HDD in desktop

Pagina: 1
Acties:

• DutchDisturbed
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 13:55
Hi,

Ik heb nog een oude laptop liggen met de taak om ooit nog eens belangrijke data van de schijf te halen. Het ding is prut dus bedacht me dat ik de hdd ook gewoon in mijn desktop kon proppen. Dan kan ik deze daarna misschien nog gebruiken voor wat films ed.

Eerste keer dat ik dit doe, maar om zo'n laptop hddtje zit natuurlijk niet zo'n mooi afgesloten kast als ik van mijn desktop hdd's gewend was. Dit ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img.tomshardware.com/us/2008/02/18/wd_and_toshiba_join_the_club/western-digital-wd3200bevt-bottom.jpg

Kan ik dit zo ongestraft monteren? Of is het verstandig om het stalen behuizinkje dat ook uit de laptop kwam om de hdd te laten zitten. Dan lukt het alleen niet om deze netjes vast te zetten.

Bedankt!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Zo ziet een desktop HDD er ook uit (maar dan iets groter).

Geen probleem dus.

Verder hoef je hem niet meteen te monteren. Ik zou eerst de kabeltjes er even insteken om te zien of die het doet.

• DutchDisturbed
Goeie, doet het niet. Maar ik heb voordat ik hem eruit haalde wel de laptop opgestart.

Ik heb de sata kabel in de 3-4 aansluiting op het moederbord gedaan. Moet ik eerst de 1-2 vullen?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Maakt waarschijnlijk niet uit.

Niet vergeten ook een stroomkabel aan te sluiten he, anders doet ie het zeker niet.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lol

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DutchDisturbed
Nounou zo'n pannekoek ben ik nu ook weer niet :D Maargoed, herstarten hielp. Alles werkt en zit vast.
Pagina: 1