Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Maken van builds op basis van repo commits, daarnaast ook wat andere redelijk lichte taken zoals downloaden/NAS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil 'm graag ergens onder de €300, if possible.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij moet minimaal functioneel zijn, en wat storage ruimte hebben. Heb een simpel basissysteem samengesteld, maar een kritische opmerking van iemand die d'r meer vanaf weet is natuurlijk zeer welkom!
Naar mijn idee is dit een redelijk systeem voor de prijs, alles hoeft niet á la minute te zijn en er zullen geen games op worden gespeeld. Hij zal dus ook builds gaan maken op basis van repo commits, met wellicht zo'n 5-10 programmeurs die er aan werken. Zelf denk ik dat deze bak dat goed zou moeten trekken.
Hoor graag wat reacties
Maken van builds op basis van repo commits, daarnaast ook wat andere redelijk lichte taken zoals downloaden/NAS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil 'm graag ergens onder de €300, if possible.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij moet minimaal functioneel zijn, en wat storage ruimte hebben. Heb een simpel basissysteem samengesteld, maar een kritische opmerking van iemand die d'r meer vanaf weet is natuurlijk zeer welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium Dual-Core G3260 Boxed | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Gigabyte GA-H97N-WIFI | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Sharkoon CA-M Zwart | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Kingston D1G64KL110 | € 58,04 | € 58,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 348,49 | |
Naar mijn idee is dit een redelijk systeem voor de prijs, alles hoeft niet á la minute te zijn en er zullen geen games op worden gespeeld. Hij zal dus ook builds gaan maken op basis van repo commits, met wellicht zo'n 5-10 programmeurs die er aan werken. Zelf denk ik dat deze bak dat goed zou moeten trekken.
Hoor graag wat reacties
Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.