Hallo Medetweakers,
Na heel lang wachten en uitzoeken heb ik de knoop doorgehakt en ga ik na mijn tentamenweken een computer bouwen. Dit zal over ongeveer een weekje of anderhalf zijn. (hopelijk)
Ik wacht in ieder geval met bestellen tot E3, ik hoop stiekem op wat prijsverlagingen:)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen. CS:GO, arma3, dayz, gta V. Ik wil AAA games kunnen runnen in 1080p 60+fps op high of ultra:)
Verder wordt het systeem gebruikt om te programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst zo goedkoop mogelijk, denk aan 700-750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur incl monitor heb ik al. Ik heb ook een samsung 840 evo 256gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een gtx 970 er in hebben. Indien AMD met een hele leuke verassing komt over 3 dagen kan ik een AMD videokaart overwegen. Verder moet de processor een intel zijn, betere prestaties dan amd voor games als arma3. De processor moet de 970 ook niet bottlenecken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen behalve bovenstaand
Ga je overklokken?
Misschien een lichte overclock op de videokaart, ik heb hier echter nog geen ervaring mee
Een belangrijke vraag vanuit mij is: Welke versie van de gtx levert veel prestatie voor het minste geld?
De Palit versie is een placeholder. Moest er eentje neerzetten:)
Ik heb ook nog een wifi adapter nodig, gezien er geen internetkabel naar mijn kamer getrokken kan worden...
Na heel lang wachten en uitzoeken heb ik de knoop doorgehakt en ga ik na mijn tentamenweken een computer bouwen. Dit zal over ongeveer een weekje of anderhalf zijn. (hopelijk)
Ik wacht in ieder geval met bestellen tot E3, ik hoop stiekem op wat prijsverlagingen:)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen. CS:GO, arma3, dayz, gta V. Ik wil AAA games kunnen runnen in 1080p 60+fps op high of ultra:)
Verder wordt het systeem gebruikt om te programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst zo goedkoop mogelijk, denk aan 700-750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur incl monitor heb ik al. Ik heb ook een samsung 840 evo 256gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een gtx 970 er in hebben. Indien AMD met een hele leuke verassing komt over 3 dagen kan ik een AMD videokaart overwegen. Verder moet de processor een intel zijn, betere prestaties dan amd voor games als arma3. De processor moet de 970 ook niet bottlenecken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen behalve bovenstaand
Ga je overklokken?
Misschien een lichte overclock op de videokaart, ik heb hier echter nog geen ervaring mee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Palit GeForce GTX 970 4GB | € 322,50 | € 322,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,41 | |
Een belangrijke vraag vanuit mij is: Welke versie van de gtx levert veel prestatie voor het minste geld?
De Palit versie is een placeholder. Moest er eentje neerzetten:)
Ik heb ook nog een wifi adapter nodig, gezien er geen internetkabel naar mijn kamer getrokken kan worden...
PSN: xxpwaste