Toon posts:

second gpu idle?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag, ik had een vraag ik draai 2x r9 290.. en soms dan lijkt het net of me 2e gpu niet werkt hij blijft op 0% staan met gpu Temp, En in game staat er bij de 1e 70% en bij gpu2 0%..
het werkt alleen als ik of mijn computer opnieuw opstart en dan lopen ze allebei ongeveer gelijk soms 2 of 3 % verschil..

Is dit een probleem of is dit niet erg?

Kan niet echt wat vinden op google..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:16 ]

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Test het eens in een benchmark, dan zie je gauw genoeg of je GPU wel/niet werkt, niet alle games ondersteunen dit. Check ook apparaat beheer of de GPU in crossfire herkent wordt.
Hoe heb je de crossfire overigens aangesloten? Wel met zo'n bridge toch?? Eventueel monitor eens op GPU #2 aansluiten.

我的名字是Mirno

Verwijderd

Topicstarter
r9 290 hebben geen bridge.. Die gaan via PCI E

En bij games werkt die soms wel en soms niet.. ligt eraan bij wolfenstein moest ik een profiel aan maken..
Videokaarten heb ik al verwisseld op alles sloten en single gpu test heb ik ook gedaan werken allebei perfect.. ging mij er meer om of het een probleem kan zijn lijkt mij dat die idle draait want singles lopen ze allebei goed..

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:22:
r9 290 hebben geen bridge.. Die gaan via PCI E

En bij games werkt die soms wel en soms niet.. ligt eraan bij wolfenstein moest ik een profiel aan maken..
Videokaarten heb ik al verwisseld op alles sloten en single gpu test heb ik ook gedaan werken allebei perfect.. ging mij er meer om of het een probleem kan zijn lijkt mij dat die idle draait want singles lopen ze allebei goed..
In Wolfenstein werken SLI en CF niet.
http://nl.hardware.info/reviews/5452/5/wolfenstein-the-new-order-review-getest-met-32-gpus-benchmarks-ultra-hd--4k-3840x2160

Kijk maar naar de scores van dual gpu kaarten, de R9 295x2 en de Titan Z, die zijn (en met name de Titan Z :+) lager dan je zou verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt naja het werkt wel alleen denk 2 fps beter meer ook niet..

Werkte alleen door een specifieke profile aan te maken op ccc.. maar het is gewoon idle voor de rest runt me pc gewoon perfect