Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678183

Topicstarter
Hallo

Ik had een tweedehands iPhone 4s gekocht, eerst waren er problemen met het activeren. Er zat geen simlock op en restoren met iTunes werkte ook niet. De verkoper zei me wel dat de antenne kapot was bij de verkoop. Hij had namelijk nooit bereik op zijn iPhone. Ik had deze dus proberen te vermaken, maar de antenne die ik kocht was in bedenkelijke staat dus heb een nieuwe besteld weet niet zeker of het daardoor is.

Nu na een paar keer hem open te hebben gedaan krijg ik plots de iPhone niet meer aan. Ik zie een zwart scherm. Als ik hem in de oplader steek trilt hij om de 7-8 seconden 3 keer. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Aan het LCD scherm zou het niet mogen liggen want heb dit op een andere getest en werkte wel. De batterij is wel in bedenkelijke staat aangezien hij heel rap plat is. Heb een nieuwe besteld maar denk ook niet dat het daaraan ligt. Iemand hier ervaring mee? Zou het moederbord kunnen kapot zijn?

Mvg Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Heej Sander

Het wilt ook wel eens een software-probleem zijn.

Als je. Home+aan/uit ingedrukt houdt voor een langere tijd?

Wat voor fout geeft iTunes?

Als je er echt niet uit komt kan je me ook een Pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Anoniem: 678183 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:01:
Hallo

Ik had een tweedehands iPhone 4s gekocht, eerst waren er problemen met het activeren. Er zat geen simlock op en restoren met iTunes werkte ook niet. De verkoper zei me wel dat de antenne kapot was bij de verkoop. Hij had namelijk nooit bereik op zijn iPhone. Ik had deze dus proberen te vermaken, maar de antenne die ik kocht was in bedenkelijke staat dus heb een nieuwe besteld weet niet zeker of het daardoor is.

Nu na een paar keer hem open te hebben gedaan krijg ik plots de iPhone niet meer aan. Ik zie een zwart scherm. Als ik hem in de oplader steek trilt hij om de 7-8 seconden 3 keer. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Aan het LCD scherm zou het niet mogen liggen want heb dit op een andere getest en werkte wel. De batterij is wel in bedenkelijke staat aangezien hij heel rap plat is. Heb een nieuwe besteld maar denk ook niet dat het daaraan ligt. Iemand hier ervaring mee? Zou het moederbord kunnen kapot zijn?

Mvg Sander
Is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681336

Hoi Hoi, ik heb hetzelfde. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 16:08
Houd er rekening mee dat iPhones ontiechelijk gevoelig zijn voor kleine hardware defecte en onverwachte dingen kunnen doen. Zo kan een ogenschijnlijk simpel iets als een defecte antenne er voor zorgen dat je accu problemen gaat krijgen. Dit komt doordat de zender vel meer vermogen nodig heeft da normaal eigenlijk zou moeten kunnen.

Vervang dus dergelijke onderdelen direct. Wat je misschien het beste kan doen is alle kabeltjes en dingen die echt misbruikt zijn gelijk vervangen. Als je een beetje rondziet op eBay kan je voor enkele tientjes komplete frames kopen waar alle kleine componenten al in zitten. Heb je alleen nog een nieuwe accu nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Shar,

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Pagina: 1