Toon posts:

Downloads niet uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn pc is een tijd kapot geweest, maar sinds ik een nieuwe harde schijf van mijn vader heb gekregen doet hij het weer. Omdat ik alleen een cd van windows XP heb liggen heb ik die gedownload. Maar als ik nu iets op het internet download en dan wil uitvoeren gebeurt er niks, ik krijg niet eens een scherm van je kan dit niet uitvoeren want... maar er gebeurt dan helemaal niks. Weet 1 van jullie wat ik hier aan kan doen?

MVG,
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
You cannot open files that have extensions such as.exe,.com, and.lnk on a Windows XP-based computer en http://www.tomshardware.c...-downloaded-files-windows gelezen? Wellicht wat meer informatie over wat je zelf al hebt opgezocht?

Overigens lijkt het alsof je jouw CD van Windows gedownload hebt (je schrijftaal is niet heel sterk, maar ik vermoed dat je dat bedoeld?). Dit kan ook heel goed een foute versie zijn, waardoor je mogelijk allerlei ellende op je computer hebt staan.

[ Voor 28% gewijzigd door Gumball op 14-06-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:54

DukeBox

loves wheat smoothies

Geef eens wat meer details. Welke xp versie, sp, browser, hardware specs, enz.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Gumball,

Bedankt voor de informatie, die ga ik nu even doorlezen. Maar de cd die ik voor windows heb is legitiem en is niet gedownload. Het heeft ook al die gekke figuurtjes op de cd zelf etc.

Alsnog bedankt,
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De problemen voor XP op dit moment zijn zo dat je als je online wil werken het niet meer voldoet.
Waarschijnlijk weet je wel dat voor XP geen updates meer beschikbaar zijn, en stel je CD is XP SP1 kan je niet meer updaten en zit je met IE6.
Dus met XP online gaan is sterk af te raden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:46:
De problemen voor XP op dit moment zijn zo dat je als je online wil werken het niet meer voldoet.
Waarschijnlijk weet je wel dat voor XP geen updates meer beschikbaar zijn, en stel je CD is XP SP1 kan je niet meer updaten en zit je met IE6.
Dus met XP online gaan is sterk af te raden.
Dat.

Wellicht is een Linux distro een optie? Is soms ook sneller en je leert er ook nog eens wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gumball schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:51:
Wellicht is een Linux distro een optie? Is soms ook sneller en je leert er ook nog eens wat van :)
Nadeel is dan alleen dat je door de abrupte verandering van systeem veel aan zal moeten passen.
In Linux werkt het met andere extensies en meer met commandlines en loopt het installeren van windows programma's in bijvoorbeeld wine ook niet altijd op rolletjes hoorde ik van iemand.
Ben je wat onbekend met Linux, ja dan kan je dat leren, maar Linux leren terwijl je er alles op moet doen is misschien een verkeerde aanpak, kans is groot dat Kevin dan waarschijnlijk niet kan doen wat hij voorheen deed met zijn computer.
Linux leren terwijl je met een bekend systeem je dingen doet, zoals in een virtual box of op een tweede systeem of dualboot is uiteraard interessant voor diegene die dat willen. :)

Als Kevin wat meer informatie over zijn hardware kan geven, kan hij misschien wel over op Windows 8.
Maar misschien moet de beste jongen dat met zijn vader overleggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:34 ]

Pagina: 1