Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RazAlt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-02-2024
Mijn Shure SE215-CL is langzaam op aan het raken na intensief gebruik.
Na wat zoekwerk heb ik sowieso al gezien dat de Shure SE315 tegenvalt ten opzichte van de Shure SE215-CL.

Ik zou het liefst niet meer dan 150 uitgeven aan de in ears maar ben toch tevreden over Shure.
Aanraders qua andere merken mag natuurlijk altijd!
Luister als het even kan altijd muziek en dit varieert erg qua stijlen. Dus het liefst een in ear met een goed bereik.

Ik hoef ze niet perse binnen een dag in huis te hebben dus bestellen via het buitenland zou geen drempel zijn qua aanschaf.

Mocht er toch iets zijn wat niet geheel duidelijk is zodat jullie niet het perfecte advies kunnen geven hoor ik dit natuurlijk altijd graag ;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Als je tevreden bent over je huidige oordopjes, maar ze gewoon op beginnen te raken, waarom koop je niet hetzelfde model nogmaals? Eerste google resultaat levert ze voor 99 Euro, ruim binnen budget?
http://www.hoofdtelefoons...se215-cl-transparant.html

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Kan nog ietsje af als OP bereid is ligt gebruikt te kopen,
http://www.bax-shop.nl/b-...oordoppen-transparant-v10

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• RazAlt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-02-2024
Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Reden dat ik verder kijk dan mijn huidige is dat als iemand een aanrader had voor een soortgelijk model dat kwalitatief beter is dat altijd fijn is om te horen ;)