Windows 8.1 licentie code doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan97
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:06
Hoi,

Had afgelopen een topic geopend waar ik problemen met mijn RAM geheugen wat inmiddels in opgelost maar
had geen tijd om te reageren waardoor het topic is gesloten. Hierbij mijn excuses. Nu wil ik graag mijn SSD opnieuw installeren. Maar de licentie key wil het niet doen. heb ook al een andere geprobeerd die op mijn HDD staat die ik wil gaan formatteren maar die wil ook nie werken.

Hoe komt dit? Komt het omdat een licentie maar 1 keer geactiveerd kan worden of is het omdat ik eerst mijn SSD moet formatteren ofwat?

Op zowel mijn SSD als mijn HDD staan legitieme Winsows 8.1 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:26
Is het een windows 8 of windows 8.1 licentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat betekend "doet het niet"?

Doet die het niet tijdens de installatie?
Na de installatie?
Kan je er niet mee activeren?
Hoe kom je aan het medium voor de installatie?
... meer info is nodig..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan97
Het is een 8.1 Pro 64 bit licentie.

"Deze code werkt niet" geeft Windows tijdens het installeren van Windows 8.1 aan.

Heb het al ontelbaar keren geprobeerd, gecheckt of ik de code verkeerd heb getyped maar hij blijft het niet doen.

De code hoort ook gewoon te werken lijkt mij aangezien ik m al 2 keer opnieuw heb gebruikt voor herinstallatie van mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje
Probleemtopics
CSL is geen thuishonk voor probleemtopics.
CSL Beleid

Schopje richting WOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet je zeker dat je de goede installatiefile of ISO hebt? Licenties van Windows 8 werken niet voor 8.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Je krijgt ook een optie om te bellen met Microsoft. Als het een legale versie is dan is dat dus geen enkel probleem om te doen. Dus tip van de dag. Bel de telefonische activatielijn en als hij het dan nog niet doet dan krijg je een persoon aan de lijn die je verder helpt.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
slmgr -ipk of slui 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:38
"Deze code werkt niet" is dus al vóór het activeren. Deze fout komt onder andere als je een typfout hebt gemaakt of je een code gebruikt die niet voor deze versie geld. Gebruik de Windows Media Creation Tool en kies de juiste versie. Je kan hiermee ook de licentiecode van Windows 8 gebruiken (dat hebben ze gefixt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan97
Ik krijg in beeld te zien "Deze code werkt niet" als ik windows wil activeren voordat ik begin met installeren. Ik ga vanmiddag even de Windows Media Creation Tool gebruiken en even checken of ik toch wel echt de Windows 8.1 iso heb. Bedankt dat jullie me willen helpen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan97
Heb de Windows Media Creation Tool gebruikt en het bleek dat ik ook WIndows 8.1 licentie had. Heb toen Microsoft gebeld en die hebben me een nieuwe licentiecode gegeven die wel werkt.

Iedereen bedankt voor het helpen!
Pagina: 1