Home knop defect iPhone 5 (hoe apps afsluiten?)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678889

Topicstarter
Hallo,
sinds gisteren werkt m'n home knop helemaal niet meer en kan ik die dus voor echt niks gebruiken.
Nu zou ik wel een manier moeten vinden om een app te sluiten en zo op het 'beginscherm' terecht te komen, waar ik 'instellingen' kan openen. Want dit lukt nu dus niet; ik kan slechts enkele apps openen via omwegen, maar nooit afsluiten. Hopelijk kan iemand hier snel mee helpen! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, maar het is inderdaad net om die assistive touch te kunnen activeren, dat ik eerst naar m'n beginscherm moet geraken (zodat ik langs daar naar instellingen kan gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:41

kraats

Ik rol

En als je je toestel dan eerst eens helemaal uit zet en opnieuw opstart? Daar heb je je homebutton niet voor nodig

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er al aan gedacht, maar ben eerlijk gezegd bang dat ik hem dan niet meer opgestart krijg ofzo en ik denk dat het niks zal veranderen omdat het hoogstwaarschijnlijk mechanisch deffect is.
Ik moet hem sowieso morgen binnendoen want het scherm zit ook wat los langs de zijkant, maar ik heb nu vooral het probleem dat ik niet naar die instellingen geraak omdat ik niet weet hoe ik apps kan sluiten zonder die knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, maar ik heb het toch geriskeerd om hem heroptestarten en ik heb alleszins assisitve touch kunnen aanzetten waardoor ik hem min of meer terug normaal kan gebruiken! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:40
Overigens is het erg goedkoop om een iphone 5 home button replacement te kopen. Erg moeilijk te installeren zijn ze ook niet. voor 3,95 heb je er al eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Als je iphone 5 scherm niet goed op het frame geklikt zit werkt je homebutton niet.
Zorg dat je het scherm goed vast klikt, dan werkt het gewoon weer.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Pagina: 1