Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Glasvezel...., niet bekend mee!

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

• adje123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:38
Dag Tweakers,

Helemaal uit het niets(net als mijn verhaal) hebben wij thuis glasvezel gekregen. Nieuwe modem etc....

Nu wil ik graag weten, wat moet ik doen? Ik ben hier helemaal niet bekend mee. Waar moet ik rekening mee houden, wat voor kabels moet ik hebben? Gaat TV en Tel. ook via glasvezel?

Ik hoor het graag:)

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Vertel iets meer. Bijvoorbeeld welke provider, modem heb je? Anders kunnen wij niks zinnigs zeggen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Duidelijk post...

Contacteer het bedrijf die je het pakket heeft geleverd, of kijk op hun website, of lees de handleiding die bij het pakket zit en zo zijn er wel meer mogelijkheden om het simpel op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 14-06-2015 15:07 ]

39

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

RTFM, oftewel: lees even de "helemaal uit het niets" meegeleverde handleiding
(of neem contact op met de helpdesk van de provider, wij zijn een forum).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Je krijgt niet "uit het niets" glasvezel, toch? Lag er al vezel, hebben ze het gelegd? Er is geen provider die je zo even overzet naar glasvezel zonder je eerst informatie aan te leveren.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
mag ik ook zomaar uit het niets zomaar ineens glasvezel in huis hebben?????Graag..........

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Tja, niets komt uit het niets. Je krijgt informatie genoeg, en als je geen provider hebt gekozen heb je alleen de aansluiting.

Wat je ermee kan doen? Informeer bij de betreffende providers. Een topic hier openen schiet niet op, je kan best zelf wat uitzoeken.

Ervanuitgaand dat Reggefiber alleen een aansluiting heeft gemaakt, dan kun je bij www.eindelijkglasvezel.nl kijken of bij een vergelijkingssite wat er mogelijk is, en wat welke provider bied.

Dan nog vragen? Maak dan een concreet en duidelijk topic en geef aan wat je vragen zijn en wat je zelf al ondernomen hebt. Wij zij niet de helpdesk van ISP <x>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.