Toshiba gehad, namelijk de satellite 1690 cdt, en daarna de satellite l350 14f. Daar heb (in de 13 jaar) ik nooit problemen mee gehad.
Asus en Lenovo heb ik gekozen omdat vrienden van mij die aanraden. Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties.
Waarschijnlijk bouw ik naderhand een ssd in. Mijn huidige laptop L350 heeft een glanzend scherm, dat vind ik niet helemaal super.
Mijn zoektocht hier heeft tot nu toe opgeleverd:
Toshiba Satellite Pro C70-B-14W
Asus F751LDV-TY204H
Allebei een I5 processor en discrete videokaart, al is de Toshiba wel vlak aan mijn budget plafond.
Ik zoek een windows laptop om voornamelijk over het web te surfen (tweakers enzo
Wat is je budget?
Budget is maximaal 600 euro, maar ik kijk niet op de laatste 50 EUR als ik daar langer plezier/meer mogelijkheden mee heb.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hooguit van de bank naar de tafel of naar het balkon
Vandaar dat ik een 17.3 inch laptop zoek. Accu is niet van belang, gewicht evenmin.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, Lenovo, Toshiba.die merken hebben mijn voorkeur.
Ik heb tot nu toe tot volle tevredenheid Toshiba gehad, namelijk de satellite 1690 cdt, en daarna de satellite l350 14f. Daar heb (in de 13 jaar) ik nooit problemen mee gehad.
Asus en Lenovo heb ik gekozen omdat vrienden van mij die aanraden. Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties.
Waarschijnlijk bouw ik naderhand een ssd in. Mijn huidige laptop L350 heeft een glanzend scherm, dat vind ik niet helemaal super.
Mijn zoektocht hier heeft tot nu toe opgeleverd:
Toshiba Satellite Pro C70-B-14W
Asus F751LDV-TY204H
Allebei een I5 processor en discrete videokaart, al is de Toshiba wel vlak aan mijn budget plafond.
[ Voor 5% gewijzigd door ChefvanOekel op 14-06-2015 20:57 ]