Ik verhuis over 4 weken naar Zwolle en heb mn ouders eindelijk zover gekregen om een vaste verbinding te nemen. Ik zit alleen te twijfelen of ik nu een ADSL verbinding (mxstream) moet nemen of een abbo bij Essent (@HOME) moet nemen. Sommige mensen raden mij aan om adsl te nemen omdat het zgn. stabiel en betrouwbaar is en je altijd zeker bent van een 50 kb/sec verbinding. Andere zeggen weer, nee niet doen, wat moet je met een opgevoerde ISDN verbinding, @HOME is veel sneller.
Ik heb alleen niet veel aan een verbinding die af en toe weg valt of net zo traag als een 56K modempje is in de piekuren. Dus mijn vraag is: moet ik nu ADSL of Kabel in Zwolle nemen?? Wat zijn de snelheden in Zwolle (@HOME) en levert @HOME ook een betrouwbare verbinding of kan ik beter gewoon Mxstream nemen? en moet je bij mxstream ook aansluitkosten betalen?
Ik heb alleen niet veel aan een verbinding die af en toe weg valt of net zo traag als een 56K modempje is in de piekuren. Dus mijn vraag is: moet ik nu ADSL of Kabel in Zwolle nemen?? Wat zijn de snelheden in Zwolle (@HOME) en levert @HOME ook een betrouwbare verbinding of kan ik beter gewoon Mxstream nemen? en moet je bij mxstream ook aansluitkosten betalen?